تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دیدنی های استانبول

کشتی سودا تور استانبول ، تجربه ای بی نظیر بر روی تنگه بسفر 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کشتی سودا تور

یکی از تفریحات بسیار به یاد ماندنی که در استانبول قطعا یاد و خاطره اش برای شما باقی خواهد ماند، سوار بر کشتی های کروز استانبول است. تصور کنید که بر روی تنگه ی بسفر، دریای مرمر، دریای سیاه و یا سواحل دیگر که سوار بر یک کشتی کروز هستید و باد خنکی به صورت شما می خورد و … . پیشنهاد می کنیم که در سفرتان به استانبول حتما سوار شدن به کشتی های کروز را امتحان نمایید اما قبل از آن در مطلب کشتی های کروز استانبول با ما در تاپ تراول همراه باشید تا با تور این کشتی ها در استانبول آشنا شوید.

کشتی سودا تور

تور کشتی سودا تور استانبول در میان گردشگران به ویژه ایرانیان طرفداران زیادی دارد و قطعا شرکت در این تور خاطره فراموش نشدنی خواهد بود به ویژه که همزمان با مراسم جشن بر روی کشتی از چشم اندازهای خیره کننده استانبول در زیر نورپردازی شهر لذت خواهید برد.

همواره شهر استانبول محل حضور بازیگران و خوانندگان و هنرمندان سرشناس دنیا بوده است.از همین رو در اکثر مواقع سال در شهر استانبول شما می توانید از برنامه هنرمندان سرشناس  بهره مند شوید. یکی از مکان هایی که در سال های متمادی محل حضور خوانندگان معروف و محبوب ایرانی بوده است کشتی سوداتور بوده است که خوانندگانی همچون اقای ستار ،عارف،شهرام شب پره،فرشید امین و یا خانم لیلا فروهر،شهره صولتی،هنگامه و دیگر هنرمندان محبوب ایرانی بر روی این کشتی اجرای برنامه نموده اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

توجه داشته باشید که یکی از ارزان ترین راه های برای سفر به این شهر سفر زمینی به استانبول است.

کشتی سودا تور

علاوه بر اجرای کنسرت، برنامه های متنوع دیگری مانند اجرای رقص های محلی کشور ترکیه و دیگر رقص های بروز دنیا بر روی این کشتی در مدت حضور شما اجرا خواهد شد که در حین برگزاری این مراسم ها از شما پذیرایی خواهد شد و در ضیافت شام ایرانی نیز شرکت خواهید کرد.

کشتی سودا تور

بطور قطع برای داشتن یک شب خاطره انگیز در کنار خانواده و دوستان خود به همراه هنرمندان محبوب خود بهترین انتخاب کشتی سوداتور خواهد بود.در ضمن اینکه در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید میز های وی ای پی برای خود رزرو نمایید که به محل اجرای برنامه ها تسلط بیشتری داشته باشید و به صورت اختصاصی از شما پذیرایی خواهد شد.

کشتی سودا تور

تور کشتی استانبول بر روی آب های آرام رودخانه بسفر که شبهای زیبایی دارد برگزار می شود و معمولا از ساعت 19 الی 20 شروع شده و تا نیمه شب سرویس دهی خواهد کرد.از سرویس هایی که در این 5 ساعتِ به یادماندنی در اختیار مهمانان قرار می گیرد می توان به میزهای پر تنوع غذا و نوشیدنی ها، ساعت های شاد جشن و گذراندن دوست داشتنی ترین دقایق در کنار خانواده و در فضایی دلنشین اشاره کرد.

کشتی سودا تور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *