تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات, دبی

گرین پلنت دبی (سیاره سبز دبی) | Dubai 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گرین پلنت دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با گرین پلنت دبی (سیاره سبز دبی) آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

گرین پلنت یا سیاره سبز (The Green Planet)، گلخانه ای شیشه ای در ابعاد بسیار بزرگ که از جاذبه های منحصربفرد و بسیار جذاب شهر دبی می باشد. طراحی فضای داخلی گلخانه به صورت بسیار حرفه ای و با الهام از جنگلهای بارانی گرمسیری آمازون صورت گرفته است. فضایی سرسبز با گیاهان و جانوران مختلف و متعدد که هر گردشگر و توریستی را به سوی خود جذب می کند. این مکان با مساحتی در حدود 19000 متر مربع و بیش از 3000 گونه  گیاهی و جانوری در سیتی واک قرار دارد.

گرین پلنت دبی

معماری و ساختار این گلخانه به صورت مدرن و خلاقانه به شکل یک استوانه و نمای بیرونی آن به شکل یک کاغذ اریگامی طراحی شده است. ارتفاع این ساختمان بیش از 72 متر میباشد و اکوسیستمی کاملا شبیه به جنگل های گرمسیری دارد. رطوبت داخل سیاره سبز 70٪ است و درجه حرارت حدود 25 الی 28 درجه سانتیگراد میباشد و محیط مناسب برای تمام گونه های گیاهی و جانوریست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

گرین پلنت دبی

شما با ورود به گرین پلنت، گیاهان عجیب و غریب و حیوانات جذابی را برای اولین بار می بینید. شما میتوانید توکوتوکان با منقار نارنجی، خوک ها، ماکائو سنبل، مارمولک ها و بسیاری دیگر از موجودات بسیار جذاب و حیرت آوررا ببینید. شاید یکی از عجیب ترین و مهیج ترین دیدنیهای گلخانه وجود درخت ترکیبی انگور و انجیر با ارتفاع 25 متر است.

پل ها و پلکان های چوبی این امکان را به بازدیدکنندگان میدهد تا در جنگل و در میان شاخه های درختان حرکت کنند و پرندگان و پروانه هایی که آزادانه پرواز میکنند را ببینند. آسانسور این مجموعه نیز شما را به قسمت فوقانی و گنبدی شکل میبرد تا بتوانید نمایی 360 درجه از جنگل را مشاهده کنید.

گرین پلنت دبی

همچنین در سیاره سبز دبی شما می توانید گونه های مختلفی از حیوانات، پرندگان، خارپشتان و سوسمار و گونه های مختلف مارها و… همه و همه در گرین پلنت دبی می توانید مشاهده کنید.

این مرکز تفریحی-آموزشی برای تمام سنین مناسب و جذاب است، و وقت‌گذرانی در آن به همراه خانواده هم لذت بسیار زیادی دارد. زیست‌ گنبد گرین پلنت دبی از چهار سطح تشکیل شده است: آسمانه، لایه‌ی میانی، طبقه‌ی جنگلی و لایه‌ی آب‌خیز جنگل بارانی. هر سطح به طور جداگانه نقش و اهمیتی را که هر بخش جنگل بارانی دارد نشان می‌دهد. تجربه‌ی قدم زدن در گرین پلنت، در حالی که حیوانات مختلف اطرافتان حرکت می‌کنند و صدای ریزش آبشار می‌آید، شما را سرشار از شوق زندگی خواهد کرد.

گرین پلنت دبی

قوانین

  • همراه داشتن غذا و نوشیدنی داخل مجموعه ممنوع می باشد.
  • ورود رایگان برای کودکان زیر 2 سال
  • کودکان 3 تا 12 سال امکان استفاده از بلیط کودک را دارند.
  • آدرس محل برگزاری – جاده الوصل و جاده صفا، دبی.
  • کودکان باید توسط یک بزرگسال همراه باشند
  • خوردن غذا و نوشیدنی در داخل پارک ممنوع است.
  • سیاره سبز این حق را برای خود محفوظ می دارد که به طور موقت این مرکز را به منظور نگهداری یا رویدادهای خصوصی بدون اطلاع قبلی یا هرگونه غرامت ببندد.
  • سیگار کشیدن در داخل پارک ممنوع است.
  • برای سلامت و ایمنی گیاهان و حیوانات ما، لطفا از دست زدن، دست زدن، تغذیه یا آزار این گونه های حساس خودداری کنید.
  • لطفا بدون فلش سلفی و عکس بگیرید.
  • آخرین ورود به پارک ساعت 17:00 است.
  • ساعت کاری – 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (همه روزه)

دسترسی

سیاره سبز در مرکز شهر دبی واقع شده است. این هتل در City Walk قرار دارد و پارکینگ رایگان برای مهمانانش در دسترس است. می توان با تاکسی شخصی ، مترو یا اتوبوس به سمت سیاره سبز سوار شد.

مترو :کافی‌ست وارد لاین قرمز مترو دبی شده و در ایستگاه مترو برج خلیفه / دبی مال پیاده شوید. از روی پل به سمت ساحل بروید و خود را به دریا برسانید. در مجموع بعد از پیاده شدن از مترو باید حدود ۲۰ دقیقه قدم بزنید.

بازدید: از شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 6 امکانپذیر است و روزهای پنجشنبه و جمعه میتوانید از 10 صبح تا 8 به این مجموعه بروید.

ویدئویی دیدنی از گرین پلنت دبی :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *