تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

گنبد مینا | بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه در تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گنبد مینا تهران

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی تهران قصد داریم تا شما را با یکی از جاذبه های بسیار زیبای پایتخت ایران، تهران یعنی گنبد مینا آشنا کنیم. پس اگر اهل تهرانگردی و کشف جاذبه های جدید هستید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه شوید تا با این آسمان نمای زیبا بیشتر آشنا شوید.

گنبد مینا بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه می باشد که در شهر تهران واقع شده است. این آسمان نما قابلیت های منحصر بفردی دارد که نمی توان به این سادگی از کنار آن عبور کرد. در این آسمان نما، با پرداخت مبلغی به عنوان ورودی وارد یک سالن بزرگ خواهید شد و روی صندلی مربوطه نشسته و به تماشای فیلم هایی که موضوعات نجومی دارند می نشینید. تمامی این فیلم ها به طور سه بعدی به اجرا گذاشته می شوند.

گنبد مینا تهران
گنبد مینا تهران

آسمان نما یا «پلانتاریوم» فضایی است که می توانید برای ساعتی در خیال سفر به کهکشان در صندلی راحتی بنشینید. بزرگ ترین آسمان نمای ایران با نام «گنبد مینا» که همان تداعی کننده آسمان است و در آثار شاعران ایرانی از آن بسیار یاد شده، به تازگی دربوستان منظومه شمسی( قسمتی از بوستان آب و آتش) واقع در تپه های عباس آباد تهران، افتتاح گردیده است.‏ هدف این مجموعه شبیه سازی «آسمان شب» است و به همین دلیل هم به آن «آسمان نما» می گویند. تصویرسازی کامپیوتری و فضای گنبدی شکل آن موجب می شود که افراد در شرایط واقعی آسمان قرار بگیرند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
گنبد مینا تهران
گنبد مینا تهران

برای مشاهده زمان بندی بازدیدهای عمومی در طول ایام سال می توانید پیش از مراجعه حضوری در این مجموعه، به سایت این مجموعه به نشانی gonbademia.tehran.ir مراجعه کنید. در این سایت برنامه این مجموعه برای ایام گوناگون سال به نمایش در می آید. مثلا نمایش فیلم ها و بازدید عمومی در ایام ماه مبارک رمضان در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت  ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برای سانس اول و ۲۲:۳۰ تا بامداد برای سانس دوم امکان پذیر است.

آدرس: تهران خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، خیابان دیدار، بوستان نوروز


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *