تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

مراکز خرید مشهد { لیست لوکس ترین و ارزان ترین بازارها } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مشهد شهر مقدس ایران، دارای چندین مرکز خرید مدرن و بزرگ بوده که انواع فروشگاه‌ها و فضاهای تجاری را در آنها گنجانده شده است. آیا به دنبال مراکز خریدی هستید که علاوه بر خرید امکانات رفاهی دیگری هم داشته باشد؟ این مراکز علاوه بر عرضه پوشاک، سیسمونی، لوازم الکترونیکی و خانگی، امکانات تفریحی و دیدنی های جذابی برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد. وجود سالن‌های بیلیارد، سینماهای مجهز، شهربازی‌های کودکان و رستوران‌های شیک و مدرن در این مراکز خرید باعث تجربه سفری لذت‌بخش برای بازدیدکنندگان می‌شود. در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول بهترین مراکز خرید مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید

آرمیتاژ گلشن

برج آرمیتاژ گلشن یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین ساختمان‌های مشهد، در محدوده بلوار وکیل آباد واقع شده است. این برج به عنوان  نماد زیبایی و آرامش در شهر شناخته می‌شود. برج آرمیتاژ گلشن با ارتفاع بیش از ۴۲۰ متر، از بلندترین ساختمان‌های شهر مشهد بوده و از هر زاویه‌ای دیده می‌شود. این برج شامل طبقات مختلفی است که خدمات و امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد. در طبقه‌های مختلف برج، برندهای معتبر و محبوبی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع وجود دارد. از لباس و زیورآلات، لوازم التحریر، لوازم خانگی تا محصولات الکترونیکی را می‌توانید در برج آرمیتاژ گلشن پیدا کنید.

در طبقه اول انواع لوازم آرایش، بهداشتی و محصولات چرمی وجود دارد. در طبقه دوم انواع محصولات چوبی، دکوری، مبلمان و لوازم خانگی عرضه می‌شود. در طبقه سوم نیز محصولات جذاب برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود. در طبقات بالاتر برج، رستوران‌های متنوعی وجود دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را به میهمانان ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها با داشتن منظره‌ای دیدنی از شهر و طراحی داخلی زیبا، مکانی مناسب برای لذت بردن از غذاهای لذیذ را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این برج آرمیتاژ گلشن دارای تالارها و سالن‌های کنفرانس بوده که برای برگزاری مراسم‌ها، نشست‌های کسب و کار و هرگونه مراسم شخصی یا رسمی مناسب خواهد بود.

تجهیزات مدرن و فضاهایی آرام و منحصر به فرد، برگزاری هرگونه مراسم را در این فضا لذت‌بخش می‌کند. برج آرمیتاژ گلشن ضمن ارائه خدمات لازم و امکانات منحصر به فرد و همچنین با موقعیت مکانی مناسب خود در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع)، محلی است که هر ساله مورد توجه میلیون‌ها زائر و بازدیدکننده قرار می‌گیرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مراکز خرید مشهد

پاساژ آرمان

پاساژ آرمان در نزدیکی حرم امام رضا(ع) از بهترین مراکز خرید در این شهر به‌شمار می‌رود. این پاساژ در خیابان نواب صفوی، جنب هتل سروش واقع شده و به دلیل قرار گرفتن در مکانی مرکزی و دسترس پذیری آسان، توجه بسیاری از مردم و بازدیدکنندگان را جلب می‌کند. پاساژ آرمان شامل چندین طبقه بوده که هر کدام شامل فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف است. شما با رفتن به این پاساژ فرصتی عالی برای خرید انواع محصولات از جمله لباس و پوشاک، کفش، لوازم جانبی، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و الکترونیکی، تزیینات خانگی، کتاب، لوازم ورزشی و بسیاری موارد دیگر را دارید.

علاوه بر این در پاساژ آرمان می‌توانید از خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ و سینما نیز استفاده کنید. از امکانات تفریحی پاساژ آرمان می‌توان به رستوران صخره‌ای، تفرجگاه مرکزی، تندیس پیر خرد، غار گردشگری، شهربازی کودکان و عکاسخانه اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جالب این پاساژ، معماری زیبا و بی‌نظیر آن است. طراحی داخلی پاساژ با استفاده از نفش‌ونگارهای فلزی، نورپردازی مناسب و استفاده از مواد با کیفیت بالا، به منظور به وجود آوردن یک فضای دلنشین و متفاوت برای بازدیدکنندگان انجام شده است.

پاساژ آرمان به دلیل محل قرارگیری خود و عرضه کالاهای متنوع، به یکی از محل‌های تجاری پرطرفدار در مشهد تبدیل شده است. همچنین، قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه‌ای که در این پاساژ ارائه می‌شود، مزیت دیگری است که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند.

مراکز خرید مشهد

بازار رضا

بازار رضا در ضلع شرقی خیابان امام رضا، مابین فلکه آب و 17 شهریور واقع شده‌است. این بازار یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین بازارهای تاریخی و سنتی مشهد است. بازار رضا در قلب شهر واقع شده و از دوران قاجار تاکنون به عنوان یکی از نقاط جذاب گردشگری و تجارتی مورد توجه قرار گرفته است. از طریق مترو، تاکسی، اتوبوس و یا با پیاده روی از حرم می‌توانید به این بازار بروید. این بازار به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: بخش لباس و پوشاک، بخش مربوط به زنان و لوازم آرایشی، و بخش مربوط به طلا و جواهرات.

در هر بخش بازار رضا، مجموعه‌ای از فروشندگان محلی و مستقل وجود دارد که انواع محصولات متنوع را به مشتریان ارائه می‌دهند. این بازار از ساعت 9 صبح تا 10 شب در خدمت مسافران عزیز است. در بخش لباس و پوشاک بازار رضا، شما می‌توانید انواع لباس‌های سنتی و مدرن ایرانی را پیدا کنید. در بخش جواهرات می‌توانید جواهرات زیبا و گران‌قیمتی مانند گوشواره‌ها، گردنبندها، دستبندها و انگشترهای طلا و نقره را بیابید. همچنین لازم است بدانید بازار رضا برای خرید و فروش سکه و زر سنگین نیز معروف است. علاوه بر محصولات بی‌نظیر، این بازار به دلیل معماری سنتی و زیبای خود نیز جاذبه‌ای دیدنی برای مسافران به شمار می‌آید.

مراکز خرید مشهد

الماس شرق و سپاد

مجتمع تجاری الماس شرق در منطقه تجاری گردشگری سپاد خراسان واقع شده و با بازارهای بزرگ کاوه و خیام مجاورت دارد. مرکز خرید الماس شرق با بیش از 250 فروشگاه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف، به عنوان مکانی مناسب برای تمامی نیازهای خرید شما ارائه خدمات می‌دهد. اینجا مکانی است که شما می‌توانید محصولات متنوعی را از لباس و پوشاک تا کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، جواهرات، وسایل الکترونیکی و… را بیابید.

همچنین الماس شرق یک مرکز تفریحی نیز است؛ چراکه با داشتن بخش اختصاصی “شهربازی سرزمین عجایب مشهد” برای بازی‌های کودکان و همچنین سینما 5 بعدی، آکواریوم شهر دریایی، عکاسخانه سنتی و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، شما و خانواده‌تان می توانید اوقات خوشی را در این مرکز تجاری بگذرانید. با توجه به این سطح گسترده از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، این امکان برای شما وجود دارد تا انواع مختلفی از لباس زنانه، مردانه، صنایع دستی مختلف، سرویس خواب، ترمه، کفش و وسایل الکترونیکی مانند موبایل پیدا کنید. برای خرید لوازم  روزانه یا خرید مناسبتی و حتی برای گردش و تفریح در کنار خانواده، این مرکز خرید یک گزینه عالی است.

در کنار خرید و تفریح، در مرکز خرید الماس شرق همچنین پارکینگی مجهز برای پارک خودروها و آسانسور‌های مدرن برای رفت و آمد راحت بازدیدکنندگان طراحی شده است. همچنین برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی نیز در این مرکز خرید برگزار می‌شود که ممکن است شامل فروش محصولات ویژه، تخفیف‌ها و جوایز باشد.

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید 17 شهریور

مرکز خرید ۱۷ شهریور در شهر مشهد، به فروش پوشاک با قیمت مناسب معروف است. این مرکز خرید در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا و زیبا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی است. شما می‌توانید از طریق اتوبوس، مترو و خودرو شخصی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. مرکز خرید ۱۷ شهریور با مساحتی بزرگ و فضایی منحصر به فرد، انواع فروشگاه‌های برند و متنوع را در خود جای داده است. اینجا شما می‌توانید از مجموعه‌ای چشمگیر از فروشگاه‌های لباس، کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و… بیابید.

 فروشگاه‌های معروف و معتبری در این مرکز خرید حضور دارند که محصولات با کیفیتی در حوزه‌های لباس، کفش، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، محصولات خانگی و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهند. از قدیمی‌ترین پاساژهای این مجموعه می‌توان به پاساژ قائم اشاره کرد. در این پاساژ انواع پوشاک زنان و مردانه با قیمت مناسب و همچنین لوازم آرایش به فروش می‌رسد. در پاساژ افشار نیز لباس‌های زنان و مردانه با بهترین پارچه‌ها و کیفیت عرضه می‌شود.

ممکن است قیمت لباس2ها در این پاساژ کمی گران باشد ولی در مقایسه با دیگر پاساژهای لوکس مشهد بسیار مناسب‌تر است. پاساژ آسمان با ظاهری مدرن دارای 18 طبقه، پارکینگ اختصاصی و آسانسور و پله برقی است. این پاساژ 700 فروشگاه لوکس را در خود جای داده و محصولاتی گران‌قیمت و شیک را ارائه می‌دهد. همچنین برج آکسون نیز ازجزء مراکز خرید 17 شهریور بوده و دارای 16 طبقه است. در این برج انواع کیف و کفش، لوازم آرایش و بهداشتی، انواع پوشاک بچه‌گانه و بزرگسال و سیسمونی کودک عرضه می‌شود.

مرکز خرید 17 شهریور با داشتن بیش از ۲۰۰ فروشگاه، شعب بانکی، رستوران‌ها، سینماها و فضاهای تفریحی به عنوان یک منطقه تجاری پررونق و محبوب شناخته شده و از 9 صبح تا 11 شب باز است.

مراکز خرید مشهد

پاساژ فردوسی

پاساژ فردوسی درحال حاضر دارای دو شعبه است. شعبه یک این مجتمع دارای 4 طبقه بوده و اجناس را با قیمت پایین ارائه می‌دهد. این مزیت، مشتریان زیادی را به این پاساژ جذب می‌کند. در این پاساژ لوازم سیسمونی کودک، مانتو و روسری، ساعت، جواهرات، بدلیجات،کفش و لباس مجلسی عرضه می‌شود. در شعبه دوم نیز انواع کیف و کفش، ادکلن، روتختی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه و روسری به فروش می‌رسد.

این پاساژها برخی از برندهای معروف ایرانی و بین المللی را در بر گرفته و دارای چندین طبقه بوده که به طور کامل با دکوراسیون مدرن و طراحی زیبا مجهز شده است. این پاساژ یک مکان عالی برای خرید لباس، کفش، لوازم جانبی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات الکترونیکی و… است. در کل پاساژ فردوسی یک مرکز خرید بزرگ و تحت پوشش است که تجربه خریدی بی نظیر را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می‌آورد. با توجه به تنوع فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، تنظیمات مدرن و امکانات رفاهی، این پاساژ انتخاب محبوبی برای ساکنین و گردشگران مشهد است.

آدرس : بازار بزرگ فردوسی مشهد دارای دو شعبه بوده که در فاصله 3 دقیقه ای با خودرو و یا 4 دقیقه ای به صورت پیاده از یکدیگر  و در انتهای سی متری طلاب و نبش میدان مفتح قرار گرفته اند.

مراکز خرید مشهد

ویلاژ توریست

ویلاژ توریست در مشهد یک مجتمع تجاری و تفریحی بزرگ دارای سینما، رستوران، شهربازی برای کودکان و… است. این ویلاژ فضایی منحصر به فرد را برای تفریح، خرید و سرگرمی فراهم می‌کند. این مجتمع در 4 کیلومتری مشهد به سمت طرقبه، در خیابان امام رضا8 قرار دارد. ویلاژ توریست در مشهد دارای امکانات فراوانی از جمله فروشگاه‌های بزرگ، رستوران‌های متنوع، سینما، باشگاه ورزشی، سالن‌های بازی و آب‌بازی، باغ‌ها و فضاهای سبز، پارکینگ‌های وسیع است.

فروشگاه‌های متنوع در ویلاژ توریست، به خریداران انواع کالاها و برندهای معروف مانند آدیداس، چنل، دیوید، شیفرو ویلسون را در دسترس قرار می‌دهند. از لباس و لوازم آرایشی تا لوازم خانگی، دکوری، فروشگاه‌های سوغات مشهد و لوازم  الکترونیکی همه چیز در اینجا یافت می‌شود. با رعایت استانداردهای بالا در مورد کیفیت محصولات، خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند. رستوران‌های ویلاژ توریست سطح بالایی از غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

با فضاهای آرام و دکوراسیون شیک، این رستوران‌ها به علاقه‌مندان به خوردن غذاهای لذیذ و تجربه‌های متفاوت در هنگام سفر امکان تجربه کردن لذتی ویژه را می‌دهند. سینما در ویلاژ توریست دارای سالن‌های vip  و  cip، به عشق دوستداران هنر سینما، فیلم‌های جدیدی را نمایش می‌دهد. سانس‌های ویژه جشنواره فجر و تئاتر نیز در این سالن‌ها با تجهیزات صوتی و تصویری بالا و صندلی‌های راحت برگزار می‌شود و مردم می‌توانند از دیدن فیلم‌های مورد علاقه خود لذت ببرند.

باشگاه ورزشی با امکانات مدرن خود، فضایی مناسب برای تمرینات و ورزش را فراهم می‌کند. سالن‌های بازی و آب‌بازی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان فرصتی خوش‌گذرانی را ارائه می‌دهند. باغ‌ها و فضاهای سبز ویلاژ توریست فضاهای آرامش‌بخشی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. اینجا مکان‌های مناسبی برای پیاده‌روی، نشستن و استراحت است. همچنین ویلاژ توریست دارای پارکینگ‌های وسیع است تا بازدیدکنندگان بتوانند با راحتی خودروهای خود را پارک کنند و از امکانات مجتمع بهره‌مند شوند. این مجتمع از 9:30 تا 23 فعال است.

مراکز خرید مشهد

پروما

مرکز خرید پروما یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید و در نزدیکی میدان جانباز واقع است. این مرکز خرید در منطقه‌ای خوش‌آب و هوا و وسیع قرار داشته و مکانی مناسب برای خرید، تفریح و سرگرمی برای مردم محلی و گردشگران است. مرکز خرید پروما دارای تعداد زیادی فروشگاه زنجیره‌ای است که محصولات متنوعی را ارائه می‌دهند از جمله لباس، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیک، جواهرات و اکسسوری، کتاب، لوازم اداری و…

این مرکز خرید همچنین دارای منطقه‌ای است که امکانات تفریحی و سرگرمی‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. این امکانات شامل سینماهای چند سالنه، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، پارک بازی برای کودکان و مراکز تفریحی دیگر است. این امکانات مرکز خرید پروما را تبدیل به یک مکان عالی برای خانواده‌ها و دوستان می‌کند تا در یک محیط خوشایند و مناسب، تجربه خرید و تفریحی جذاب و به یاد ماندنی داشته باشند.

از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به شهربازی جنگل جادویی برای کودکان، سالن بولینگ وبیلیارد و کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها اشاره کرد. کافی‌شاپ مجموعه پروما به‌عنوان بهترین کافه برای برگزاری جشن تولد شناخته می‌شود.  این کافه برای 120 نفر ظرفیت داشته و مردم سالگردها و جشن‌های مختلفی را در این مکان برگزار می‌کنند.

مراکز خرید مشهد

سخن پایانی

مراکز خرید مختلف در مشهد اغلب به حرم مطهری نزدیک بوده و امکان دسترسی از طریق انواع وسایل نقیله را دارند. در این مجتمع‌ها می‌توانید انواع پوشاک و، لوازم دکوری، سیسمونی و.. را بیابید. وجود پارکینگ‌های چند طبقه و پله‌برقی‌ها باعث آسایش بازدیدکنندگان می‌شود. علاوه بر خرید اجناس مختلف، شما می‌توانید از سینماهای چند بعدی، رستوران‌ها، شهربازی‌ها و آکواریوم‌هایی که در این مراکز خرید وجود دارند استفاده کنید. اگر تجربه بازدید از هرکدام از این مراکز خرید را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه‌هایتان را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *