تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

مشهد یکی از مهمترین شهرهای ایران در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و همچنین دومین شهر پرجمعیت کشور بعد از تهران است. پایتخت معنوی ایران که هر سال به یمن وجود حرم امام هشتم شیعیان، علی ابن موسی الرضا میزبان مسافران داخلی و خارجی بسیاری است. علاوه بر حرم امام رضا، مشهد دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری از جمله چالی دره، طرقبه،‌ مقبره فردوسی و خواجه ربیع است. از این رو هتل‌های بسیاری در شهر مشهد به مسافران و زائران خدمات ارائه می‌دهند. ما در این مطلب تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد را که در فاصله کوتاهی با حرم مطهر قرار دارند به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد سفر به مشهد و رزرو هتل در این شهر را داشتید این مطلب به شما کمک می‌کند.

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

هتل درویشی

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران بدون تردید هتل درویشی مشهد است، این هتل ۵ ستاره  ۲۵ طبقه است که از طبقات بالایی هتل می‌توان نمایی از شهر و حرم مطهر را دید. هتل درویشی را می‌توان به واسطه‌ نزدیکی به حرم امام رضا و امکانات با کیفیتی که ارائه می‌دهد پر طرفدارترین هتل مشهد دانست. این هتل واقع در بلوار امام رضا در فاصله‌ ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با حرم مطهر قرار دارد. دکوراسیون اتاق‌ها مدرن همراه با معماری برگرفته از هنر معماری مصر، هند و چین است، اتاق‌های هتل تمام امکانات استاندارد و مورد نیاز میهمانان و مسافران از جمله وای-فای رایگان، صندوق امانات و… دارد. رستوران‌های هتل درویشی هم جزو بهترین رستوران‌های مشهد هستند.

رستوران آتریوم با فضای لوکس و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در صدر این رستوران‌ها قرار دارد، علاوه بر رستوران آتریوم رستوران روف گاردن حس خوردن غذا در یک باغ زیبا را به شما القا می‌کند، همچنین رستوران مراکشی با سرو غذاهای متنوع عربی از جمله رستوران‌های هتل درویشی است که طرفداران بسیاری دارد. از دیگر رستوران‌های هتل می‌توان به فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه و رستوران ارغوان اشاره کرد. هتل دارای مرکز خرید، آرایشگاه مردانه و زنانه،‌ اتاق‌های ماساژ با بالاترین کیفیت، سونا و استخر سرپوشیده و باشگاه بدنساری است. سرویس رفت و برگشت برای فرودگاه و ایستگاه قطار از دیگر خدمات هتل درویشی است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اگر قصد سفر به شهر مشهد و رزرو هتل های مشهد را داشتید، هتل درویشی می‌تواند یک گزینه عالی برای اقامت شما باشد.

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

هتل قصر طلایی

یکی دیگر از هتل‌های مجلل مشهد هتل قصر طلایی است. این هتل واقع در بلوار امام رضا در فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با حرم مطهر قرار دارد. هتلی ۵ ستاره که در ۲۰ طبقه  چشم‌اندازی ویژه از حرم علی ابن موسی الرضا را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل قصر طلایی با انواع اتاق‌ها در کلاس‌های مختلف از جمله اتاق‌های سینگل، دبل لاکچری، دبل پانوراما، دبل لندسکیپ و… با بهترین امکانات مدرن و لوکس گزینه‌ مناسبی برای اقامت در مشهد است.

سوئیت‌های هتل قصر طلایی را می‌توان به عنوان لوکس‌ترین سوئیت‌های مشهد نام برد. سوئیت پرزیدنت و سوئیت امپریال از جمله سوئیت‌های لوکس هتل فصر طلایی هستند. رستوران‌ها و کافه‌های هتل قصر طلایی هم با ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و همچنین غذاهای سنتی ایرانی و مدرن فرنگی آماده‌ سرویس دهی به میهمانان است. رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه و رستوران ۵ قاره زوشا از این جمله هستند.

از امکانات هتل قصر طلایی می‌توان به سالن‌های سمینار و همایش و همچنین مجموعه‌ای کامل از استخر و سونا، اتاق‌های ماساژ، سالن بازی‌های رایانه‌ای، اتاق بیلیارد و اتاق کودک نام برد. علاوه بر این سرویس رایگان تراسفر فرودگاهی و ایستگاه قطار از دیگر خدمات هتل است.

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

هتل مدینه الرضا

هتل مجلل مدینه الرضا در نزدیکترین فاصله با حرم مطهر علی ابن موسی الرضا، در فاصله‌ ۱۵۰ متری با ورودی قرار دارد. هتل ۵ ستاره‌ مدینه الرضا در ۱۷ طبقه با سبک معماری اصیل ایرانی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است. اتاق‌های هتل دارای تمام امکانات بهداشتی و رفاهی است.

رستوران گردان آفتابگردان در طبقه ۱۲ هتل با نمایی از حرم مطهر، رستوران گل نرگس با ارائه غذاهای ایرانی و بین‌المللی و رستوران سنتی ارغوان با غذاهای سنتی ایرانی سرویس دهی می‌کنند. هتل دارای دو سالن جلسه با پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری و همچنین سالن همایش با ظرفیت ۲۶۰ نفر است. هتل دارای استخر مجزا برای آقایان و بانوان، باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ است. همچنین هتل دارای مراکز خرید، اتاق بازی کودک، تراسفر فرودگاهی و چند کافه است.

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

هتل الماس ۲

یکی از بروز و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد هتل الماس ۲ است. این هتل در فاصله‌ ۷ دقیقه پیاده‌روی تا حرم مطهر قرار دارد و دارای ۲۱۶ اتاق که شامل سوئیت‌های پرزیدنت و امپریال و اتاق‌های دبل است. دکوراسیون و معماری اتاق‌ها برگرفته از تمدن‌های ایران باستان، صفویه، آفریقا، ترکیه، روسیه ، هند و عرب است. رستوران پانوراما و رستوران فیروزه با نمای ۳۶۰ درجه شهر و حرم مطهر، کافه رستوران روف گاردن واقع در طبقه ۱۹ هتل و دو کافه‌ یاقوت و اسپا با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی مجموعه سالن‌های پذیرایی هتل را تشکیل می‌دهند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر و سونا رایگان، سالن ماساژ، مرکز خرید، ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد.

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

هتل هما (احمد آباد)

هتل هما (هایت سابق) مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که قدمتی ۴۰ ساله دارد. این هتل در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و با امکانات و تجهیزات مدرن به بهره برداری رسید. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا حرم مطهر و ۱۵ دقیقه‌ای تا فرودگاه و ایستگاه قطار قرار دارد. دکوراسیون و معماری هتل برگرفته از معماری مجموعه هتل‌های هما با تلفیق فضای نوستالژی همراه با تکنولوژی مدرن است.

رستوران ایتالیایی پیکانته، رستوران گل سرخ و کافه کیوسک بابک با ارائه انواع غذاهای مدرن و سنتی ایرانی و فرنگی به میهمانان هتل سرویس‌دهی می‌کنند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به 5 هزار متر فضای سبز، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، سونا و استخر، باشگاه بدنسازی و ایروبیک، مرکز خرید، ترانسفر به فرودگاه و حرم مطهر و خدمات پزشکیاشاره کرد.

هیچ فرقی نمی‌کند که برای سفرهای تفریحی، زیارتی یا کاری به مشهد سفر می‌کنید؛ اگر به اقامت در هتل‌های لوکس در نزدیکترین فاصله با حرم مطهر علاقمند هستید می‌توانید برای رزرو هتل های مشهد لیست پیشنهادی مجله چنلید را بررسی کنید. اگر هم از صاحبان هتل در شهر مشهد هستید، در آژانس‌های مسافرتی فعال هستید یا در زمینه ارائه خدمات تورهای مسافرتی فعال هستید، می‌توانید با کمک چنلید هتل خود را به فعالان این صنعت و مشتریان معرفی کنید یا از لیست هتل‌های چنلید بهترین انتخاب را برای مشتریان خود داشته باشید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *