تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, بوداپست

گذراندن یک روز فوق العاده در بوداپست، مجارستان | Budapest 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به بوداپست

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره سفر به بوداپست پایتخت کشور مجارستان ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

زندگی با سرعت کمتر را در بوداپست تجربه کنید. یک روز کامل را برای کاوش معماری باستانی شهر بگذرانید و در نهایت در حمام آبگرم معروف سیچینی (Széchenyi) انرژی از دست رفته خود را بازیابید. دوستداران فرهنگ توسط همه موزه ها، کتابخانه ها، آکادمی ها، کاخ ها و ساختمان های مذهبی که باعث غرور و افتخار بوداپست و غبطه دیگر شهرهای پایتخت اروپا می شود، شگفت زده خواهند شد.

صبح

حتما از فیشرمنز باستین (Bastion Fisherman’s Bastion) بازدید کنید، یک برج و بارو بسیار خیره کننده مشرف به رودخانه دانوب که سبک های نئو گوتیک و نئو رومانسک را ترکیب کرده است. قدم زدنی عاشقانه در تراس را تجربه کنید، که فرصت های عکس فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سفر به بوداپست
سفر به بوداپست

در محدوده قلعه بمانید و به کلیسای ماتیاس (Matthias Church) و سپس قلعه بودا (Buda Castle) بروید، که هر دو در نور ملایم صبحگاهی بسیار زیبا به نظر می رسند. معماری بوداپست غالبا نادیده گرفته می شود، اما پایتخت مجارستان دارای ساختمان های بسیار جالب و حتی شگفت انگیزتر از بسیاری از شهرهای اروپایی است.

سفر به بوداپست
سفر به بوداپست

بعد از ظهر

از قلعه های بوداپست، با قطارهای ریلی از قلعه بودا به پایین و به سمت پل زنجیری سیچینی، برای داشتن مسیری پر از موقعیت های عالی عکاسی به سمت مرکز شهر بروید. این قطار ریلی، یکی از اولین ها در اروپا بوده که در جنگ جهانی دوم نابود شد، اما در سال 1986 دوباره باز شد و امروز همچنان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

سفر به بوداپست
سفر به بوداپست

برای خوردن کولباش (kolbász) حتما توقف کنید، سوسیس سنتی مجارستانی که معمولا در یکی از بازار های مواد غذایی بوداپست دودی می شود.

به سمت باسیلیکای سنت استفان (St. Stephen’s Basilica) بروید، یک شاهکار نئوکلاسیک که یک بار محل یک تئاتر قرن هجدهمی بوده است. به سمت گنبد آن بروید و با نگاه به حاشیه رودخانه، منظره هایی از منطقه بودای این شهر را ببینید.

سفر به بوداپست
سفر به بوداپست

حتما برای خوردن بستنی های به شکل گل از گلارتو رزا (Gelarto Rosa) توقف کنید، این مکان درست در کنار باسیلیکای سنت استفان قرار دارد.

سفر به بوداپست

در محل ساختمان پارلمان مجارستان توقف کنید و ساعتی در میدان کوشیت لیاش (Kossuth Lajos) بشینید – محلی عالی برای تماشای مردم !

سفر به بوداپست

شب

یک استراحت خوب در حمام های سیچینی (Széchenyi) داشته باشید. آبگرمی که در پارک شهر قرار دارد، و شاید محبوب ترین جاذبه بوداپست است. با 15 حمام در داخل و سه استخر بی نظیر و بزرگ در فضای باز، محلی است که مردم محلی برای ارتباط با بقیه و تازه شدن و حس شادابی به آنجا می روند.

سفر به بوداپست

شب را در یکی از رومکاکسما های شهر یا “بارهای مخروبه” بگذرانید، به بار سیمپلا کرت (Szimpla Kert) بروید و از خوردن یک نوشیدنی در حالی که با نقاشی های نیمه محو شده و چراغ های نئون احیا شده احاطه شده اید، در حیاط با فضای باز و آزاد لذت ببرید.

سفر به بوداپست

به دنبال محلی مناسب برای اقامت خود هستید؟

هیلتون بوداپست – Hilton Budapest

هتل هیلتون بوداپست که تازه بازسازی شده است، در منطقه قلعه سلطنتی خیره کننده، یک سایت میراث جهانی یونسکو، قرار گرفته و به راحتی تنها 15 دقیقه از مرکز شهر بوداپست فاصله دارد. اتاق های شیک و مدرن و فضاهای اجتماعی در این ساختمان تاریخی قرن شانزدهم، دیدنی های بی نظیری از رودخانه دانوب را به شما ارائه می دهد. مهمانان می توانند در رستوران و بار-کافه لابی استراحت کنند و از غذاهای مجارستانی و بین المللی لذت ببرند و یا دیدی عالی از فیشرمنز باستین (Bastion Fisherman’s Bastion) در رستوران آیکون داشته باشند. این هتل محلی ایده آل برای به استفاده حداکثر از شهر است.

سفر به بوداپست


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *