تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی, راهنمای سفر, مالزی

تور مجازی برج‌ های دوقلو پتروناس بصورت تصاویر ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور مجازی برج‌ های دوقلو پتروناس

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی کوالالامپور برای شما علاقمندان به سفر و گردشگری تور مجازی برج‌ های دوقلو پتروناس که یکی از جاذبه های دیدنی مالزی و نماد این کشور است را قرار داده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید . پس اگر تا بحال موفق نشدید به مالزی سفر کنید با ما همراه باشید تا سفر مجازی به برج های دوقلو پتروناس را داشته باشید

مختصری درباره مالزی بدانید :

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمان‌های دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مالزی عضو سازمان ملل متحد و اتحادیه کشورهای همسود است. این فدراسیون شامل سیزده ایالت در جنوب شرقی آسیا است. نام «مالزی» زمانی انتخاب شد که فدراسیون مالایا ؛ سنگاپور ، صباح و ساراواک یک اتحادیه متشکل از ۱۴ ایالت را تشکیل دادند. در سال ۱۹۶۵ سنگاپور از مالزی جدا شد و به کشوری مستقل تبدیل گردید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شبه جزیره مالزی به سبب داشتن سواحل بیشمار و گوناگون در بخش‌های مختلفش، یکی از بزرگترین و مهمترین مکانهای غواصی در دنیا شمرده می‌شود. محدوده ساراواک به سبب داشتن آبهای شفاف و گوناگونی ماهی‌ها از زیباترین جاذبه‌های مالزی به شمار می‌رود.طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکانهای متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت ارائه می‌کند. تامان نگارا یا جنگل ملی مالزی از قدیمی‌ترین جنگلهای جهان به شمار می‌رود.سواحل شرقی شبه جزیره مرکزی مالزی، دارای جزایر بسیار دیدنی و بکر می‌باشند که از آن جمله عبارتند از: جزایر پرهنتیان، جزیره ردانگ، جزیره تیومان. همچنین می‌توان به جزیرهٔ لنکاویLangkawi اشاره کرد که در شمال غربی مالزی واقع شده‌ است که در ادامه میتوانید با تور مجازی کوالالامپور از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید کنید

جاهای دیدنی کوالالامپور

برج‌ های دوقلو پتروناس

مسافرانی که ترس از ارتفاع دارند ممکن است پیش از بازدید از این برج ‌ها بارها فکر کنند، اما گردشگران بی‌ باک و بی‌ پروا از چالش مشاهده کوالالامپور از فراز برجهای دوقولوی 1000 فوتی پتروناس لذت خواهند برد. در ارتفاع 170 متری، بلندترین پل دو طبقه دنیا این دو برج را به هم متصل می‌کند. برج ‌ها از این هم بلندتر هستند و 491 متر در آسمان مالزی پرواز می‌کنند که زمانی بلندترین برج‌ های دنیا به حساب می‌آمدند. برج‌ های دوقلو که ساختشان 7 سال به طول انجامید، اصلی ‌ترین نماد کوالالامپور به شمار آمده که در طول شب نورپردازی خیره‌کننده‌ ای دارند.

     

این برج‌ها توسط ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها – هر کدام یکی از برجها – طی مسابقه‌ای برای تکمیل پروژه ساخته شده‌اند و سپس دو برج با پلی به هم متصل شده‌اند. این برج‌ها جزو بلندترین برج‌های دوقلوی دنیا به‌شمار می‌روند.

در طبقه پایین برج‌ها مجتمع خرید بزرگ سوریا قرار دارد. البته به توریستها خرید از این مجتمع به دلیل گرانی برخی اجناس در آن توصیه نمی‌شود. در طبقه پایین KLCC آکواریم زیبایی قرار دارد که در آن شما از دالان شیشه‌ای زیر آب کوسه‌ها و سفره ماهی‌های غول پیکر را از نزدیک خواهید دید. نمایندگی شرکت سونی و اغلب مارکهای لباس شاید از مراکز دیدنی این برج باشند. در طبقه بالای فروشگاه‌های برج سینما و فروشگاه کتاب بزرگی قرار دارد. موزه آثار هنری این برجها نیز شایان توجه است.

تا سال ۲۰۰۴ این برج‌ها بلندترین سازه‌های جهانی بودند اما حال، بلندترین برج‌های دوقلوی جهان‌اند. طراحی این برج‌ها توسط معمار آرژانتینی Cesar Pelli و همکارانش انجام گرفت.

از جاذبه های اطراف برج های دوقلوی پتروناس می تواند به  پارک مرکزی شهر کوالالامپور اشاره کرد که  این پارک ۱۷ هکتار مساحت داشته و دارای مسیرهای مخصوص پیاده‌روی و قدم زنی، فواره‌های آبی همراه با رقص نور است. این پارک در شب سال نو و در مراسم آتش بازی بسیار شلوغ و البته دیدنی می شود

اما یکی از بارزترین ویژگی‌های برج‌های دوقلو، پل دوطبقه‌ای است که در میانهٔ راه آن‌ها را بهم متصل کرده‌است. این پل دوطبقه که خود از جمله دیدنی‌های کوالالامپور است در طبقات ۴۱ و ۴۲ دو برج را بهم وصل می‌کند.

امیدواریم که از تور مجازی برج‌ های دوقلو پتروناس لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره این مکان با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *