تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
یزد

کمپ کویری سندباد یزد ☀️ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کمپ کویری سندباد یزد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کمپ کویری سندباد یزد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از شهر های کویری، تاریخی و با قدمت کشورمان، شهر زیبای یزد می باشد. این شهر که جاذبه های گردشگری گوناگونی را در خود جای داده، بین دشت لوت و دشت کویر قرار گرفته است.

کمپ کویری سندباد یزدشهر یزد به دلیل آب و هوای خشک و بیابانی که دارد کویرهای زیادی را می‌توان در اطراف شهر یافت. یکی از کمپ های کویری که در شهر یزد واقع شده است، کمپ کویرنوردی سندباد (Sinbad Desert Camp) می باشد. با مراجعه به این کمپ کویری، می توانید روز پر هیجان و خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

در منطقه ای که این کمپ در آن قرار دارد، آسمان بسیار زیبا و تماشایی است چرا که در این محدوده آب و هوا به دور از آلودگی می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کمپ کویری سندباد یزداگر به دنبال گذراندن روزی پرهیجان در سرزمینی گرم هستید کمپ های کویر سندباد یکی از بهترین گزینه ها می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم، هر انتظاری که از یک روز پرهیجان در کویر دارید در این منطقه با امکانات رفاهی مناسب برآورده می شود. تجربه شترسواری و موتور سواری تا پرواز با پاراگلایدر در سندباد فراهم است، در این کویر زیبا و تماشایی می توانید شب ها به دور آتش حلقه بزنید و چای زغالی بنوشید و آسمان پرستاره شب کویر را تماشا کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

کمپ کویری سندباد یزد

جاذبه های تفریحی

فعالیت ها و جاذبه هایی که در این کویر می توانید تجربه کنید شامل: ترانسفر، شترسواری، موتور سواری، سافاری، پرواز با پاراگلایدر، پرواز با کایت باگی، رصد ستارگان، حمام، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، انواع قهوه و چای و… می باشد.

کمپ کویری سندباد یزدهمه و همه ی این جاذبه ها و تفریحات در کنار کویرگردی یکی از بهترین سفرهای زندگیتان را در کمپ کویری سندباد یزد رقم خواهد زد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *