تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر

راه کار برای ورود به بانک ملت در خارج از کشور با استفاده از آی پی ایران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بسیاری از افرادی که قصد دارند به خارج از کشور مسافرت کنند نگران استفاده از همراه بانک‌های ایرانی در طول سفر هستند. درباره این موضوع باید اعلام کرد، در صورتی که راهکار استفاده از این روش را بدانید، به راحتی می‌توانید حتی در خارج از کشور، از همراه بانک مورد نظر خود با کمک اینترنت استفاده کنید. در حال حاضر اکثر بانک‌های ایرانی از جمله بانک ملت، خدمات اینترنت بانک و همراه بانک را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه می‌کنند. در ادامه این مطلب امکان خرید وی پی ان ایران  و فعال شدن آن در خارج از کشور، دریافت آی پی ایران و مزیت‌های استفاده از همراه بانک‌های ایرانی در خارج از ایران ارائه خواهد شد.

آی پی ایران

بانکداری الکترونیکی بانک ملت

بانک ملت یکی از بانک‌های ایرانی است که از طریق همراه بانک و اینترنت بانک خدمات اینترنتی خود را به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توان بسیاری از کار‌های بانکی از قبیل انتقال و کارت به کارت، پرداخت قبوض و غیره را انجام داد. در هنگام سفر، سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های مربوط به همراه بانک و اینترنت بانک در خارج از کشور دیگر فعال نبوده و به طور طبیعی از دسترس کاربران خارج خواهند شد. دلیل آن نیز کاملاً واضح است. زیرا در هنگام مسافرت کاربران با آی پی غیر از آی پی ایرانی وارد اپلیکیشن‌های بانکداری شده و به همین دلیل نمی‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. راهکار این مشکل استفاده از آی پی ایرانی حتی در خارج از کشور است.

راه کار فعال شدن وی پی ان ایران و اینترنت بانک ملی در خارج از کشور

در صورتی که قصد دارید در سفر‌های خارجی از اپلیکیشن‌های بانکداری ایرانی از جمله اپلیکیشن بانک ملی در خارج از کشور استفاده کنید، باید آی پی ایرانی را تهیه کرده و از طریق آن به اپلیکیشن‌ها وارد شوید. تنها از این طریق است که می‌توان از خدمات بانکداری ایرانی استفاده کرد. نکته مهم در زمان تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور به کارگیری VPN ایران است. استفاده از VPN ایران به صورت امن کمک می‌کند تا اطلاعات شما در حساب کاربری محفوظ مانده و شخص دیگری به اطلاعات در همراه بانک و یا دیگر سایت‌ها دسترسی پیدا نکند.

آی پی ایران

از چه روشی می‌توان آی‌پی ایران دریافت کرد؟

روش‌های مختلفی برای دریافت آی پی ایران وجود دارد. این روش‌ها شامل استفاده از وی پی ان ایران و سرویس پروکسی است که هر دوی آن‌ها می‌توانند به کاربران کمک کنند تا از طریق آی ‌پی ایرانی به اینترنت بانک وارد شوید. سیستم دامنه هوشمند نیز به کاربران کمک می‌کند تا محتوای صوتی و تصویری را مشاهده کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

استفاده از وی پی ان ایران

روش دیگر استفاده از VPN ایران و نصب آن روی دستگاه است. اگر موقعیت آن را به ایران تغییر دهید، می‌توانید با یک روش امن از طریق آی پی ایران به هر مکانی وارد شوید. باید این نکته را در نظر داشته باشید وی پی ان‌های ایرانی معمولاً به صورت ثابت تنها امکان نصب روی یک سیستم را داشته و نمی‌توان آن را در ویندوز، لپ تاپ و یا گوشی‌های اندرویدی به طور همزمان نصب کرد.

روش استفاده از پروکسی

روش بعدی استفاده از پروکسی است که می‌توان از طریق آن به وب سایت‌های ایرانی وارد شد. البته این روش نسبت به روش‌های دیگر از امنیت پایین تری برخوردار است. برای استفاده از پروکسی به نرم‌افزار یا اپلیکیشن خاصی نیاز نبوده و تنها باید در مرورگر خود آی پی ایرانی را مشخص کرده و سپس به راحتی وارد وب سایت‌ها شوید.

آی پی ایران

بهترین راهکار در استفاده از آی پی امن ایرانی

در صورتی که امنیت داده‌های شما در زمان استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری و یا وب سایت‌های مختلف بسیار اهمیت دارد، بهتر است از آی‌پی ایران با استفاده از گزینه وی پی ان استفاده کنید. امنیت استفاده از روش پروکسی چندان بالا نبوده و می‌تواند دردسر‌هایی را از لحاظ مسائل امنیتی برای کاربر ایجاد کند. در صورتی که قصد دارید از یک روش ایمن برای بهره بردن از آی ‌پی ایرانی استفاده کنید، وی پی ان ایران بهترین گزینه محسوب می‌شود. با استفاده از این گزینه علاوه بر ورود به وب سایت‌های ایرانی، امکان بهره‌برداری از همراه بانک در خارج از کشور نیز فراهم خواهد بود.

استفاده از آی پی ایران و وی پی ان ایران برای انجام کار‌های اینترنتی در خارج از کشور

  • در شرکت‌های خدمات دهنده معمولاً پس از استفاده و اتصال از آی‌پی امن اطلاعات ارسالی رمزگذاری شده و امکان دسترسی به این اطلاعات و سوء استفاده از آن‌ها وجود ندارد.
  • کاربرانی که در خارج از کشور حضور دارند می‌توانند به راحتی برای فعالیت‌های خود از قبیل تراکنش‌های مالی و یا ثبت نام در دانشگاه و پرداخت مبالغ از آی پی ایرانی استفاده کنند.
  • سرویس‌های ارائه شده معمولاً امکان نصب روی تمام دستگاه‌های اندرویدی، ویندوزی، ios و لینوکسی را به کاربر ارائه می‌کند. محدودیتی در استفاده از VPN ایران و به کارگیری آی ‌پی امن وجود نخواهد داشت.

استفاده از سرور مجازی برای تغییر به آی پی ایران

برخی شرکت‌ها با استفاده از سرور مجازی به کاربران خود امکان می‌دهند تا از راه دور به این سرور‌ها متصل شده و بدین ترتیب به یک آی پی ایرانی اختصاصی نیز دسترسی داشته باشند. کاربران از طریق این آی پی از راه دور می‌توان امور بانکی و یا دیگر کاربری‌های مربوط به اینترنت را به راحتی انجام دهند.

حرف آخر

در این مطلب بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای دریافت آی پی ایران یا همان دسترسی به VPN ایرانی ارائه شد. در صورتی که از کاربران بانک ملی در خارج از کشور هستید، با استفاده از آی پی امن ایران می‌توانید به صورت امن وارد حساب‌های کاربری خود شده و بدون نگرانی با کمک وی پی ان ایران فعالیت‌های مالی خود را در خارج از کشور دنبال کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *