تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رشت

بهترین رستوران های گرگان را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بی‌شک گرگان یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران است. این شهر در ناحیه سبزنشین ایران یعنی شمال قرار دارد و جمعیت زیادی شمال را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. شهر گرگان جاذبه‌ های گردشگری و تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده که هر کدام شما را غرق در تاریخ و طبیعت خواهند کرد؛ در کنار تمامی این جاذبه‌ ها رستوران‌ های مجلل بسیاری در گرگان وجود دارند که می‌توانید در حین سفر از آن‌ها نیز دیدن کنید. بهترین رستوران های گرگان چه نام دارند؟ در رستوران‌ های گرگان چه غذاهای شمالی سرو می‌ شوند؟

بهترین رستوران های گرگان

رستوران عمارت

اگر قصد بازدید از بهترین و زیباترین رستوران‌ های گرگان را دارید، رستوران عمارت یکی از آن‌ها است که در بین انبوهی از مسافران از آن با لقب بهترین رستوران‌ گرگان یاد می‌شود. اگر به گرگان سفر کنید و از این رستوران‌ بازدید نمایید، متوجه خواهید شد که چرا لقب بهترین رستوران‌ گرگان را از آن خود کرده است. این رستوران از نظر ظاهری به‌صورت عمارت اربابی طراحی شده که به هنگام ورود زیبایی آن شما را خیره می‌کند.

از نظر موقعیت مکانی نیز این رستوران در بلوار ناهارخوران یکی از معروف‌ترین خیابان‌های گرگان واقع شده است. سبک دکوراسیون این رستوران به سبک مراکشی بوده و انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می‌شوند. از سری غذاهای این رستوران می‌توان به انواع کباب‌ها با گوشت، غذاهای محلی گرگان، غذاهای دریایی، فست فود و… اشاره کرد. غذاهای رستوران عمارت از کیفیت بی‌نظیری برخوردار هستند؛ اما در کنار آن قیمت بالایی نیز دارند.

آدرس :  استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، خیابان ولیعصر، عدالت ۲۸، بین شهریور ۳ و ۵


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بهترین رستوران های گرگان

کافه رستوران پیانو گرگان

یکی از شیک‌ ترین و در عین حال بهترین رستوران‌ های گرگان کافه رستوران پیانو است. این رستوران از نظر موقعیت مکانی در یک عمارت عظیم قرار داشته که فضای داخل آن به شیک‌ترین حالت ممکن طراحی شده است. علت نامگذاری این کافه به‌دلیل پخش موزیک زنده با پیانو در فضای رستوران بوده و در اکثر رستوران‌های گرگان موسیقی زنده با پیانو پخش می‌شود و احساس خارق‌العاده‌ای را به مهمانان هدیه می‌دهد.

رستوران پیانو از دو منو برخوردار است که در منوی کافه، نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسر سرو می‌شوند و مهمانان می‌توانند در رستوران غذاهای محلی، فرنگی و… را رزرو نمایند. این کافه رستوران مکان مناسبی برای وقت گذرانی و در عین حال صرف غذا به حساب می‌آید.

آدرس : استان گلستان، گرگان، خیابان گلشهر، نبش گلشهر ۹

بهترین رستوران های گرگان

رستوران باباطاهر گرگان

رستوران باباطاهر در بلوار ناهارخوران قرار گرفته است. همچنین این رستوران محوطه‌ای را فضایی بیرونی در نظر گرفته تا افرادی که علاقه‌مند به صرف غذا در فضای باز هستند از آن لذت ببرند. رستوران باباطاهر در مجتمع باباطاهر که یکی از مجتمع‌های مجلل گرگان شناخته می‌شود قرار دارد. در این رستوران شما می‌توانید غذاهای سنتی، ایرانی، فست ‌فودها و… را انتخاب کنید، همچنین این غذاها در بهترین کیفیت به شما تحویل داده خواهند شد. از سری غذاهای موجود در منوی این رستوران می‌توان به لازانیا، پاستا، پیتزا، ماهی کبابی، کباب، خورشت و… اشاره‌ کرد که با کیفیت منحصربه‌فرد‌ی طبخ می‌گردند.

آدرس : استان گلستان، گرگان، جاده ناهارخوران، خیابان ولیعصر، مجتمع باباطاهر

بهترین رستوران های گرگان

رستوران بهشت هیرکان گرگان

بلوار نهارخوران گرگان مملو از رستوران‌ها‌ و کافه‌های مجلل است. رستوران بهشت هیرکان نیز یکی دیگر از منحصربه‌فرد‌ترین رستوران‌های گرگان محسوب می‌شود که در این بلوار قرار گرفته است. در این رستوران فضای زیبا و سرسبزی به چشم می خورد که خود دلیلی برای به شهرت رسیدن این رستوران است. اگر اهل خوردن غذا های ایرانی یا فست ‌فودی هستید این رستوران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

جالب است بدانید که یک قسمت از این رستوران به کافی‌ شاپ و چایخانه و قسمت دیگر به رستوران‌ اختصاص داده شده است؛ که شما می‌توانید در کافی ‌شاپ انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را صرف نمایید. همچنین وجود آلاچیق‌های چوبی فضای دل‌انگیز این رستوران‌ را دوچندان می‌کند. بی‌شک مراجعه به این رستوران می‌تواند برای صرف غذاهای لذیذ گزینه مناسبی باشد.

آدرس : استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، ضلع جنوبی میدان ناهارخوران، مجموعه پذیرایی هیرکان

بهترین رستوران های گرگان

رستوران سید مسعود گرگان

یکی از ایده‌ آل‌ ترین رستوران‌ های محلی گرگان رستوران سید مسعود نام دارد که مردم گرگان از این رستوران بسیار استقبال می‌کنند. در این رستوران شیشلیک‌های معروفی طبخ می شوند که بی‌شک طعم آن تا مدت‌ها در خاطر باقی خواهد ماند به این دلیل که بدون اغراق شیشلیک‌ های این رستوران طعم خاصی دارند؛ زیرا در تهیه آن از مواد خاصی استفاده می‌شود. ناگفته نماند که سایر غذاهای ایرانی ر این رستوران نیز بی‌نظیر هستند؛ اما شیشلیک آن بسیار معروف است.

آدرس : استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، کیلومتر ۴، نبش پل سید مسعود

بهترین رستوران های گرگان

رستوران قصر خورشید گرگان

یکی از زیباترین چشم‌ اندازهای رستوران‌ های گرگان مربوط به رستوران قصر خورشید می شود. این رستوران نیز در راستای بلوار ناهارخوران قرار دارد و فضای بی‌نظیر آن زیبایی دلنشینی را به رخ می‌کشد. افرادی که به این رستوران مراجعه می‌کنند، هیچ‌گونه خستگی را احساس نخواهند کرد؛ زیرا فضای این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده که خود باعث رفع خستگی خواهد شد و افراد علاقه‌مند هستند تا ساعت‌ها در آن مکان نشسته و از فضا لذت ببرند.

هنگامی که بهار فرا می‌رسد فضای باز این رستوران رنگ سبز بر تن پوشیده و فضا به‌گونه‌ای خواهد بود که صرف غذا تنها در آلاچیق‌های فضای باز لذت‌بخش است. همچنین اگر دوست‌ دار عکاسی هستید منظره و چشم‌انداز رستوران قصر خورشید سوژه بسیار مناسبی برای عکاسی به ‌حساب می‌آید که گردشگران می‌توانند از آن برای ثبت عکس‌های زیبا استفاده کنند. در منوی این رستوران نیز غذا های ایرانی همچون کباب‌ های این مجموعه بسیار لذیذ هستند و بی‌شک باید برای یک‌بار هم شده در این رستوران غذا میل کرد.

آدرس : استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از هتل راه و ماه

بهترین رستوران های گرگان

رستوران بارانک گرگان؛ غذاهای سنتی و گیاهی بی نظیر

در این رستوران انواع غذاهای گیاهی و محلی طبخ می‌گردند که طعم بی‌ نظیر آن در ذهن هر مخاطبی باقی خواهد ماند. از انواع غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند می‌توان به مواردی چون کشک بادمجان، باقالی قاتق، میرزا قاسمی و… اشاره کرد. اگر به‌دنبال غذاهای تنوری و شمالی هستید در رستوران بارانک می‌توانید این غذاها را با بهترین کیفیت میل نمایید. همچنین رفتار پرسنل این رستوران کاملا مؤدبانه و حرفه‌ای بوده؛ به‌طوری که نظر هر مشتری را به خود جلب می‌کند. در این رستوران بهترین غذاها باکیفیت بالا سرو می‌گردند و قیمت این رستوران به نسبت سایر رستوران‌های عادی گران‌تر است.

آدرس :استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

بهترین رستوران های گرگان

رستوران جوجه رئیس

رستوران جوجه رئیس از رستوران‌هایی محسوب می شود که نام آن هرگز فراموش نخواهد شد. همچنین از نام آن نیز مشخص است که بیشتر منوی غذای این رستوران را جوجه تشکیل می‌دهد. همچنین در طبخ غذاها به‌جای روغن، بیشتر از کره استفاده می‌شود که طعم خوب غذا را دوچندان می‌کند. برخی از افراد تصور می‌کنند که طعم غذاهای جوجه رئیس مشابه اکبرجوجه است؛ اما باید گفت اصلا این‌گونه نیست.

اکبرجوجه ترش‌مزه بوده؛ اما غذاهای رستوران جوجه رئیس با کره محلی طبخ می شوند و طعمی ترش ندارد. ناگفته نماند که تنها غذای مخصوص رستوران جوجه رئیس، جوجه سرخ شده در کره نیست؛ بلکه غذاهای فست ‌فودی، سنتی ایرانی، فرنگی و..‌. نیز سرو می‌گردند؛ اما حدودا ۹۰ درصد مهمانان این رستوران جوجه سرخ شده در کره را سفارش می‌دهند که به همراه برنج یا نان قابل‌ خوردن است‌‌.

آدرس : استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از سروش جنگل، نبش عدالت

بهترین رستوران های گرگان

رستوران شکوه دریا؛ رستوران مخصوص غذاهای شمالی

اگر به‌دنبال صرف غذاهای شمالی هستید و هنگام سفر به گرگان ترجیح می‌دهید که از غذاهای شمالی میل نمایید، رستوران شکوه دریا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. غذاهایی چون باقالی قاتق، فسنجان، میرزا قاسمی، مرغ پلو گرگانی، خوراک گردن، پلو خورشت آلو با مرغ، کباب و… در این رستوران طبخ می‌شوند که سرآشپز اینچنین غذاهایی بانوان گرگانی هستند‌.

آدرس : استان گلستان، گرگان، میدان شهرداری، پاسداران، پارک شهر

بهترین رستوران های گرگان

رستوران میخوش گرگان

رستوران میخوش از دکوراسیون زیبایی برخوردار است که باعث شده از این رستوران به عنوان یکی از شیک‌ ترین رستوران‌ های گرگان یاد شود. از شاهکارهای این رستوران برای جذب مشتری پخش موسیقی زنده در این مکان است. اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید و قصد دارید در کنار صرف غذا به موسیقی نیز گوش دهید، این رستوران گزینه مناسبی خواهد بود. بهترین غذاهای ایرانی در این رستوران طبخ می‌گردند که سرآشپز رستوران میخوش در پختن باقالی پلو بسیار ماهر است.

آدرس : استان گلستان، گرگان، ۳۰ متری رسالت، نبش رسالت ۱۲

بهترین رستوران های گرگان

رستوران صوفی گرگان

تقریبا اکثر رستوران‌ های ایرانی برای جذب مشتری از دکوراسیون مجلل استفاده می‌کنند. در صورتی که بعضی از افراد به دور از داشتن تجملات به‌دنبال محیطی ساده و آرام برای صرف غذا هستند؛ رستوران صوفی یکی از این رستوران‌ها است که شرایط آرامی را برای مهمانان خود محیا می‌کند. انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در این رستوران طبخ می‌گردند که بی‌شک طعم بی‌نظیر آن‌ها در خاطر باقی خواهند ماند. از جمله غذاهای قابل سفارش در این رستوران می‌توان به پاستا پنه آلفردو، کباب، فیله استریپس، چلوخورشت‌ها و… اشاره‌ کرد. ناگفته نماند که فست فودهای این رستوران نیز طعم بی‌نظیری دارند که لازم است برای یک‌بار هم شده از آن‌ها تست کنید.

آدرس : استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، روبه‌روی اداره محیط زیست

بهترین رستوران های گرگان

رستوران بازار گرگان

از نظر اندازه میزان غذاهای این رستوران در مقایسه با مابقی رستوران‌ها بیشتر است؛ همچنین در کنار آن از نظر اقتصادی هزینه چندان زیادی به نسبت سایر رستوران‌ها دریافت نمی‌کند. در این رستوران عمدتا غذاهای بومی و سنتی طبخ می‌شوند که از سری غذاهای این رستوران می‌توان به غذاهای شمالی، چلو خورشت‌ها، کباب‌ها و… اشاره‌ کرد. ناگفته نماند که دیزی‌های این رستوران بی‌شک جزء بهترین دیزی‌های گرگان به شمار می‌روند.

آدرس : استان گلستان، گرگان، خیابان شهید رجایی، گلشن ۵، خاندوزی ١
بهترین رستوران های گرگان
بهترین رستوران های گرگان

فست ‌فود چین‌ دکا

در نزدیکی بلوار ناهارخوران فست ‌فود چین‌ دکا وجود دارد که یکی از بهترین فست ‌فودی‌ های گرگان محسوب می‌شود. علت شلوغی این فست ‌فودی موقعیت مکانی آن است؛ زیرا در بهترین قسمت شهر گرگان واقع شده و همواره پذیرای انبوه زیادی از مسافران است.

آدرس : استان گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، بین عدالت ۵۷ و ۵۹

بهترین رستوران های گرگان

کلام پایانی

گرگان شهری پررمزوراز است که برای جمعیتی از مسافران مقصد خوبی برای سفر محسوب می‌شود که در فصل بهار و تابستان از این منطقه دیدن می‌کنند. در این شهر جهت پذیرایی از مهمانان رستوران‌های بسیاری به چشم می‌خورند که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند. شما می‌توانید در بهترین رستوران های گرگان انواع غذاهای ایرانی ، سنتی، فست ‌فود، خورشت، کباب، غذاهای فرنگی و… را با بهترین کیفیت میل نمایید. همچنین فضای رستوران‌ها با یکدیگر متفاوت است و شما براساس سلیقه‌ خود می‌توانید نوع مجلل یا ساده را انتخاب ‌کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. khazarshahr

    خیلی خیلی عالی حتما سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *