تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تبریز, راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی, معرفی هتل

راهنمای رزرو هتل تبریز در علی بابا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در ایام قدیم مسافرت رفتن ‌ها بستگی به این داشت که مسافر در آن شهر آشنایی داشته باشد یا نه و این به‌ دلیل کمبود هتل و اقامتگاه یا گرانی آن‌ها بود. حالا دغدغه کمبود هتل وجود ندارد اما دغدغه ازدیاد آن‌ ها است. این زیاد بودن خصوصا در شهرهای بزرگ کار را برای انتخاب هتل سخت می‌کند. مثلا برای رزرو هتل تبریز ، باید روزها در سایت‌ های مختلف بین هتل های تبریز بگردید تا یک هتل خوب و اقتصادی پیدا کنید. بعد از پیداکردن هتل موردنظر از طریق سایت‌ های معتبر مانند علی بابا انتخاب خود را نهایی کنید. درادامه با ما باشید تا با نحوه رزرو هتل تبریز از (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tabriz) در علی بابا  آشنا شوید.

 ابتدا وارد سایت علی بابا به آدرس www.alibaba.ir شوید. بعد از ورود با گزینه ‌های پروازهای داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس، تور و هتل ‌های خارجی و داخلی روبرو خواهید شد که درادامه برای شما توضیحات مختصری خواهیم داد.

رزرو هتل تبریز

علی بابا و تقویم قیمتی

اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر داخلی یا خارجی دارید، می‌توانید از سایت علی بابا بلیط خود را تهیه کنید. علی بابا از سال 1393 فعالیت خود را شروع کرده و با شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، کاسپین، بن ریل، اطلس جت، ترکیش ایر، ایرفرانس، هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، لوفتهانزا و… همکاری می‌کند. این شرکت در این مدت توانسته از رقیبان خود پیشی بگیرد و رضایت صددرصدی کاربران خود را جلب کرده است. یکی از گزینه‌های جذاب موجود در علی بابا تقویم قیمتی محسوب می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید بیشترین و کم‌ترین قیمت بلیط هواپیما را مشاهده کنید. این قسمت درصورتی به شما کمک خواهد کرد که برنامه‌ریزی خاصی برای سفرتان و روز سفر نکرده باشید. استرداد بلیط هم در سایت علی بابا به راحت‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر است و از خدمات علی بابا حساب می‌شود. برای استرداد بلیط نیازی به مراجعه حضوری ندارید و فقط تقاضای استرداد را باید برای کارکنان علی بابا فرستاده تا پول بلیط به شما بازگردانده شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رزرو هتل تبریز

بلیط قطار علی بابا

شاید هم قصد خرید بلیط قطار را برای سفرتان داشته باشید. نگرانی‌هایی که سفر با خودروی شخصی برای شما دارد یا حتی چیزی مثل فوبیای پرواز در قطار وجود ندارد؛ به‌همین دلیل سفر کم‌خطر و آرامش‌بخشی را تجربه خواهید کرد. فقط با واردکردن نام شهر مبدا و مقصد و تاریخی که برای رفت‌وبرگشت درنظر گرفته‌اید، می‌توانید لیست قطارهای موجود را ببینید. علی بابا با شرکت‌های ریلی بسیاری در ایران همکاری می‌کند. شرکت‌ها عبارت هستند از رجا، نوآفرین (فدک)، نور، بن‌ریل، سیر کوثر، ترابر سبا، مهتاب سیرجم و جوپار. چه قطار کوپه‌ای مدنظر داشته باشید و چه قطار سالنی، دانشجو باشید یا قصد سفر گروهی داشته باشید، قطار بهترین گزینه برای سفر به مقصد شما خواهد بود. سفر با قطار هم راحت است و هم قیمت به‌صرفه‌ای دارد.

وسیله‌ای که حتی از قطار هم به‌صرفه ‌تر است و هزینه کمی برای علاقه‌مندان به سفر دارد، اتوبوس است. چندین سال قبل برای خرید بلیط اتوبوس نیاز به حضور در ترمینال‌ها بود و اینکه بلیط گیر بیاید یا نه بستگی به مسافر داشت؛ اما الان با روی‌کار آمدن سایت‌های معتبر مانند علی بابا به‌راحتی و به‌صورت آنلاین می‌توانید فقط با مشخص‌کردن مبدا و مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت لیست اتوبوس‌های موجود را ببینید. همچنین می‌توانید صندلی موردنظر خود را هم انتخاب کنید. وقتی بلیط خود را از علی بابا و به‌صورت آنلاین می‌خرید، این امکان را دارید که از شرکت‌های مختلف، مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. شرکت‌های بسیاری مانند ایران‌پیما، رویال سفر ایرانیان، سیر و سفر، آریا سفر، همسفر، گیتی پیما، ماهان سفر و تعاونی شماره 15 با علی بابا همکاری دارند و شما می‌توانید با توجه به امکانات و قیمت بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات تور علی بابا

جذابیت‌های سایت علی بابا هنوز تمام نشده است. تورهای خارجی و داخلی خود را می‌توانید از این سایت بخرید. تهیه ویزا، گشت شهری، راهنمای فارسی، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیمای خود را به تور انتخابی خود بسپارید و از بین تنوع قیمتی تورهای علی بابا یکی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید سفر خود را با هواپیما، اتوبوس و قطار داشته باشید و با هریک که راحتی بیشتری دارید، سفر کنید. درآخر شما را در رزرو هتل خارجی و داخلی راهنمایی می‌کنیم. چه قصد سفر و رزرو هتل در استانبول، دبی، پاریس یا فرانکفورت داشته باشید یا حتی در ایران خودمان، تهران، کیش، اصفهان یا تبریز بخواهید گشتی بزنید و اقامت خوبی داشته باشید، علی بابا کمک شما خواهد بود. بعد از ورود به سایت علی بابا گزینه هتل خارجی و داخلی را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه جستجوی مقصد شهرهای داخلی و خارجی که علی بابا از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، برای شما باز خواهد شد. برای مثال ما قصد رزرو هتل تبریز را داریم و شهر تبریز را انتخاب می‌کنیم. بعد از انتخاب مقصد تاریخ ورود و خروج خود به هتل را انتخاب کنید. بعد از این مرحله باید اتاق خود را با توجه به تعداد بزرگسال و کودک تعیین کرده و اگر خواستید اتاق‌های خود را اضافه کنید. بعد از این مرحله روی گزینه جستجو کلیک کرده تا لیست هتل های تبریز برای شما به‌نمایش دربیاید. در این قسمت  به‌ راحتی می‌توانید از بین هتل های تبریز امکانات آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. بعد از انتخاب هتل موردنظر وارد صفحه زیر خواهید شد.

بعد از مطالعه درباره هتلی که قصد رزرو آن را دارید و امکانات آن، می‌توانید به‌راحتی از بین اتاق‌های موجود با توجه به ظرفیت روی گزینه “رزرو این اتاق” کلیک کنید. بعد از انتخاب این گزینه شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و سپس کد تایید ارسال‌شده را بنویسید. برای ادامه رمز عبوری برای خود انتخاب کنید. بعد از اطمینان از صحت تاریخ ورود و خروج ، قیمت، واردکردن جنسیت، نام، نام خانوادگی، کدملی و تلفن همراه‌تان، انتخاب ساعت ورود (درصورتی‌که زمان ورود شما به هتل پس از ساعت هشت صبح باشد) و پذیرفتن قوانین، روی گزینه ادامه فرآیند خرید کلیک کنید. درصورت داشتن کد تخفیف حتما آن را بنویسید؛ در غیراین‌صورت به‌صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید. به‌همین راحتی شما رزرو هتل تبریز را از بین هتل های تبریز انجام دادید. امیدواریم سفری خوش را تجربه کرده و بهترین اقامت را داشته باشید.


مقالات بیشتر بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *