تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گلستان, گیلان, مازندران

لذت بخش‌ ترین مناطقی که می‌شود از آن‌ها بازدید کرد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در جهانی پر از زیبایی‌ها و تنوع‌های طبیعی، ما به دنبال تجربه‌هایی هستیم که جان ما را از خستگی و روزمرگی‌های روزانه نجات دهند و لحظاتی بی‌نظیر از زندگی را به ما عطا کنند. در این سفر به دنیای جذاب مناظر طبیعی، به دنبال لذت بخش ترین مناطقی هستیم که می‌شود با طی یک مسافت کوتاه از آن‌ها بازدید کرد؛ مناطقی که زیبایی، آرامش و حس لذت از دیدن، شنیدن، و تجربه کردن در آن‌ها با هم ترکیب شده‌ است. این مناطق، ما را به دنیایی عجیب و زیبا می‌برند که ارزش اکتشاف و تجربه آن‌ها بی‌پایان است.

لذت بخش‌ ترین مناطقی که می‌شود از آن‌ها بازدید کرد

رامسر در شمال کشور یکی از همان مناطق شگفت‌انگیزی است که ما را به سوی زیبایی‌های بی‌پایان جهان می‌کشاند. در واقع سفر به شهر زیبای رامسر در فصل پاییز، می‌تواند تجربه‌ای مهیج و جذاب برای علاقه‌مندان به طبیعت و فصل‌های خنک و شگفت‌انگیز سال باشد. رامسر، در این فصل از سال به یکی از جذاب‌ترین مناطق شمال ایران تبدیل می‌شود. در این زمان از سال، درختان به رنگ‌های زرد و نارنجی درخشان در می‌آیند و مناظری بی‌نظیر از جاذبه‌های طبیعی رامسر ایجاد می‌کنند. هوای مناسب و دلپذیر پاییزی در کنار تنوع گیاهی و جنگلی این منطقه، سفر به رامسر در پاییز را به یک تجربه استثنایی تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از جذابیت‌های این سفر، اجاره ویلا شمال است. اقامت در یک اقامتگاه ویلایی به واقع می‌تواند سهم و نقش بسزایی در خاطره‌انگیز بودن سفر شما داشته باشد. برای اقامت در رامسر، ویلاها و اقامتگاه‌هایی با امکانات رفاهی عالی در دسترس هستند. این اقامتگاه‌ها با نمایی دل‌انگیز از دریا و جنگل احاطه شده‌اند، که به مسافران فرصتی مناسب برای استراحت و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی رامسر را می‌دهند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

نقطه آغاز طبیعت گردی در سفر به رامسر می‌تواند جنگل رویایی دالخانی باشد. این جنگل وسیع که در استان مازندران و در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر رامسر واقع شده، جایی است که ترکیب منحصربه‌فردی از جنگل، رودخانه‌ و مناظر طبیعی آبشارها به نمایش گذاشته شده است. جاده جنگلی دالخانی که در این جنگل قرار دارد، خود نیز به عنوان یکی از زیباترین جاده‌های جنگلی ایران شناخته می‌شود و در کنار تعداد زیادی از تونل‌های درختی، می‌توانید با گشت و گذار و تفریح در دل جنگل، لذتی فراموش نشدنی از طبیعت‌گردی و جنگل‌نوردی را تجربه کنید.

کلبه‌های جنگلی، گزینه‌ای عالی برای اقامت در دل طبیعت

در لحظه‌ای که فرصت‌های تابستانه برای سفر به پایان می‌رسند، پاییز از راه می‌رسد و طبیعت شمال ایران زیباترین چهره‌اش را نمایان می‌کند. این زمان از سال، زمانی است که طبیعت و آرامش جاری در دل جنگل‌ها بهترین تجربه از سفر را برای عاشقان طبیعت‌گردی رقم می‌زنند. در این موقعیت جذاب و خیره‌کننده، کلبه جنگلی به عنوان یک گزینه‌ عالی برای اقامت در دل طبیعت شمال شناخته می‌شود. کلبه‌های جنگلی، از همان نامشان آشکار است که در دل جنگل و نزدیک به طبیعت قرار دارند و برای تجربه‌ی یک سفر آرامش‌بخش و متفاوت در فصل پاییز، انتخابی بی‌نظیر به حساب می‌آیند. در واقع یک کلبه چوبی و جنگلی ، مکانی اسرارآمیز و زیبا است که به شما امکان می‌دهد تا در محیطی کوچک و ساده، تماشایی از تغییرات فصل و زیبایی‌های طبیعی شمال ایران را تجربه کنید.

لذت بخش‌ ترین مناطقی که می‌شود از آن‌ها بازدید کرد

به این منظور سفر به سوادکوه مازندران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی سوادکوه، دریاچه شورمست است که در ۶ کیلومتری غرب شهر پل سفید واقع شده و در فصل پاییز با ویژگی‌های زیبا و حیرت‌انگیزی رخ نشان می‌دهد. این دریاچه زیبا و خیالی، انتخابی عالی برای گشت‌وگذاری چند ساعته در دل طبیعت است و به کسانی که اهل طبیعت‌گردی هستند، به طور ویژه پیشنهاد می‌شود که حتما سری به این مکان بزنند و برای مدت کوتاهی هم که شده خود را غرق در تماشای زیبایی‌ها شورمست کنند.

دریاچه شورمست تنها دریاچه طبیعی سوادکوه است؛ دریاچه‌ای که زیبایی‌های بی بدیلی دارد و با امکاناتی عالی مثل رستوران، سوپر مارکت، سرویس بهداشتی و پارکینگ، چیزی برای تجربه یک تفریح بی نقص کم نگذاشته است. شورمست از عمقی بین پنج تا پانزده متر و وسعتی در حدود ۱۵ هزار متر مربع برخوردار است و جایی مناسب برای دوستداران طبیعت و طبیعت‌گردی است. این دریاچه دارای تنوع زیستی خوبی است و درختان و جنگل‌های اطراف آن به تنهایی تماشایی‌ترین چشم‌اندازهای طبیعت را به نمایش گذاشته‌اند.

در کنار این دریاچه می‌توانید به ماهیگیری بپردازید؛ تاب بازی و اسب سواری و دوچرخه سواری را تجربه کنید، یا دل به کران زیبای دریاچه بزنید و خود را مهمان قایق سواری و اسکی روی آب کنید. تنها توجه داشته باشید که شنا در این دریاچه ممنوع است و باید برای حفظ جان خود از انجام آن خودداری کنید.

فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و آداب ‌و رسوم مردم محلی تنکابن با اجاره بوم گردی

سفر به تنکابن با امکان اجاره بوم‌گردی فرصتی عالی برای آشنایی عمیق‌تر با فرهنگ و آداب مردم محلی و تجربه‌ی زندگی در میان طبیعت سرسبز این منطقه را به گردشگران و مسافران می‌دهد. تنکابن، شهری باستانی با یک تاریخچه‌ی فرهنگی غنی است که در دوران حکومت هخامنشیان محل سکونت قومی به نام آمارد بوده و امروزه همچنان اثرات فرهنگی و تاریخی زیادی در خود به یادگار دارد. علاوه بر جنبه تاریخی و فرهنگی، تنکابن به طبیعت سرسبز و جاذبه‌های بهشت مانندش معروف است؛ شهری که با نام شهسوار نیز شناخته می‌شود و به عنوان چهارمین شهر بزرگ استان مازندران، در 60 کیلومتری شهر چالوس و 24 کیلومتری شهر رامسر قرار دارد.

بنابراین اگر دوست دارید به حس حضور در طبیعت برسید و توامان با آن تجربه‌ای از هم‌صحبتی با مردمان محلی این شهر را بدست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم محل اقامت خود را در سفر به تنکابن از بین خانه‌های بوم گردی انتخاب کنید.

لذت بخش‌ ترین مناطقی که می‌شود از آن‌ها بازدید کرد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *