تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


روسیه

پارک پوشکین سارانسک روسیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک پوشکین سارانسک روسیه

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی روسیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای روسیه یعنی پارک پوشکین سارانسک را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

  سارانسک شهری کوچک در 650 کیلومتری جنوب شرقی مسکو است که با اینکه در نگاه اول شاید چندان جذاب به نظر نرسد اما بازدید از آن جالب است. سارانسک پایتخت جمهوری موردوویا است و فقط حدود 300 هزار نفر در آن زندگی می کنند.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سارانسک شهر اسطوره ها و افسانه های کشور روسیه است و جاذبه های گردشگری بسیاری برای دیدن دارد. این شهر همچنین محلی برای برگزاری جشنواره قوم شناسی با هدف حفظ هویت ملی، فرهنگ و آداب و رسوم محسوب می شود.

پارک پوشکین پرطرفدارترین و اصلی ترین پارک شهر سارانسک محسوب می شود که اکثر مردم شهر، تعطیلات آخر هفته خود را در آن می گذرانند. بعد از گذراندن یک روز شلوغ و بازدید از دیدنی های روسیه حتما به محلی برای استراحت نیاز دارید که پارک پوشکین انتخاب مناسبی می تواند باشد.

این پارک با 40 هکتار مساحت در مرکز شهر و نزدیک رودخانه سارانسک واقع شده است.

پارک پوشکین سارانسک روسیه
پارک پوشکین سارانسک روسیه

در گذشته پارک پوشکین به “باغ شهر” معروف بود و در سال 1899 به مناسبت صدمین سالگرد تولد الکساندر پوشکین، شاعر بزرگ روسیه، نام این پارک به نام کنونی خود تغییر پیدا کرد.

جالب است بدانید که پارک پوشکین مهد پیشرفت و نوآوری سارانسک شناخته می شود. بعضی مشاهیر روسیه در خاطرات کودکی خود از این پارک زیبا به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین مکان های زندگیشان یاد می کنند.

در سال 1910 یک ساختمان تئاتر و در سال 1914 نخستین سینمای عمومی که Letniy نام دارد، در این پارک افتتاح شد که در اوایل دهه 1930 در آتش سوختند.

پارک پوشکین سارانسک روسیه
پارک پوشکین سارانسک روسیه

در پارک پوشکین می توانید در زیر سایه درختان قدم بزنید و از آوای پرندگان لذت ببرید. لحظاتی را به همراه دوستان و خانواده خود بنشینید و در فضای سبز پارک استراحت نمایید و به گفتگو بپردازید. با مردم شهر و سبک زندگی آنها آشنا شوید و تجربه ای خاطره انگیز از سفر خود برجای بگذارید.

در پارک پوشکین وسایل بازی برای کودکان نیز تعبیه گردیده است که ساعت ها می توانند در آن سرگرم شوند. چرخ و فلک مرتفع این پارک لحظات هیجان انگیزی را برایتان رقم خواهد زد.

پارک پوشکین اصلی ترین و پرطرفدارترین پارک روباز در شهر سارانسک است و مکان مورد علاقه مردم این شهر برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته محسوب می شود. در صورتی که در سفر به سارانسک در پی عوض کردن حال و هوایتان هستید و می خواهید کمی قدم بزنید و از فضای سبز و صدای پرندگان لذت ببرید، حتما به این پارک سر بزنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *