تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, مالزی

معرفی شهربازی سان وی لاگون ، مالزی | Sunway Lagoon 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهربازی سان وی لاگون

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آسیا یکی از جاذبه های بسیار زیبای کشور مالزی را معرفی خواهیم کرد. شهربازی سان وی لاگون یکی از پارک های تفریحی بسیار زیبا در کشور مالزی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

مالزی یکی از کشورهای بسیار محبوب ایرانی هاست و به این دلیل که آب و هوایی استوایی دارد یکی از مقاصد بسیار عالی گردشگری برای گذراندن پاییز و زمستان محسوب می شود.

این کشور دارای طبیعتی سرسبز و جاذبه های گردشگری فراوانی است که باعث شده این کشور برای گردشگران محبوبیت خاصی داشته باشید. در اینجا می خواهیم یکی از جاذبه های دیدنی این کشور به نام شهربازی سان وی لاگون را به شما معرفی کنیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در شهربازی سان وی لاگون یکی از بزرگ ترین پارک های آبی مالزی ساخته شده که در آن تفریحات و بازی های آبی مثل موج سواری و بادی بوردینگ انجام می شود که شور و نشاطی وصف نشدنی دارد، هیجان انگیزتر اینکه یکی از بزرگ ترین سرسره های آبی جهان را می توانید در این پارک ببینید و فقط یک لحظه تصور کنید پایین آمدن از روی این سرسره بزرگ چه هیجانی دارد.

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

در این پارک در کنار پارک آبی می توانید به تماشای حیوانات زیبا و دوست داشتنی هم بنشینید پس از اینکه حیوانات را دیدید به روی پل معلق این پارک بروید که طولانی ترین پل معلق مالزی است این شهربازی آنقدر برای گردشگران جذاب است که سالانه بیش از ۲ میلیون نفر  به این پارک می آیند.

شهربازی سان وی لاگون که تا شهر کوالالامپور ۱۵ کیلومتر فاصله دارد ۳۵ هکتار مساحت دارد و در سال ۱۹۹۲ افتتاح شده است. این پارک پر از تفریحات آبی و غیر آبی است و در صورتی که به این پارک بروید می بینید که از بخش های مختلفی مثل نیکلدیون لاست لاگون، پارک آبی، شهربازی، باغ وحش، پارک هیجان و پارک وحشت تشکیل شده است.

در صورتی که به کوالالامپور رفتید و حوصله تان سر رفت سریع خودتان را  به این پارک برسانید و غرق در شور و هیجان شوید فاصله نزدیک این پارک به مرکز شهر هم موجب می شود بتوانید راحت تر خود را به اینجا برسانید. حالا می خواهیم تک تک بخش های این پارک رابه شما معرفی کنیم تا ببینید با چه پارک هیجان انگیزی طرف هستید.

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

نیکلودین لاست لاگون

نیکلودین بخشی از پارک است که با شخصیت های کارتونی ساخته شده و پر از درخت و فضای سبز است و بخش های مختلفی مثل پارک آبی باب اسفنجی، سقوط آزاد در مانسون ۳۶۰، سرسره خشم جنگل، سرسره کوبارانگو، بازی شالاپ شولوپ، سرسره های باستانی، دره کرگدن، پلکان عجایب، کمپ جست و جو گران و مسیر کاوشگران دارد.

پارک آبی

بیشتر محبوبیت این پارک به علت پارک آبی مفرح آن است با نگاه به این پارک آبی یاد جنگل های استوایی آفریقای جنوبی می افتید این پارک سه سرسره اصلی دارد که حتما باید هیجان آن را تجربه کنید،  یک ساحل مواج هم دارد که یا می توانید در زیر آفتاب ساحل آن بنشینید و یا ورزش های والیبال ساحلی و یا موج سواری را انجام دهید.

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

شهربازی

در صورتی که به بازی های آبی علاقه ای نداشتید شهربازی گزینه ای خوب برای تفریح شماست.

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

باغ وحش

این باغ وحش ۱۵۰ گونه حیوان مختلف دارد که تجربه رویارویی با حیوانات را به شما می دهد، در سرزمین ببر آن یک جفت ببر سفید و نادر را از نزدیک می بینید، در بخش شیرهای سفید هم اولین زوج سفید شهر را خواهید دید، این شیرها بومی آفریقا هستند. در بخش رویارویی با حیات وحش از نزدیک پرندگان و حیوانات را لمس می کنید.

پارک هیجان

در صورتی که عاشق کارهای ماجراجویانه مثل بانجی جامپبنگ، کارتیک و چهار چرخ، پینت بال، قایق سواری و … هستید هم به پارک هیجان این پارک بیایید.

پارک وحشت

در صورتی که فیلم ترسناک دوست دارید این قسمت پارک مخصوص شماست در این قسمت گردشی در بخش های ترسناک دارید و به داخل ساختمان های شوم می روید.

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۳

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *