تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, هند

بهترین کافی شاپ های گوا ، هند | Goa 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کافی شاپ های گوا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین کافی شاپ های گوا ، سخن خواهیم گفت.

آفتاب تابستانی روشن و داغ است و وقت آن است که به ساحل بروید. گوا یکی از محبوب ترین مقاصد ساحلی در هند است. هر کس آرزو دارد به گوا سفر کند. سواحل شگفت انگیز، شب های فوق العاده، کافه های عالی و سرگرم کننده، این مکان واقعا جادویی است. نه فقط این ها، بلکه گوا محل بسیاری از بهترین مکان ها برای شامی بی نظیر است.

در اینجا 6 کافه در گوا را که حتما باید بروید، به شما معرفی می کنیم. با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا بهترین کافی شاپ های گوا را بشناسید.

سبلایم – Sublime

سبلایم (Sublime) یکی از بهترین کافه ها در گوا، این کافه در مورجیم (Morjim) واقع شده است. این کافه بهشت مطلق برای دوستداران گوشت است – و برای استیک های شگفت انگیز و سالاد خوشمزه خود شناخته شده است. شما قطعا باید استیک پنیر آبی و ماهی سبک آسیایی آن را امتحان کنید. غذا در اینجا شگفت انگیز و همچنین فضا رمانتیک است. این مکان ظاهری زیبا تر در طول شب دارد!


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین کافی شاپ های گوا
بهترین کافی شاپ های گوا

تالاسا – Thalassa

تالاسا (Thalassa) یکی دیگر از مکان های عالی برای غذا خوردن است زمانی که در گوا هستید. تالاسا یک کافه یونانی خیره کننده است که در بالای صخره ای در Vagator قرار دارد و این مکان بهترین چشم اندازها و غروب های پرطرفدار در گوا را دارد. غذا به اندازه محیط این رستوران در فضای باز، شگفت انگیز است. باید میگو تند، ماهی و گوشت بره کبابی را حتما امتحان کنید. طعم های یونانی و محیط شگفت انگیز، آن را به مکانی برای یک شام رمانتیک تبدیل می کند.

بهترین کافی شاپ های گوا
بهترین کافی شاپ های گوا

ویلا بلانچ – Villa Blanche

ویلا بلانچ (Villa Blanche) یک کافه کوچک است که در یک حیاط قدیمی پرتغالی قرار دارد که برخی از بهترین طعم های اروپایی را ارائه می دهد. این کافه در Assagaon در گوا واقع شده است. کافه ویلا بلانچ مکان زیبایی است که قطعا مناسب اینستاگرام شما و همچنین کاملا عالی برای صبحانه و ناهار است. با محیط منحصر به فرد خود و غذاهای شگفت انگیز، شما باید حتما از این یکی بازدید کنید!

بهترین کافی شاپ های گوا
بهترین کافی شاپ های گوا

بریتوس – Brittos

این کافه کنار ساحل مقصد نهایی برای غذاهای دریایی عالی، انواع مختلفی از نوشیدنی ها و محیطی کاملا شگفت انگیز و رمانتیک است! که در باگا در گوا واقع شده است. بازدید از گوا بدون بازدید از این مکان کامل نیست. حتما بشقاب غذای دریایی آن را امتحان کنید، همچنین جای خوبی برای بهترین کوکتل ها نیز هست. شما مطمئنا از زمان خود در اینجا لذت می برید.

بهترین کافی شاپ های گوا
بهترین کافی شاپ های گوا

کرلیس – Curlies

یکی دیگر از مکان های فوق العاده که می توانید بروید، کرلیس (Curlies) است که در ساحل آنجونا (Anjuna Beach) واقع شده است. اگر شما کسی هستید که به دنبال جایی برای نشستن در کنار ساحل با یک لیوان آبجو سرد می گردید – پس این مکان برای شما است. همچنین فضای فوق العاده، نوشیدنی های سرد و موزیک عالی نشان می دهد که این یکی از مکان هایی است که باید در آن حضور داشته باشید.

بهترین کافی شاپ های گوا
بهترین کافی شاپ های گوا

کافه چاکلتی – Cafe Chocolatti

یک مکان کوچک و جالب در یک باغ، کافه چاکلتی (Cafe Chocolatti) یک مکان عالی برای صبحانه ای بی نظیر است. این کافه یکی از بهترین مکان ها برای دسرهای خود شناخته شده است، بنابراین کسانی که عاشق دسر و شیرینی هستند قطعا باید از این کافه بازدید کنند. شما باید شیرینی شکلاتی و شکلات های خانگی را که سرو می کنند حتما امتحان کنید – این دسرها فوق العاده هستند! در این کافه از یک وعده صبحانه آرام و در محیطی فوق العاده لذت ببرید.

بهترین کافی شاپ های گوا
بهترین کافی شاپ های گوا

مطالب مرتبط:

راهنمای سفر به گوا | با بهشت هندوستان بیشتر آشنا شوید

هزینه سفر به گوا چقدر است ؟ | بهشت هندوستان

آشنایی با اقامتگاه‌های ساحلی گوا ؛ هندوستان

بهترین رستوران های گوا – غذاهای خوشمزه در هند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *