تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

خانه وارونه چیتگر تهران ، تجربه خانه برعکس | Tehran 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

خانه وارونه مجموعه شگفت انگیزی است که در آن همه چیز خلاف جاذبه حرکت می‌کند. صندلی‌ها پرواز می‌کنند و تخت خواب از دیوار بالا می‌رود. در این مجموعه بیننده، تجربه‌هایی جدید دارد از تصویر و رنگ. خودش بخشی از این شعبده بازی باشد و آن را در قاب دوربین خودش ثبت کند. در ادامه همراه تاپ تراول باشید تا با خانه وارونه چیتگر تهران بیشتر آشنا شوید.

قبل از معرفی این مجموعه ما در مجله گردشگری تاپ تراول به شما پیشنهاد میکنیم از مسافر هستید و به تهران سفر کرده اید بهتر است برای کاهش هزینه های حمل و نقل و فرار از ترافیکهای سنگین پایتخت و دسترسی آسان به جاهای دیدنی تهران حتما سری به سایت اسنپ تریپ بزنید از لیست بهترین هتل های تهران مناسب ترین هتل را برای خود رزرو کنید تا سفری خاطره انگیز برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید

خانه وارونه چیتگر تهران

سوژه اتاق های وارونه یا Upside Down در دنیا شناخته شده است و تعداد زیادی از این موزه‌ها در دنیا وجود دارد. با افتخار خانه وارونه تهران اولین تجربه ویژه از این سوژه در ایران است. البته پیش از این سه جاذبه اتاق وارونه در مجموعه رویا پارک در منطقه دارآباد اجرا شده است. اما خانه وارونه تهران اولین مجموعه خاص با محوریت اتاق های وارونه است. بعد از بازدید از این اتاق ها دکورهای جادویی خطای دید قرار گرفته است. آینه جادویی، قاب عکس زنده، کاناپه جادویی و صندلی های نامرئی چند مورد از جاذبه‌ها است.

خانه وارونه چیتگر تهران


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بدون شک اکثر پایتخت‌نشینان اسم رویا پارک را شنیده یا حتی آن را دیده‌اند. ایده‌های ناب و جدیدی که در این مجموعه وجود داشته، نظر خیلی‌ ها را جذب کرده است و حالا شعبه دوم رویا پارک در چیتگر، منطقه 22 تهران، افتتاح شده است.

خانه وارونه در منطقه ۲۲ و مجاورت دریاچه خلیج فارس با تلاش شبانه روزی هنرمندان و متخصصان ایرانی در مدت سه ماه طراحی و ساخته شده است. این موزه سرگرم کننده با ده جاذبه اصلی و چندین جاذبه جانبی در بهمن ماه ۱۳۹۸ در زمینی با مساحت ۳۰۰ مترمربع افتتاح شد.

خانه وارونه چیتگر تهران

درحدود یازده آیتم در این مجموعه وجود دارد که دو تا از این آیتم‌ ها ویژه هستند و عکاسی آن به عهده لیدر عکاس این مجموعه است. وارد لابی مجموعه می‌شوید و بعداز تحویل بلیت می‌‌ توانید بازدید خود را شروع کنید. البته نمایشگری در لابی وجود دارد که بعداز تماشای آن و آشنایی با نحوه عکاسی و ایده‌ های آن می‌توانید وارد مجموعه شوید. البته کنار تمامی آیتم‌ها نمونه عکس این مجموعه وجود دارد که می‌توانید از آن کمک بگیرید.

خانه وارونه چیتگر تهران

در انتها از میان هزارتوی بینهایت عبور خواهید کرد که ممکن است در آن گم بشوید. سعی طراح و سازنده این مجموعه ایجاد فضای تجربه محور از پدیده‌های شگفت انگیز خطای دید بوده است. قطعا این مجموعه می‌تواند لحظات جذابی را بازدید کننده ها ایجاد کند.به ‌دلیل مساحت کم این جاذبه که درحدود 300 متر است، این مجموعه را می‌توان جزو مینی‌تم پارک‌ها قرار داد. امیدوارم بعداز بازدید از این مجموعه کلی کیف کنید و عکس‌های جذابی حاصل این بازدید باشد.

خانه وارونه چیتگر تهران

  • آدرس: تهران، اتوبان شهید خرازی، دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس)، ضلع شرقی دریاچه جنب چرخ و فلک
  • ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 الی 18:00 – پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت 10:00 الی 20:00


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *