تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل های شنی استانبول

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای استانبول یعنی ساحل های شنی استانبول را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

استانبول شهری است که در آن سواحل بسیار متنوع و زیبایی آن را احاطه نموده است و بدون شک در طول سفر خود با تور استانبول فرصت نخواهید کرد که همه آنها را بروید و کلی لذت ببرید ولی ما از این رو در اینجا فهرستی از بهترین و زیبا ترین در عین حال پر طرفدارترین سواحل تفریحی استانبول را برای شما علاقه مندان آماده کردیم تا در طول سفرتان با تور ترکیه سردرگم این نباشید که به جستجو پرداخته و وقتتان را هدر دهید و تنها شاهد زیبا ترین سواحل استانبول باشید و غرق لذت شوید.

مقالات بیشتر بخوانید:

True Blue Beach

ساحل تُرو بلو چشم انداز زیبایی به دریا دارد. شما می توانید جزایر و قایق های ماهی گیری را از کالامیس مارینا ببینید و همچنین نظاره گر غروب زیبای آفتاب باشید. تُرو بلو ساحل شنی زیبا، استخر، رستوران و بارهای بسیار خوبی به همراه اجراهای زنده دارد. در وسط باغچه ای یک بار خوب که کوکتل های خوشمزه ای سرو می کند قرار دارد. ساحل تُرو بلو یکی از سواحل محبوب استانبول است و در طول تابستان در آن کنسرت و برنامه های زنده دیگری برگذار خواهد شد. تُرو بلو محبوب ترین کلوب ساحلیاستانبول است که طراحی داخلی زیبا، چشم انداز بی همتای دریا و منویی فراتر حد از انتظار دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 2 نیمه شب و جمعه و شنبه از 9 صبح تا 4 صبح

در طول هفته حدوداً 10٫5 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 14 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول

Burc Beach

ساحل بورشت یکی از مشهورترین سواحلی است که در طول کرانه دریای سیاه قرار گرفته است و متعلق به دانشگاه بُگازِسی می باشد. این ساحل که ظاهراً بی پایان است دارای چترهای ساحلی، یک بار و فضایی برای انواع ورزش های ساحلی است. ساحل بورشت باعث می شود که حس نمایید کیلومترها از شهر فاصله دارید. مطمئن باشید که در این ساحل خسته و کسل نخواهید شد چرا که می توانید از دریا لذت ببرید، والیبال ساحلی بازی نمایید، با صرف یک غذای سبک و یا نوشیدنی در یکی از کافه ها یا بار آرام شوید و یا به جشن های ساحلی پس از ظهرها بپیوندید. در اینجا اصلاً متوجه گذشت زمان نخواهید شد.

هر روز از ساعت 9 صبح تا 9:30 شب

در طول هفته حدوداً 12 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 15٫5 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول

Dalia Beach

ساحل دالیا که یکی دیگر از سواحل دوست داشتنی است در خلیج کوچک دِمیرجیکوی قرار دارد. این ساحل مخصوص کسانی است که معتقدند یک روز در ساحل می بایست آرامش قسمت و دور از هیاهو باشد. در صورتی که چه که دالیا به اندازه کافی بزرگ است که بتوان گوشه ای خلوت و خصوصی در آن یافت و به اندازه کافی سبز است که دوست داران طبیعت از آن لذت ببرند، اما هنوز می توان در آن به فعالیت های فیزیکی پرداخت. در اینجا فضاهایی به راهپیمایی اختصاص داده گردیده است و همچنین قایق های پدالی و کانو (نوعی قایق) نیز موجود هستند. کسانی که به این ساحل می آیند می توانند به والیبال ساحلی و یا موج سواری بپردازند. غذا و نوشیدنی ها از محصولات منطقه ای تهیه می شوند و منوی ماهی گزینه ای عالی برای به پایان رساندن روزتان است. این ساحل حدوداً 20 کیلومتر با استانبول فاصله دارد و مابین منطقه کیلیوس و دِمیرجیکوی قرار گرفته است.

هر روز از 8 صبح تا 6 عصر

در طول هفته حدوداً 8٫5 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 10٫5 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول

Nonstop Beach

در این ساحل که نامش به معنی بدون توقف است فعالیتها بدون وقفه در حال انجام هستند. ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال، جشن های ساحلی در شب و کنسرت ها تنها قسمتی از این فعالیتها هستند. این ساحل دارای یک رستوران، یک بار ساحلی و یک بار تراس است. همچنین افراد فعال از جت اسکی، بنانا، قایقرانی و قایق پدالی لذت خواهند برد.

هر روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب

در طول هفته حدوداً 3٫5 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 5 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول

Solar Beach

ساحل سولار با فضایی بیش از 30 هزار متر مربع یکی از بزرگترین سواحل خصوصی و فضاهای باز مخصوص اجرای برنامه است. ساحل سولار با ساحلی گران، صحنه های اجرای نمایش و کنسرت و فعالیتهای ورزشی بی پایانش از لحظه ورود تا خروجتان شما را سرگرم می کند. این ساحل طولش یک کیلومتر است و این بدین معناست که می تواند با بهترین کلوب های ساحلی آنتالیا یا ازمیر رقابت کند. همچنین کلوب ساحلی دارای یک بار ساحلی، سولار بار، محوطه باربیکیو، 6 بار دیگر و 4 محوطه غذاحوری اضافی که در طول اجرای برنامه های خاص قابل استفاده هستند، کلوب کودکان برای خانواده هایی که کودکان خود را به همراه دارند، صندلی های مخصوص آفتاب و پشتی برای 3000 میهمان، 9 تراس مخصوص حمام آفتاب و البته دوش و رختکن می باشد. افراد ورزش دوست می توانند در موج سواری، جت اسکی، بنانا و تیوپ سواری کمپانی کنند.

هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب

در طول هفته حدوداً 5 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 8٫5 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول

Golden Beach

ساحل گلدن در قلعه رومِلی جاییکه دریای مرمره و دریای سیاه به هم می رسند قرار گرفته است. در این ساحل فعالیت های بسیاری نظیر والیبال ساحلی، قایق پدالی، دیوار صخره نوردی، زمین مینی گلف و جاده پیاده روی موجود است. رستوران ساحلی، قهوه خانه، اسنک با و بار ساحلی در طول روز در خدمت شما هستند. شما می توانید غذاهای بین المللی و یا غذاهای دریایی میل نمایید و در هنگام غروب آفتاب در بار ساحل یک کوکتل بنوشید. کسانی که مایلند شب را در ساحل بمثل می توانند یکی از 26 خانه ییلاقی و یا هتل بوتیک را انتخاب کنند. ساحل به صورت رسمی از ساعت 8 صبح باز می باشد ولی بسته نخواهد شد به همین علت برای آنان که دوست دارند دیرقت شنا کنند بسیار عالیست.

هر روز از 8 صبح

در طول هفته حدوداً 5 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 10٫5 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول

Uzunya Beach Club

اوزُن یا در گذشته فقط در بین ماهیگیران محبوب بوده ولی در چند سال گذشته بازسازی شده و به سرعت به ساحلی شلوغ در طول تابستان تبدیل گشته است. قابل ذکر است که اوزُن یا طبیعی ترین و یا دست نخورده ترین ساحل در بین سواحل مشهور استانبول می باشد. چترهای موجود در این ساحل از چوب های کوچک درست شده اند و شما می توانید بر روی شن و یا سنگها دراز بکشید. رستوران دریایی روزانه ماهی های تازه و همچنین دیگر غذاهای دریایی را سرو می کند. کافه تریای این ساحل نیز جوجه کبابی، گوشت قلقلی و دیگر گزینه ها را برای انتخاب دارد.

هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 نیمه شب

در طول هفته حدوداً 5 دلار و در روزهای آخر هفته حدوداً 8٫5 دلار

ساحل های شنی استانبول
ساحل های شنی استانبول


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *