تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر

۳ مکان از بهترین مقاصد برای سفر اول کجاست 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از وب سایت مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم بهترین مقاصد برای سفر اول به خارج از کشور را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم پس اگر تصمیم مسافرت خارجی دارید و برای بار اول است که تصمیم دارید یکی از شهرهای کشورهای خارجی را برای سفر خود انتخاب کنید با ما همراه باسید تا با بهترین مقصد سفر را انتخاب کنید

همیشه اولین تجربه ماندگارترین حس ها را به وجود می آورد و تا مدت ها در ذهن و خاطرات باقی خواهد ماند و بازتاب همین حس ها معلوم میکند که نسبت به یک اتفاق چه نظری خواهید داشت پس بهتر است در انتخاب سفر اول خود به خارج از کشور، شهر مناسبی را انتخاب کنید تا سالها خاطرات خوبی در ذهنتان از اولین سفر خود داشته باید .در این مقاله بهترین مقاصد را برای سفر اول را قرار داده ایم پس با ما همراه باشید

آشنایی با بهترین مقاصد برای سفر اول

تجربه‌ های اول ماندگارترین حس‌ هایی هستند که به مدت طولانی در خاطر هر کسی به جا خواهد ماند و بازتاب همین حس‌ ها مشخص می‌کند که نسبت به یک اتفاق چه نظری خواهید داشت. هر چه تجربه‌ های اول شگفت‌ انگیزتر و زیباتر باشند میل و رغبت زیادی برای انجام دوباره آن‌ ها خواهید داشت، کم نیستند تعداد افردای که با همان سفر اولشان قید مسافرت را برای همیشه زده‌اند، حالا چه از روی کم‌ تجربگی مانع تجربه‌ های شیرین شده باشد یا بدشانسی. در هر صورت راه‌ هایی وجود دارند که می‌توان با در پیش گرفتن آن‌ها از سفر زده نشد و همین تجربه‌های اول را به بهترین نقطه شروع تبدیل کرد. یکی از همین راه‌ ها انتخاب مقصدی مناسب است، سفر به کشورهایی را که با زبان رسمی‌ شان آشنایی چندانی ندارید به زمانی موکول کنید که به اندازه کافی تجربه کسب کرده باشید، حتما مقصدتان را متناسب با بودجه‌ تان انتخاب ‌کنید و در کنار همه این‌ ها زیباترین مقاصد را برای سفر اول در نظر بگیرید.

استانبول

استانبول، جایی که شرق و غرب یکدیگر را ملاقات می کنند. رودخانه بسفر (Bosporus River) در میان این نقطه جریان دارد و زندگی جدیدی را به یک شهر باستانی می دهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش بزرگ این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه‌ای در جنوب شرق اروپا) قرار دارد.

ترکیه از شرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ و از جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه، و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است

بزرگ ترین شهر این کشور استانبول می باشد . استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می‌کند و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد.استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان مخصوصا از ایران به این شهر سفر می کنند

بهترین دیدنی های استانبول

تایلند

کشور تایلند زیرساختارهای گردشگری بسیار فوق‌العاده‌ای دارد که گشت و گذار در آن را برای کم‌تجربه‌ها بسیار راحت ساخته است. تنوع فرهنگی، زندگی ساحلی، تفریحات آبی، جزایر بهشتی، غذاهای خوشمزه و حیات وحش تایلند جذابیت‌ هایی هستند که هر سلیقه‌ای را فرا می‌خوانند. پایتخت آن بانکوک تمام این مزیت‌ها را در خود گنجانده و با بهترین هتل‌ها و رستوران‌ ها خود را برای میزبانی میلیون‌ ها گردشگر آماده کرده است. به بانکوک که رسیدید سراغ خیابان خوا سان “Khoa San” را بروید، قدم زنی در آشفتگی و همهمه این خیابان و عکاسی در آن بسیار لذت بخش است، چند روزی را باید به زیرورو کردن هزاران معبد باشکوه شهر اختصاص دهید و بعد از خوردن غذاهای خیابانی به سمت شمال راهی شوید تا به ماجراجویان طبیعت و جنگل ملحق شوید. برای آفتاب‌گیری در جزایر بهشتی شهر هم باید به جنوب بانکوک بروید.

سفر به پوکت در یک روز

مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمان‌های دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا(پایتخت اداری) این کشور واقع است. مالزی عضو سازمان ملل متحد و اتحادیه کشورهای همسود است. این فدراسیون شامل سیزده ایالت در جنوب شرقی آسیا است. نام «مالزی» زمانی انتخاب شد که فدراسیون مالایا؛ سنگاپور، صباح و ساراواک یک اتحادیه متشکل از ۱۴ ایالت را تشکیل دادند. در سال ۱۹۶۵ سنگاپور از مالزی جدا شد و به کشوری مستقل تبدیل گردید.

مالزی دربردارنده دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند . ساکنین کشور مالزی از سه نژاد مالایی (۶۰٪)، چینی (۲۷٪)، هندی (۱۲٪) و غیره (۱٪) تشکیل شده‌است.

شبه جزیره مالزی به سبب داشتن سواحل بیشمار و گوناگون در بخش‌های مختلفش، یکی از بزرگترین و مهمترین مکانهای غواصی در دنیا شمرده می‌شود. محدوده ساراواک به سبب داشتن آبهای شفاف و گوناگونی ماهی‌ها از زیباترین جاذبه‌های مالزی به شمار می‌رود.

طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکانهای متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت ارائه می‌کند. تامان نگارا[۹] یا جنگل ملی مالزی از قدیمی‌ترین جنگلهای جهان به شمار می‌رود.

سواحل شرقی شبه جزیره مرکزی مالزی، دارای جزایر بسیار دیدنی و بکر می‌باشند که از آن جمله عبارتند از: جزایر پرهنتیان، جزیره ردانگ، جزیره تیومان. همچنین می‌توان به جزیرهٔ لنکاویLangkawi اشاره کرد که در شمال غربی مالزی واقع شده‌است

یکی از مقاصد گردشگری بسیاری از ایرانی ها و مسافران در تعطیلات کشور مالزی است و بسیاری از گردشگران ممکن است که برای اولین بار به مالزی سفر می کنند و دوست دارند بدانند که برای داشتن سفری راحت و ایمن چه باید بکنند زمان سفر به مالزی کی است و شرایط آب و هوایی در مالزی به چه گونه ای است نوع غذاهای موجود در مالزی و همچنین آداب و رسوم مردم مالزی چگونه است و از همه مهمتر هزینه سفر به مالزی چقدر است آیا این هزینه ارزش رفتن به مالزی را دارند و بسیار از چیزهایی که ممکن برای اولین بار که با مالزی سفر می کنید به ذهن تان خطور کند

اگر برای اولین سفر به مالزی برنامه‌ریزی می‌کنید، این نکات به شما کمک می‌کنند تا سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشید و برای شرایط مختلفی که در طول سفر پیش می‌آیند، آمادگی داشته باشید.

همه چیز در مورد سفر به مالزی

هزینه سفر به کوالالامپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *