تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بلیط هواپیما, رپورتاژ آگهی, مقالات آموزشی

رتبه بندی ایرلاین های دنیا در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

برخی از مسافرین پروازهای خارجی در هنگام خرید بلیط هواپیما علاقه دارند تا بدانند کدام یک از ایرلاین‌ها در لیست های رده بندی، رنکینگ بهتری دارند.

در این مطلب به  رتبه بندی ایرلاین ها می پردازیم.

نشریه ها و مراجع  معتبر در صنعت هوانوردی در پایان هر سال میلادی لیستی از بهترین ایرلاین های دنیا را منتشر می کند در سال ۲۰۲۰ نیز این رتبه بندی انجام شد.

در سال ۲۰۲۰  ایر نیوزلند توانست لقب بهترین ایرلاین دنیا را را به خود اختصاص دهد و این در حالی بود که در سال ۲۰۱۹ ایرلاین سنگاپور به این لقب دست پیدا کرده بود. خریداران بلیط هواپیما در سراسر دنیا دیدگاه بسیار خوبی نسبت به ایرلاین نیوزلند داشته اند و یکی از مهمترین عواملی که باعث شد این شرکت در جایگاه نخست قرار گیرد جلب نظر مسافران بود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ایرلاین های دنیا در سال 2020

چگونه بهترین ایرلاین ها انتخاب می شوند؟

در کنار خریداران بلیط هواپیما خارجی عوامل دیگری مانند میزان تاخیر، کیفیت هواپیماها، ایمنی استانداردهای دولتی، عمر ناوگان هوایی، سوددهی، کیفیت خدمات و محصولات، میزان سرمایه گذاری و همچنین روابط کارکنان و غیره نیز در انتخاب بهترین ایرلاین دنیا موثر است که سایت ایرلاین ریتینگز که جایزه بهترین ایرلاین را برگزار می کند این رتبه بندی را با توجه به شرایط گفته شده انجام داده است.

یکی از اتفاقات عجیبی که شاید برای خریداران بلیط هواپیما جالب باشد این است که ایرلاین سنگاپور در در رتبه دوم، آل نیپون ایرویز در رتبه سوم و کانتاس در رتبه چهارم قرار دارد در این میان ایرلاین های بزرگی چون امارات و ویرجین آتلانتیک در رتبه ششم قرار گرفتند.

ایرلاین نیوزلند برای ششمین بار است که عنوان بهترین خطوط هوایی جهان را  به خود اختصاص داده است. شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز در طول دو سال گذشته به خاطر معرفی ایرلاین های جدید خود در جایگاه دوم ایستاده است و البته شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز ژاپن برای نوآوری هایش در کابین هواپیما در رتبه سوم قرار گرفته است.

خریداران بلیط هواپیما که علاقه مند هستند پرواز های لوکسی را انجام دهند ترجیح می‌دهند با برندگان جوایزی که سایت ایرلاین ریتینگز انتخاب و معرفی شده اند آشنا شوند. شرکت هواپیمایی نیوزلند جایزه بهترین پرواز پرمیوم اکونومی را نیز به خود اختصاص داده است و این در حالی است که ایرلاین اسنگاپور جایزه بهترین پرواز فرست کلاس را به خاطر سوئیت های راحتی که در جلوی کابین فوقانی هواپیمای ایرباس مسافربریA380  قرار داده است، به خود اختصاص داده است. این سوئیت ها طوری طراحی شده اند که برای خریداران بلیط هواپیما همانند یک اتاق کوچک در یک هتل است. هواپیمایی قطر نیز برای اینکه از رقابت عقب نماند با تعبین سوئیت های کیوسوییت (Qsuite) جایزه بهترین پروازهای بیزینس کلاس را به خود اختصاص داد و همزمان لقب بهترین خدمات پذیرایی را هم از آن خود کرد. خطوط هواپیمایی کانتاس استرالیا در کنار امنیت پروازی جایزه بهترین خدمات خطوط هوایی داخلی و بهترین سالن استراحت را دریافت کرده است.

سبو پاسیفیک (Cebu Pacific) به عنوان بهترین ایرلاین بخاطر میزان دستیابی به بیشترین میزان پیشرفت و ارتقا در خطوط هوایی خود برگزیده شد.

همچنین برای آگاهی از محدودیت های پزشکی در انواع پروازها می توانید به این مطلب از اسپوتنیک نیوز مراجعه کنید.

 شرکت هواپیمایی ویت جت ایر (VietJet Air)  برای خریداران بلیط هواپیما ارزانترین قیمت را ارائه کرد و این باعث شد که برای سومین سال پیاپی، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را  به خود اختصاص دهد. شاید برای خریداران بلیط هواپیمای خارجی دانستن اینکه ایرلاین امارات به عنوان برترین ارائه دهنده سرگرمی‌ها در حین پرواز معرفی شده است جالب باشد. هواپیمایی ویرجین استرالیا یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات و دارای بهترین خدمه هواپیما بخاطر کابین های جادارش است که در این سایت معرفی شده است. برای خریداران بلیط هواپیمایی خارجی دانستن بهترین پروازهای ارزان قیمت در مناطق مختلف دنیا جالب است که عبارتند از جایزه سال ۲۰۲۰ به شرکت هواپیمایی هواپیمایی جت بلو (JetBlue) در آمریکا؛ خطوط هوایی ویز (Wizz) در اروپا، هواپیمایی ایر آسیا یا ایر آسیا ایکس (AirAsia/AirAsiaX در آسیا و اقیانوسیه و همچنین هواپیمایی ایر عربیا در خاورمیانه و آفریقا.

ایرلاین برتر سال ۲۰۲۰

  1. ایر نیوزیلند
  2. خطوط هوایی سنگاپور ایرلاینز
  3. هواپیمایی آل نیپون ایرویز
  4. کانتاس
  5. شرکت هنگ‌کنگی کاتای پاسیفیک
  6. هواپیمایی امارات
  7. هواپیمایی بریتانیایی ویرجین آتلانتیک
  8. هواپیمایی تایوانی اوا ایر
  9. هواپیمایی قطر ایرویز
  10. ویرجین استرالیا
  11. هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا (Lufthansa)
  12. شرکت هواپیمایی فنلاندی فین ایر (Finnair)
  13. ژاپن ایرلاینز (Japan Airlines)
  14. هواپیمایی هلندی کی ‌ال ام (KLM)
  15. هواپیمایی کره‌ جنوبی یا کورین ایرلاینز (Korean Airlines)
  16. هواپیمایی هاوایی یا هاوایین ایرلاینز (Hawaiian Airlines)
  17. شرکت هواپیمایی بریتانیا یا بریتیش ایرویز (British Airways)
  18. آلاسکلا ایرلاینز (Alaska Airlines)
  19. هواپیمایی آمریکایی دلتا ایرلاینز (Delta Air Lines)
  20. هواپیمایی اماراتی اتحاد ایرویز (Etihad Airways)


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *