تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تبریز, معرفی رستوران, یزد

نظرات در مورد سه مکان خوردنی در تبریز و یزد! 

ممکن است امسال قصد سفر به شهرهایی چون یزد و تبریز را داشته باشید. از آن‌ جا که انتخاب غذا یک موضوع مهم و قابل توجه در سفر است، از این رو در این مطلب چند نمونه از بهترین رستوران بی نظیر در این دو شهر را به شما معرفی کرده و نظرات مردم را درباره آن‌ها بررسی می‌کنیم. با مراجعه به رستوران‌ برکه تبریز، رستوران گل سرخ یزد و کافه دارکوب تبریز می‌توانید تجربه خاطره‌ای خوش و فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.

سه مکان خوردنی در تبریز و یزد

رستوران برکه تبریز

این رستوران بی‌نظیر قابلیت پذیرایی از 280 نفر میهمان را دارد. فضایی رستوران برکه بسیار شاد و آرام‌بخش است و می‌توانید تجربه صرف یک غذای خوش‌طعم و خاطره‌انگیز را در این مکان داشته باشید. این مجموعه در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما میهمانان عزیز ارائه دهد و میزبانی لایق از میهمانان محترم باشد. این رستوران همواره رضایت زیادی را در بین مشتریان و مهمانان همیشگی خود دارد.

مجموعه رستوران‌ برکه تبریز در حقیقت یک باغ رستورانی است که بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است. طراحی این مکان بسیار شیک است. محیط سنتی و مملو از درختان زیبا که محل مناسبی جهت یک دورهمی دوستانه و هیجان‌انگیز است. در مرکز این رستوران که یک برکه مملو از ماهی‌های زیبا و زینتی می‌بینید که موجب زیبایی و جذابیت این مجموعه شده است.

سه مکان خوردنی در تبریز و یزد

در محیط رستوران برکه تبریز پرندگان آزاد متنوع زیادی نیاز وجود دارد که در حال پرواز در فضای باغ هستند و دیدن آن‌ها شما را به وجد خواهد آورد. محیط این رستوران حالت سنتی و کلاسیک دارد و درختانی همیشه سبز و استوایی چون ‌موز، بنجامین، فیکوس آفریقایی، آمستر، کاج مطبق، افوربیاتا، کاکتوس و آگا، در آن می‌بینید. در کل فضای رستوران حالت بهاری و جنگلی پر از حس‌وحال خوب دارد.

رستوران برکه با سابقه درخشان در محیطی جذاب و آرام، میزبان شما مهمانان محترم است. محیطی رویایی که با وجود پرندگانی زیبا و آزاد و همینطور برکه‌هایی رنگارنگ و پر آب از ماهی‌هایی قرمز، زیباتر شده و به‌دنبال لذت بردن میهمانان خود در هنگام صرف غذا است. این رستوران تاکنون میزبان افراد زیادی از شهر تبریز و یا گردشگرانی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور بوده است.

در مورد غذاهای این رستوران باید گفت که غذاهای سنتی آن به همراه مخلفات بسیار متنوع و با کیفیت عالی به شما ارائه می‌شود. غذاهای این مجموعه بسیار متفاوت و خاص است؛ چرا که در نحوه سرو، دیزای و طعم این غذاها را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید. دیزی سنتی این رستوران بسیار مخصوص است و به‌قطع می‌توان آن را یکی از متفاوت‌ترین انواع دیزی‌هایی دانست که تاکنون دیده‌اید.

رستوران گل سرخ یزد

اگر پس از بازدید از مکان‌های تاریخی و بافت شهری یزد به‌دنبال صرف غذایی اصیل و ایرانی بودید، رستوران گل سرخ یزد گزینه‌ای مناسبی برای شماست. طعم خاص غذاهای این مجموعه در کنار بهترین محیط، خاطره‌ای به‌یادماندنی در ذهن شما ثبت خواهد کرد. رستوران گل سرخ در سال 1385 افتتاح شده و منوی آن شامل غذای اصیل ایرانی مانند انواع کباب، خورش، خوراک، چلو و سوپ است. علاوه بر این، برخی از غذاهای فرنگی مانند پیتزا، سوخاری، برگر و سیب‌زمینی و… نیز برای مهمانان در منو وجود دارد.

سه مکان خوردنی در تبریز و یزد

این رستوران یکی از رستوران‌های پرطرفدار شهر نه‌تنها برای مسافران و گردشگران است بلکه ساکنان شهر نیز به‌شدت از آن استقبال می‌کنند. به محض ورود به رستوران گل سرخ، عطر دلنشین غذاهای ایرانی و پلوی درجه یک آن را می‌توانید حس کنید. این رستوران در ایام تعطیلات عید بسیار شلوغ بوده و پر ازدحام است. بنابراین در این ایام توصیه می‌شود میز خود را از قبل رزرو کرده و یا مقداری زودتر از زمان صرف ناهار و شام به رستوران مراجعه کنید.

سایر غذاهای این رستوران توسط آشپزی درجه یک و کادری مجرب طبخ می‌شوند. همچنین در پخت و تهیه این غذاها از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد بهره گرفته می‌شود. رعایت بهداشت مهم‌ترین اصل در تهیه غذاهای این رستوران است که همواره رعایت می‌شود. پس با خیالی راحت می‌توانید در این رستوران خود را به یک غذای لذیذ مهمان کنید. هنگام سفر به شهر زیبای یزد، کباب‌های بی‌نظیر این رستوران را از دست ندهید.

کافه دارکوب تبریز

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران انواع غذاهای ایتالیایی است. در این رستوران انواع پاستا، پیتزا، برگر، ساندویچ، استیک و پیش‌غذاهای لذیذ صرف می‌شود. همچنین سایر نوشیدنی‌های سرد و گرم به‌خصوص چای خوش‌عطر در لیوان‌های کمر باریک ایرانی و موهیتوها و لیمونادهای دست‌ساز را می‌توانید در منوی این مجموعه مشاهده کنید و سفارش دهید.

کافه دارکوب تبریز دارای دو طبقه و چشم‌اندازی زیبا بوده و مکان خوبی برای دورهمی‌های خانوادگی است. این رستوران همچنین از مزایای داشتن صندلی کودک برای خانواده‌ها برخوردار است. طراحی و دیزای این کافه رستوران به صورت چوبی است و حال بسیار خوبی را به‌شما القا می‌کند. به‌علاوه محیط زیبا و دلنشینی جهت عکاسی و یا برگزاری مراسمات و جشن تولدهاست.

سه مکان خوردنی در تبریز و یزداز نظر موقعیت جغرافیایی نیز باید گفت محل این کافه رستوران بسیار مناسب بوده و دسترسی بسیار خوبی دارد. همچنین در نزدیکی جاذبه‌های زیبای شهر مانند پارک پروین اعتصامی، مرکز خرید میلاد نور و از همه مهم‌تر شهر بازی بچه‌ها قرار گرفته است. از این رو شما پس از سپری کردن یک روز عالی در شهر تبریز و تفریح و گردش در آن می‌توانید جهت استراحت و صرف یک غذای خوش‌طعم به کافه رستوران دارکوب بروید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *