تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران

بهترین مکان های سفر در فصل زمستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین مکان های سفر در زمستان

در فصل زمستان تا حدود زیادی از آمار سفرها کم می‌شود چون بیشتر مردم عاشق سفر در بهار یا تابستان می باشند که اوضاع جوی مساعد است و همه جا سرسبز است. اما هستند عده زیادی هم که سرمای هوا نمی‌تواند از پا درشان بیاورد و وقتی قصد سفر می‌کنند آب و هوا برایشان اهمیت چندانی ندارد.در ایران جاهای زیادی وجود دارد که در فصل سرما تماشایی‌اند و برای سفر در زمستان مناسبند. از جنوب ایران که از سرمای زمستان به کلی در امان است و می‌شود در وسط زمستان روی شن‌های گرم ساحل خلیج فارس راه رفت تا مناطقی که یکدست سفید و دیدنی می‌شوند و برای برف بازی جان میدهند. در ادامه مطلب همراه تاپ تراول باشید تا با بهترین مکان های سفر در زمستان آشنا شوید.

جزیره کیش

کیش اولین و مهم‌ترین مقصد سفر در این استان است. جزیره کیش پر از امکانات رفاهی و تفریحی مناسب برای گردشگران است. جدا از طبیعت زیبایش و بناهای تاریخی‌ای دارد تفریحات مصنوعی و ساخته دست انسان نیز در این جزیره وجود دارد. اما هنوز مهم ترین و پرطرفدار ترین جاذبه کیش دریای نیلگون خلیج فارس است.

بهترین مکان های سفر در زمستان

جزیره قشم

از دیگر مقاصد در سفر زمستانی به هرمزگان، جزیره قشم است. جالب است بدانید که در بین جزیره های قشم و کیش، جزیره قشم از محبوبیت بالایی بین اهالی سفر برخوردار است. قشم با دارا بودن جاذبه های طبیعی متعدد سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی را پذیراست.

بهترین مکان های سفر در زمستان
بهترین مکان های سفر در زمستان

بهشت چهارفصلی به نام چابهار

چابهار مقصدی بکر و ناب است که کم‌تر مورد توجه مسافران قرار گرفته است. چابهار بندر آزاد است و بیشتر فصل‌های سال هوایی بهاری و متعادل دارد. جاذبه‌های گردشگری چابهار -کوه‌های مینیاتوری، تالاب لیپار، غارهای بان مسیتی و بندر گواتر- درستی انتخاب‌تان را تایید می‌کند. هزینه‌ی مسافرت به این شهر بندری بسیار مناسب است .چابهار مردمی بسیار خونگرم دارد که مهربانی‌شان از همان ابتدای ورود جلب توجه می‌کند. پیشنهاد ما این است که این بندر را برای سفر زمستانی جدی بگیرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین مکان های سفر در زمستان
بهترین مکان های سفر در زمستان

جزیره هرمز

جزیره هرمز به خاک قرمزش رنگش معروف است، خاکی که ترکیب بی‌نظیر و نابی را با آبی دریا به وجود آورده و خودش بهترین سوغات است. در جزیره هرمز دیدن جاهایی مثل دره مجسمه‌ها، جزیره بکر مفنق، دره رنگین کمان و تنگه هرمز را که جایی است بی‌نظیر را نباید از دست داد. جایی که از بالای پرتگاه میتوان رفت و آمد  کشتی‌ها را که حالا به صورت نقطه‌هایی بسیار کوچک درآمده‌اند دید.

بهترین مکان های سفر در زمستان

یزد

یزد یکی از شهرهای قدیمی مرکز ایران است که بافت قدیمی و خاصی دارد. معماری خانه های یزدی به صورتی است دمای خانه را در تابستان خنک نگه می دارد. از آنجایی که این شهر در تابستان هوای بسیار گرمی دارد فصل زمستان را می‌توان یکی از بهترین فصل ها برای سفر به آن دانست.از مهم ترین جاذبه های گردشگری یزد می توان به آتشکده، مجموعه امیر چقماق، باغ دولت آباد، مدرسه ضیائیه، خانه لاری ها، نارین قلعه و … دانست.

بهترین مکان های سفر در زمستان

استان خوزستان

استان خوزستان در کرانه خلیج فارس قرار گرفته و بیشتر  معروفیتش هم به همین علت است اما این استان زیبایی ها و مناطق دیدنی بسیار دیگری هم دارد.بهترین مکان های سفر در زمستان

استان بوشهر

سواحل و دریای بوشهر از اصلی ترین علل جذب گردشگر این استان به شمار می روند.  از نکات جالب توجه این استان دارا بودن بیشترین وسعت ساحل در کشور است و به عنوان قطب ساحلی شهرت دارد. در زمستان و پاییز می توانید به بوشهر سفر کنید و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید.بهترین مکان های سفر در زمستان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *