تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

بهترین کافه بازی‌ های تهران را بشناسید| بردگیم و مافی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 کافه بازی‌ ها مکانی هستند که شما به‌راحتی می‌توانید بازی‌های فکری و رومیزی مختلفی را سفارش دهید و در کنار دوستان و خانواده ساعت‌ها، سرگرم شوید. در این اماکن شما می‌توانید علاوه بر بازی؛ انواع نوشیدنی یا تنقلات موردنیاز خود را سفارش دهید. کافه بازی‌ های تهران شامل بردگیم، کافه فکرکده، کافه بریم گیم، کافه دون کلاب، کافه‌ های بازی مافیا و… اشاره کرد. در کافه‌ های بازی؛ برای تمام سنین بازی‌های بردگیم و یا فکری موجود است.

بهترین کافه بازی‌ های تهران را بشناسید| بردگیم و مافی

انواع بازی‌ های بردگیم

 بازی‌های بردگیم یا فکری به بازی‌های نشسته‌ای می‌گویند که به‌صورت گروهی و فردی قابل‌اجرا هستند. این گونه بازی‌ها از استراتژی و قوانین به خصوصی پیروی می‌کنند. بازی‌های فکری بر اساس قوانینی که دارند در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که هر کدام هیجان خاص خود را دارند.

 بازی‌های آموزشی: این گونه بازی‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند فرد را سرگرم کند باعث خواهد شد در کنار بازی محتواهای جدیدی را بیاموزد.

 بازی‌های اقتصادی: با این نمونه بازی‌ها می‌توانید مهارت ریاضی، امور مالی و اقتصادی را افزایش دهید که یکی از معروف‌ترین این گونه بازی شامل مونوپولی است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 بازی‌های معمایی: بازی‌های معمایی به دلیل اینکه به طور مداوم باید آن‌ها تجزیه‌وتحلیل کنید، دارای هیجان فراوانی هستند و باعث تقویت ذهن خواهند شد. یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها شامل استوِژیت و سرنج است.

 بازی‌های جنگی: این نمونه از بازی‌ها به دلیل هیجان زیادی که دارند، بیشتر نوجوانان و جوانان آن‌ها را دنبال می‌کنند. بازی‌های جنگی دارای تم جنگی هستند که از سبک استراتژیک بهره‌مند هستند و نیازمند دقت و تمرکز بالایی است.

 بازی استراتژیکی: بازی‌هایی در این سبک از قانون و قواعد خاصی پیروی خواهند کرد. در صورت مشکل در این نمونه بازی‌ها می‌توانید از مسئولان کافه بازی کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 بازی جاسوسی: بازی‌های جاسوسی را باید به‌صورت گروهی انجام دهید، زیرا این نمونه از بازی‌ها دارای سبک جاسوسی و مافیایی هستند که هر بازیکن در این بازی رازی دارد که نباید بگذارد جاسوس از آن خبردار شود. محبوب‌ترین بازی جاسوسی شامل کودتا است.

بازی دورهمی: بازی‌های دورهمی دارای قوانین بخصوص خود هستند که برای تمام سنین مناسب است. برای بازی‌کردن دورهمی باید تعداد افراد ۴ نفر باشند. این نمونه بازی‌ها برای گروه‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مفید هستند.

بهترین کافه بازی‌ های تهران را بشناسید| بردگیم و مافی

اولین کافه بازی تهران

 کافه برد یکی از اولین کافه بازی‌ های تهران و همچنین بعد از کافه کندو، دومین کافه بردگیم ایران است که بازی‌ های فکری گوناگونی به همراه خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌دهد. کافه برد در سال ۱۳۹۴ برای اولین‌بار در پایتخت بازی‌های برد گیم را وارد کرد. در این کافه انواع بازی‌های فکری با هر سن و سلیقه‌ای موجود است که می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند. کافه برد دارای بازی‌های فردی و گروهی است که به دو دستهٔ ایرانی و خارجی تبدیل خواهند شد. توجه داشته باشید اگر بازی را بلد نباشید می‌توانید از مسئولان کافه سؤال کنید تا آن را به‌ صورت کامل برای شما توضیح دهند. در این کافه می‌توانید علاوه بر بازی‌کردن، مراسمات خود مانند جشن تولد را در آن مکان برگزار کنید. اگر بازی فکری نظر شما جلب کرد می‌توانید از فروشگاه این کافه خریداری کنید تا بتوانید در منزل از آن استفاده کنید.

  • کافه برد به‌ غیراز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۳ شب باز است. در روزهای جمعه فعالیت کافه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۱ شب است.
  • آدرس کافه، خیابان مطهری نرسیده به سهروردی، ساختمان ۱۲۰؛ طبقه اول است.

بهترین کافه بازی‌ های تهران را بشناسید| بردگیم و مافی

بهترین کافه های بازی تهران

 کافه‌ های بازی بر اساس خدماتی که تحویل مشتری می‌دهند و همچنین امتیازدادن مشتریان به کافه‌های برد گیم می‌تواند سطح محبوبیت کافه‌ها را در بین افراد موردعلاقه به این گونه بازی‌ها بالا ببرد؛ به همین دلیل در ادامه به معروف‌ترین و بهترین کافه‌های بازی تهران خواهیم پرداخت.

کافه فکرکده

 اگر بخواهیم یکی از بزرگ‌ ترین کافه بازی‌ های تهران را نام ببریم؛ می‌توانیم کافه فکرکده را نام ببریم. این کافه بازی علاوه بر تهران که چهار شعبه دارد؛ دارای چندین شعبه دیگر در سرتاسر ایران است که در بین مشتریان در این حوضه محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. کافه فکرکده انواع بازی‌های کامپیوتری، فکری و همچنین پلی‌استیشن و بازی فکری را در خدمات بازی خود جای‌داده است. برخی از بازی‌های فکری که در این کافه ارائه شده‌اند شامل گیم آو ترونز، پی شوم، دژ و بیش از ۴۰۰ بازی دیگر می‌توان نام برد که مشتری می‌تواند بر اساس سلیقه و سن خود انتخاب کند.

  • آدرس شعبه اصلی: تهران سعادت‌آباد، بلوار سرو؛ مجتمع تجاری اوپال است. ساعت کاری کافه از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ فعالیت دارد.

کافه فکر

 یکی از پرمخاطب‌ ترین کافه‌های بردگیم، کافه فکر است که برای اولین‌ بار کار خود را در خانه ریاضیات تهران در سال ۱۳۹۳ شروع کرد. امروزه این کافه بازی یکی از محبوب‌ترین کافه بازی‌های است که خدماتی مانند فروشگاه، کافه بازی؛ فروش متخصص بازی‌های رومیزی در تهران است. کافه فکر بیش از ۴۵۰ بازی فکری را بر اساس سن و سلیقه مشتری در خدمات خود جای‌داده‌اند. بازی کودک و نوجوان کافه فکر شامل ۵۰ بازی است.

  • آدرس کافه فکر: انقلاب، ابتدای خیابان دانشگاه، بن‌بست پورجوادی، پلاک ۷ زنگ ۲ است. ساعت کاری این کافه از شنبه الی پنجشنبه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ شب است که در روزهای جمعه‌ها و روزهای تعطیلات رسمی از ۱۷ الی ۲۳ شب است.

بردگیم سیلک

 یکی دیگر از کافه‌ های بازی شامل بردگیم سیلک است که دارای انواع بازی‌ های فکری و رومیزی است. مساحت این کافه به صورتی است که فضای بازی را برای مشتریان خود به دو صورت فضای باز و بسته قرار داده است. فضای باز کافه سیلک به‌راحتی می‌تواند ۴۰ نفر را در خود جای دهد و در فضای بسته آن بیش از ۳۵ نفر می‌توانند به بازی خود ادامه دهند. توجه داشته باشید که می‌توانید بازی‌های رومیزی فکری که نظر شما را جلب کرده‌اند از فروشگاه این کافه خریداری کنید.

  • آدرس بردگیم سیلک: خیابان کارگر شمالی نرسیده به چهارراه نصرت، پلاک ۱۵۱۹ است. ساعت کاری این کافه از ۹ صبح الی ۱۱ شب است.

بهترین کافه بازی‌ های تهران را بشناسید| بردگیم و مافی

سخن آخر

 کافه‌ های بازی مکان‌ هایی هستند که شما به‌راحتی می‌توانید اوقات سرگرم‌ کننده‌ ای در کنار دوستان و یا خانواده خود داشته باشید. کافه‌ های بازی یا همان بردگیم شامل بازی‌های رومیزی و فکری، ایرانی و خارجی هستند که به‌صورت نشسته انجام خواهند شد. این مکان‌ها علاوه بر اینکه بازی‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند، در کنار آن می‌توانید از خدمات دیگر کافه مانند نوشیدنی‌ ها و یا فروشگاه بازی آن‌ها استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که خدمات این گونه کافه‌ها بر اساس نیاز مشتری طراحی شده است.



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *