تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اسپانیا

موزه شکلات بارسلونا | Barcelona 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

موزه شکلات بارسلونا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره موزه شکلات بارسلونا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

بارسلونا پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. زبان اسپانیایی پرگویش‌ترین زبان در بارسلونا است . میراث بسیار مهمی در بارسلون است و شمار قابل توجهی از این بناها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

El Museu de la Xocolata (موزه شکلات به زبان انگلیسی) یکی از موزه های منحصر به فرد در شهر بارسلونا است. این موزه متعلق به صنایع شیرینی سازی بارسلونا است و تنها به شکلات اختصاص داده شده است. اگر شما هم عاشق شیرینی و شکلات هستید در تور اسپانیا بازدید از این موزه جذاب را فراموش نکنید.

آدرس و لوکیشن موزه شکلات بارسلونا:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

Museu de la Xocolata, Carrer del Comerç, 36, 08003 Barcelona +34 932 68 78 78

موزه شکلات بارسلونا یکی از محبوب ترین مراکز شکلات روی زمین است. عطر و طعم این شکلات ها منحصر به فرد است و قرن ها در سراسر جهان استفاده شده است.

موزه شکلات بارسلونا
موزه شکلات بارسلونا

شکلات در بارسلونا نقش مهمی در فرهنگ غذایی دارد و ارتباطی تاریخی میان جامعه سطح بالای شهر و این شکلات های فوق العاده وجود داشته است. ارتش بوربون  “تعداد یک و نیم شکلات با یک چهارم نان” را برای صبحانه هر روز تعیین کرده است!

موزه شکلات بارسلونا
موزه شکلات بارسلونا

امروز، موزه شکلات یکی از مؤسسات فرهنگی بسیار مهیج و پرطرفدار در شهر است و بازدیدکنندگان در تمام سنین را به خود جذب می کند، بازدیدکنندگانی که کنجکاوند تا اطلاعات بیشتری درباره تاریخ این خوردنی خوشمزه و اعتیادآور کسب کنند. این موزه دارای تعدادی ماشین های جدید و قدیمی است که در ساخت شکلات استفاده می شود، و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا ببینند که چطور شکلات ساخته می شود – از دانه کاکائو تا انبار شکلات. همچنین مدل های شکلات برخی از معروف ترین آثار هنری و نشانه های شهر مانند ساگرادا فامیلیا آنتونی گائودی نیز وجود دارد.

موزه شکلات بارسلونا
موزه شکلات بارسلونا

یکی از راه های سرگرم کننده برای بازدید از موزه، شرکت در یک کارگاه آموزشی است و اینکه برای یک روز تبدیل به یک شکلات ساز شوید. این کارگاه ها در طول سال، با دوره های ویژه برای موارد خاص مانند کریسمس و عید پاک سازماندهی می شوند – و در زمان معین موزه مسابقه ای را تشکیل می دهد تا ببیند چه کسی می تواند زیباترین کیک عید پاک را طراحی کند.

موزه شکلات بارسلونا
موزه شکلات بارسلونا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *