تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
معرفی تور

کدام کشورهای اروپایی ارزان‌ ترین تورهای مسافرتی را دارند؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

این روزها اغلب مسافران به دلیل افزایش قیمت دلار و یورو به دنبال تور اروپا ارزان قیمت هستند. قیمت تور اروپا نیز در فصول پاییز و زمستان کمتر از دیگر فصل‌ ها است. چرا که به دلیل تقاضای کمتر، هزینه خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل قیمت تورها کاهش پیدا می‌کند. البته در همین فصول نیز قیمت تور هر کشور اروپایی با دیگری تفاوت می‌کند.

کدام کشورهای اروپایی ارزان‌ ترین تورهای مسافرتی را دارند؟

کدام کشورهای اروپایی ارزان‌ترین تور را دارند؟

عموما کشورهای اروپایی که عضو منطقه شینگن نیستند، تورهای ارزان‌تری دارند. به طور مثال بلغارستان جزو این دسته از کشورها به حساب می‌آید. این نوع از کشورها هزینه‌های پایین‌تری برای مسافرت دارند، هتل‌ها و پروازهای ارزان قیمت‌تری دارند، پروسه صدور ویزای کم‌هزینه‌تر و ساده‌تری دارند و هزینه خوردوخوراک در آن‌ها نسبت به کشورهای حوزه شینگن، اندکی پایین‌تر است.

لیست کشورهای اروپایی با هزینه سفر کم

اگر به دنبال رزرو تور اروپا تابستان هستید، به جز بلغارستان این 6 کشور را نیز در صدر لیست تور اروپا ارزان قیمت خود قرار دهید تا هزینه‌های سفرتان شما کاهش پیدا کند.

تور اسپانیا

تور اسپانیا نسبت به دیگر تورهای اروپایی درجه یک مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا قیمت پایین‌تری دارد. اما مقصد جذابی برای سفر به اروپا است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اسپانیا با شهرهای توریستی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی مانند بندر بارسلون، مادرید، والنسیا، تنریف، مالاگا، ماربیا و سواحل ایبیزا دارد. هزینه‌های خوردوخوراک و هزینه‌های خدماتی در این کشور نسبت به دیگر کشورهای درجه یک اروپایی پایین‌تر است. همین مورد منجر به ارزان‌تر بودن هزینه‌های سفر به این کشور اروپایی شده است.

تور آلمان

تور آلمان را حتماً در لیست تور اروپا ارزان خود قرار دهید، چرا که این تور هم در قالب تور اروپا مستقیم و تکی و هم در قالب تور ترکیبی اروپا برگزار می‌شود. آلمان یک کشور درجه یک و پرطرفدار جهت سفر به حساب می‌آید. به همین دلیل قیمت تور آلمان کمی از سایر تورهای معرفی شده در این لیست بالاتر است.

تور آلمان ترکیبی معمولاً با کشورهای اتریش، سوئیس، مجارستان، هلند، بلژیک، اسپانیا و فرانسه برگزار می‌شود. به‌عنوان‌مثال شما با پرداخت هزینه یک سفر، می‌توانید تور آلمان + اتریش + سوئیس + مجارستان را انتخاب کرده و هم‌زمان به ۴ کشور اروپایی همسایه سفر کنید. شما در هر کشور ۲ شب اقامت خواهید داشت.

روسیه

روسیه به دلیل نزدیک بودن به ما از نظر جغرافیایی و از نظر نرخ ارز (روبل روسیه ارزش به‌مراتب کمتری در مقایسه با یورو دارد) و امکان استفاده از پروازهای مستقیم به دلیل شرایط تجاری و سیاسی حاکم بر روابط دو کشور، در دسته تور اروپا ارزان قیمت قرار می‌گیرد.

کدام کشورهای اروپایی ارزان‌ ترین تورهای مسافرتی را دارند؟

جاذبه‌های توریستی زیادی در مسکو و سنت پترزبورگ انتظار ورود شما را می‌کشند. اگر از عاشقان موزه و آثار باستانی هستید، تور اروپا تابستان خود را با سفر به مسکو و سنت پترزبورگ، به یک تور مسافرتی به‌یادماندنی تبدیل کنید. همچنین اگر در اوایل تابستان یعنی در تیر ماه به روسیه سفر کنید شاهد پدیده زیبایی مانند شب‌های سفید نیز در سن‌پترزبورگ یا مسکو هستید.

قبرس شمالی

قبرس شمالی از آن دسته کشورها و تورهایی است که حداقل باید یک‌بار حضور در آن‌ها را تجربه کنید. با قیمت‌هایی به‌مراتب پایین‌تر از تور سوئیس و تور ایتالیا می‌توانید بهترین لذت‌ها و تفریحات آبی را در سواحل جادویی این کشور تجربه کنید.

کوریون باستانی، قلعه سنت هیلاریون، لارناکا، شبه‌جزیره کارپاس، سالامیس، قلعه باستانی، کلوسی، کیپ گرکو، روستاهای ترودوس، ساحل نیسی، گیرنه، خانه دیونیسوس، موزه قبرس، آب‌وهوایی فوق‌العاده مطبوع و مدیترانه‌ای، سواحل زیبا و لاکچری، مراکز خرید لوکس و غذاهای متنوع دریایی و اروپایی همان چیزی است که همه ما در سفرهای تابستانی به دنبال آن هستیم.

با تور ترکیبی اروپا، سفری ارزان‌ تر به چند کشور داشته باشید

تورهای ترکیبی که در قالب سفر به دو، سه یا ۴ کشور برگزار می‌شوند. شما با پرداخت یک هزینه و اخذ ویزای شنگن می‌توانید به ۴ کشور اروپایی در قالب یک تور اروپایی سفر کنید. آژانس‌هایی مانند نهال گشت با برگزاری تورهای ترکیبی اروپا به شرح زیر، در هزینه‌های سفر شما صرفه‌جویی می‌کند:

  • تور ۷ روزه سوئیس + ایتالیا
  • تور ۸ روزه سوئیس + فرانسه
  • تور ۸ روزه فرانسه + هلند
  • تور ۹ روزه سوئیس + ایتالیا
  • تور ۹ روزه فرانسه + ایتالیا
  • تور ۱۱ روزه سوئیس + آلمان + اتریش + مجارستان
  • تور ۱۲ روزه فرانسه + ایتالیا + اسپانیا

رزرو تور اروپا ارزان قیمت از نهال گشت

برای رزرو تور اروپا ارزان در تابستان 1402، قبل از هر اقدامی، با مشاوران و کارشناسان نهال گشت مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را در مناسب‌ ترین و ارزان‌ ترین زمان سفر پیدا کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. برای مشاهده قیمت‌ها و اطلاعات به‌روز به وب‌سایت نهال گشت به نشانی اینترنتی https://nahalgasht.com سر بزنید یا از طریق شماره 02633143000 با مشاورین سفر این شرکت تماس بگیرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *