تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

موزه جنگ پاریس

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اروپا یکی از جاذبه ها و موزه های بسیار زیبا و منحصر به فرد شهر پاریس یعنی موزه جنگ پاریس را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

موزه جنگ پاریس بخشی از مجموعه ی پیچیده ی هتل ملی اینولید پاریس می باشد.

موزه جنگ فرانسه که یکی از دیدنی های پاریس محسوب می شود انولید نیز نامیده می شود. موزه جنگ فرنسه به دستور لویی چهاردهم در سال ۱۶۷۴ با ابعادی به طول ۴۸۷ متر ، عرض ۲۵۰ متر و ارتفاع ۷۰ متر در قلب پاریس در جنوب سن و در امتداد پل الکساندر سوم بنا نهاده شد. این بنا چندین سال بعد از آن به عنوان محل استراحت جانبازان و معلولین جنگ استفاده می شد. بنای انولید دارای گنبد طلایی رنگی است که رنگ طلایی و زیبای آن از همه نقاط شهر قابل رویت است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
موزه جنگ پاریس
موزه جنگ پاریس

ساختمان اصلی این موزه به شکل صلیب  و به گونه معماری کلیسایی ساخته گردیده است و در زیر گنبد آن مقبره ناپلئون قرار دارد. در پایان قرن هفدهم تقریبا ۴۰۰۰ سرباز که در حقیقت سربازان قدیمی ناپلئون در جنگ هایش بودند در انولید نگهداری شده و مستمری بگیر آن بودند.

شما در این موزه علاوه بر آرامگاه فرمانروا ، یک سری کامل از یادگاری های ناپلئون نظیر کت ، کلاه، شمشیر، مجسمه ها و یک مجموعه کم نظیر از تصاویر و نقاشی از پیروزی ها ی ارتشش  و جنگ های درخشان و با شکوه او راملاحظه خواهید نمود.

اولین موزه ای که در انولید می بینید ، موزه نبردهای معاصر است . در این بخش پرچم هیتلر نازی ، آمریکا ، نامه ها و مدالهای جنگ… را خواهید دید . موزه دیگری به نام ماکت ها و نقشه در این مجموعه وجود دارد . فضایی تاریک با نورپردازی های نقطه ای بر روی ماکت ها که در وع خودش منحصر به فرد بود .

موزه جنگ پاریس
موزه جنگ پاریس

درست زیر گنبد ، قبر بزرگ و آرامگاه ناپلئون را خواهید دید که در اطرافش نیز مقبره برخی از خاندانش و سربازان وجود دارد . این موزه یکی از مهمترین دیدنی های فرانسه است .

هزینه بازدید از موزه  انولید حدود ۸٫۵ یورو برای هر نفر بوده و برای افراد زیر ۱۸ سال مجانی است . موزه انولید هر روز بجز اولین دوشنبه هر ماه و نیز ایام تعطیلات ملی فرانسه برای بازدید عموم باز می باشد. در سفر با تور اروپا طوری برنامه ریزی کنید که حتما از این موزه دیدن کنید .


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *