تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, فیلیپین

زیباترین سواحل فیلیپین ، تجربه آرامشی بی نظیر | Philippines 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین سواحل فیلیپین

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین سواحل فیلیپین ، سخن خواهیم گفت.

دوستداران سواحل زمانی که در فیلیپین هستند، خود را در فضای آرامی از مناطق گرمسیری پیدا می کنند و از آنجا که تعداد مقاصد ساحلی می تواند غافلگیرکننده باشد ما جستجوی آنها را برای شما محدود کرده ایم. در اینجا 5 مورد از شگفت انگیزترین سواحل در مجمع الجزایر جنوب شرقی آسیا را می بینید.

ساحل نقپان – Nacpan Beach

ساحل نقپان (Nacpan) در جزیره بهشتی پالاوان که زمانی “بهترین جزیره جهان ” شناخته شده است قرار دارد. دهکده ساحلی ال نیدو در جزیره پالاوان (El Nido) با جزایر کوچک مجلل در اطراف خلیج Bacuit قرار گرفته و توسط قایق قابل دسترسی است، اما همچنین بسییاری سواحل نفس گیر در کشور در امتداد ساحل آن قرار گرفته است.

یکی از این سواحل، ساحل نقپان (Nacpan) در دهکده النیدو است، کمتر از یک ساعت رانندگی از دهکده النیدو در جزیره پالاوان. می توانید با دوچرخه خودتان این مسیر را بروید و تجربه ای مفرح تر داشته باشید. بدلیل فاصله آن از شهر و این واقعیت که مسیرهای آن دارای برآمدگی و دشوار هستند، این ساحل خیلی شلوغ نیست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساحلی تمیز و مجلل، شن های سفید، آب های آرام و فقط تعداد کمی از موسسات در این ساحل وجود دارد. این ساحل یک تصویر کامل و فوق العاد است، بنابراین شما ممکن است طولانی تر از آنچه که در ابتدا برنامه ریزی کرده بودید، در آنجا بمانید.

بهترین سواحل فیلیپین
بهترین سواحل فیلیپین

امکانات: میزهای پیک نیک، قایقرانی، دارای هزینه ورود، امکان اجاره

آدرس: Nacpan Beach, El Nido, Philippines

ساحل پوکا – Puka Shell Beach

ساحل پوکا شل (Puka Shell Beach) بیشتر با نام ، “ساحل پوکا” (Puka Beach) شناخته شده است، یک ساحل سفید است. این جایی است که مردم از شلوغی و ازدحام در جزیره بوراکای (Boracay) به اینجا پناه می برند. این ساحل به طور قابل توجهی کمتر توسعه یافته است، ساحل پوکا Puka مردم را با جذابیت روستایی خود و آرامش طبیعی که دارد به سمت خود می کشد.

بر خلاف ساحل های دیگر، شن و ماسه پوکا به دلیل ترکیب آن با صدف ها، به طور قابل توجهی درشت تر است. آبهای این بخش از جزیره نیز دارای جریانهای قوی تر و سریع تر هستند – چیزی که باید برای شنا کردن در نظر بگیرید. بسیاری، ساحل Puka را با بوراکای آرام دهها سال پیش مقایسه می کنند، بنابراین برای دیدن بوراکای قدیمی «Old Boracay» میتوانید از این ساحل بازدید کنید. فقط سعی کنید مقداری نوشیدنی و میان وعده با خود ببرید، زیرا تعداد کمی فروشگاه که در این جزیره هستند قیمت های بالایی دارند.

بهترین سواحل فیلیپین
بهترین سواحل فیلیپین

امکانات: ورود رایگان، قایقرانی، امکان اجاره

آدرس: Puka Shell Beach, Boracay Island, Philippines

ساحل بهشت – Paradise Beach

جنوب جزیره بانتایان (Bantayan)، در شهرداری سانتا فه، یک ساحل کوچک و دنج قرار دارد که مانند نام خود یک قطعه کوچکی از بهشت بی نظیر است، در این ساحل، چند سایبان نخلی، نیمکت های چوبی و یک خط ساحلی بکر وجود دارد. درختان نخل بزرگ و مناطق چمنزار صحنه های زیبا را برای شما کامل می کنند، و تعداد کم بازدیدکنندگان به شما امکان می دهد از این همه آرامش لذت ببرید.

بهترین سواحل فیلیپین
بهترین سواحل فیلیپین

امکانات: میزهای پیک نیک، دارای هزینه ورود

آدرس: Paradise Beach Bantayan Island, Santa Fe, Cebu, Philippines

ساحل پنهان – Hidden Beach

اجازه ندهید که جمعیت زیاد این ساحل شما را از قرار دادن آن در برنامه سفر النیدو منصرف کند. محبوبیت آن و کشاندن گردشگران توسط قایق به اینجا، از دلایل خوبی برای بازدید از آن است. یک منظره خیره کننده از طبیعت، ساحل پنهان توسط ساختارهای فوق العاده سنگ آهک محافظت می شود، و به آن شکل یک پناهگاه ساحلی دنج را می دهد.

جلوی این ساحل یک دیوار عظیم قرار گرفته است، که آن را از دید بازدیدکنندگانی که با قایق های خود خارج از آن هستند پنهان می کند. بازدید خود را حتما با هماهنگی تور انجام دهید و از رفتن به این ساحل در ساعات اوج آن جلوگیری کنید تا به معنای واقعی آن را در تنهایی درک کنید.

بهترین سواحل فیلیپین
بهترین سواحل فیلیپین

امکانات: تورهای راهنما، ورود رایگان

آدرس: Hidden Beach, Matinloc Island, El Nido, Philippines

ساحل ماریمگمگ – Marimegmeg Beach

مانند ساحل نقپان، ساحل ماریمگمگ (Marimegmeg Beach) توسط جاده از شهر النیدو قابل دسترسی است و همچنین یک مکان درخشان برای غروب آفتاب است. آنچه که بازدید کنندگان در مورد این ساحل دوست دارند، فضا و جو کلی آن است.

تصور کنید صندلی های لذت بخش، لم دادن، کوکتل، موسیقی و رقص و غروب خورشید، در حالی که دریا در فاصله بسیار نزدیک به شماست. گردشگران تنها با 15 دقیقه رانندگی از النیدو می توانند یک سفر کوتاه داشته باشند و از ساحل دریای ماریمگمگ لذت ببرند و از انرژی ایده آل گرمسیری آن استفاده کنند.

بهترین سواحل فیلیپین
بهترین سواحل فیلیپین

امکانات: ورود رایگان، امکان اجاره

آدرس: Marimegmeg Beach, El Nido, Philippines


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *