تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات, مهاجرت و اقامت

با بهترین راه های اخذ اقامت امارات (آپدیت ۲۰۲۴) آشنا شوید! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اخذ اقامت امارات می‌تواند با روش‌های مختلفی صورت بگیرد که در مقایسه با چند سال قبل متنوع‌تر شده‌اند. درواقع دولت امارات متحده عربی با توجه به اهداف مهاجرتی شما چند نوع ویزا مانند کاری، تجاری، تحصیلی، ازدواج و سرمایه گذاری در امارات متحده عربی و… در نظر گرفته است.

امارات یکی از کشورهای اطراف خلیج فارس هست که به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورها به حساب می‌آید. این کشور دارای امکانات رفاهی گسترده‌ای است و از این رو گردشگران زیادی را جذب کرده و افراد زیادی نیز قصد اخذ اقامت امارات را دارند. در این مطلب راه‌های اخذ اقامت در این کشور را بررسی خواهیم کرد؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

راه‌های مهاجرت به امارات

امکانات رفاهی گسترده، شرایط استخدام و فرصت‌های شغلی مختلف در این کشور باعث شده افراد زیادی قصد مهاجرت و اخذ اقامت امارات مخصوصا شهر دبی را داشته باشند.

اخذ اقامت اماراتبرخی از راه‌های مهاجرت به امارات شامل موارد زیر هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اخذ اقامت امارات از طریق کار

یکی از بهترین راه‌ها برای اخذ اقامت امارات، کار کردن در امارات است. به دلیل پیشرفت‌هایی که این کشور در سال‌های اخیر داشته است، فرصت‌های شغلی زیادی در امارات به وجود آمده ولی برای مهاجرت، ابتدا باید ببینید که آیا می‌توانید با حقوق مناسب، یک کار خوب در امارات پیدا کنید!

توجه کنید که برای یافتن یک شغل خوب، باید سوابق تحصیلی و سابقه کافی داشته باشید و سپس به عنوان یک نیروی کار توسط کارفرما استخدام شوید. بعد از آن باید درخواستی که از طرف کارفرما امضا شده را همراه با سایر مدارک خود به سفارت امارات ببرید و برای اخذ اقامت اقدام نمایید. پس از اخذ اقامت، قابلیت افتتاح حساب بانکی برای ایرانیان به وجود می‌آید و ایرانیان مقیم امارات به این صورت می‌توانند از خدمات بانکی و امکانات مالی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که افتتاح حساب بانکی در امارات، باعث می‌شود ایرانیان بتوانند در بازارهای بین‌المللی فعالیت نموده، امکان انتقال پول را داشته باشند و به تبادلات مالی جهانی بپردازند.

ثبت شرکت در امارات (دبی)

یکی دیگر از راه‌های اخذ ویزای امارات، ثبت شرکت در این کشور است. انجام این کار آینده کاری شما را تضمین می‌کند؛ چرا که علاوه بر اخذ اقامت این کشور، می‌توانید از مزایای ثبت شرکت نیز بهره‌مند شوید. به عنوان مثال یکی از مزایای ثبت شرکت در امارات (دبی)، این است که اقامت دو ماهه به شما اعطا خواهد شد؛ سپس می‌توانید اقامت را برای دو سال و بعد برای ده سال، آن را تمدید کنید.

اخذ اقامت اماراتثبت شرکت در امارات یک راه آسان و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با ثبت شرکت در دبی بدون هیچ محدودیتی اقامت امارات را تمدید نمایید. بهتر است بدانید که شرکت‌ها انواع مختلفی مانند: شرکت‌های سهامی خاص و عام، شرکت‌های عمومی و محدود و… دارند.

بهتر است بدانید که یکی از مهم‌ترین مراحل برای ثبت شرکت، اخذ کد اقتصادی امارات است. از همین رو شما می‌توانید مهم‌ترین پیش نیاز برای انجام فعالیت‌های تجاری در این کشور را با اخذ کد اقتصادی امارات به دست آورید.

بهترین شرکت برای تاسیس، شرکت‌هایی با مسئولیت محدود هستند، چرا که این شرکت‌ها مسئولیت کمی را برای مدیران ایجاد می‌کنند. البته قبل از اینکه شرکتی را ثبت کنید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید تا بتوانید بدون هیچ مشکل و نگرانی این کار را انجام دهید.

سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری در امارات متحده عربی، بهترین فرصت برای اخذ اقامت امارات و رشد سرمایه است. شما با این روش می‌توانید به بازارهای جهانی وارد شوید و سرمایه خود را دو برابر کنید. یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های تجاری در منطقه خلیج فارس، سرمایه گذاری است و از آنجایی که کشور امارات، زیرساخت‌های قوی و سیاست‌های سرمایه گذاری مناسبی دارد و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند، محبوبیت زیادی بین افراد به دست آورده است.

اخذ اقامت امارات

برای دریافت مشاوره جهت اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات بر روی https://sabtekish.com/investment-in-uae/ کلیک کنید.

علاوه بر این موارد، اقتصاد معاف از مالیات، ثبات و امنیت عالی و هزینه‌های پایین انرژی سرمایه گذاران را تشویق می‌کند که برای سرمایه گذاری اقدام کرده و از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

اقامت امارات از طریق تحصیل

امارات متحده عربی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته است. این کشور به دلیل برخورداری از طیف وسیعی از دانشگاه‌های بین المللی، رنکینگ و سطح علمی بالای آن‌ها توانسته شرایط مناسبی را جهت ادامه تحصیل افراد به وجود بیاورد. از همین رو شما می‌توانید از طریق تحصیل نیز برای اخذ اقامت در امارات اقدام کنید.

توجه کنید که زبان این کشور عربی است؛ ولی در امور تحصیلی و تجاری در دبی، زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل کسانی که قصد تحصیل در دبی دارند، باید مدرک آیلتس با نمره 6 به بالا را داشته باشند.

اقامت امارات از طریق ازدواج

افراد ایرانی مقیم امارات می‌توانند با یک شهروند اماراتی ازدواج کنند و از این طریق اقامت امارات را دریافت نمایند. البته این موضوع برای مردان صدق نمی‌کند؛ چرا که زنان خارجی می‌توانند با مردان اماراتی ازدواج کنند و اقامت این کشور را به دست بیاورند. اما اگر یک مرد با یک زن اماراتی ازدواج کند، نمی‌تواند اقامت این کشور را دریافت کند.

بهتر است بدانید که کشور امارات در اخذ اقامت از طریق ازدواج، کاملا به صورت سختگیرانه‌ای عمل می‌کند و شما باید واقعی بودن ازدواج خود را ثابت کنید. در غیر این صورت اگر مشخص شود که ازدواج صوری انجام شده است، هم اقامت خود را از دست خواهید داد و هم مجازاتی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

چطور برای اخذ گلدن ویزا امارات اقدام کنیم؟

اخذ گلدن ویزا امارات، برای افرادی با دستاوردهای بالا مانند: کارآفرینان، دانشمندان، هنرمندان، ورزشکاران و مختران یک فرصت ویژه برای اخذ اقامت به وجود می‌آورد. اگر جزو این افراد هستید، با اخذ گلدن ویزا امارات متحده عربی، می‌توانید بدون نیاز به اسپانسر اماراتی و سایر روش‌های اخذ اقامت، در این کشور به زندگی، کار یا تحصیل بپردازید! در نهایت این ویزای طلایی امارات برای مدت زمانی 6 ماهه برای شما صادر خواهد شد که بعد از آن نیز قابلیت تمدید به مدت 5 یا 10 سال را دارد.

اخذ اقامت اماراتاخذ اقامت امارات با خدمات ثبت کیش

امارات یک کشور پیشرفته و موفق است که افراد زیادی برای سرمایه گذاری در دبی و امارات اقدام می‌کنند. این کشور به دلیل معاف بودن مالیات و اقتصاد با ثبات و امنیت عالی، بین افراد خارجی محبوبیت زیادی به دست آورده است. اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود هستید، می‌توانید به راحتی از طریق ثبت شرکت در امارات، اقامت خود و خانواده خودتان را دریافت نمایید. در این مطلب راه‌های مختلفی برای اخذ اقامت امارات بررسی شد و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، برای اخذ اقامت اقدام کنید.

اخذ اقامت اماراتموسسه حقوقی ثبت کیش در زمینه خدمات ثبتی و مشاوره امور حقوقی و مالیاتی شرکت‌ها در مناطق آزاد فعالیت می‌کند که با تاسیس شعبه‌های گوناگون در کشورهای امارات و عمان حوزه فعالیت خود را گسترش داده است. شما می‌توانید توسط خدمات وی ای پی ثبت کیش در کوتاه‌ترین زمان با ضمانت عودت وجه برای مشاوره در مورد ثبت شرکت، اخذ اقامت، ثبت برند و مشاوره درباره افتتاح حساب بانکی در امارات اقدام نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *