تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
هلند

برج کاکتوس هلند | Netherlands Cactus Tower 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

برج کاکتوس هلند

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با برج کاکتوس هلند ، بزرگترین کاکتوس بتنی جهان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این برج بتنی بیشتر اشنا شوید.

روتردام یکی از بزرگترین شهرهای بندری جهان است که به دلایل مختلف شناخته می شود. فرهنگ ها و معماری های مختلف و رودخانه های زیبای روتردام را به یکی از زیباترین شهرهای اروپا تبدیل کرده است. روتردام بزرگترین بند اروپا و بزرگترین بندر جهان پس از بندر شانگهای چین می باشد.

این شهر با حدود 600000 نفر جمعیت پس از آمستردام پرجمعیت ترین شهر هلند است. روتردام از هر لحاظ مقصدی بی نظیر است. بهشت غذا، گل، معماری زیبا و هر آنچه از یک شهر بی نظیر انتظار دارید در روتردام وجود دارد. بدون شک سفر به روتردام یکی از بهترین تجربه های سفر شما خواهد بود.

برج کاکتوس هلند
برج کاکتوس هلند

برج کاکتوس در هلند بزرگترین کاکتوس بتی جهان است این برج در روتردام هلند در ۱۹ طبقه ساخته شده و ۹۸ واحد دارد و به دلیل طراحی بالکن های این واحدها، هر واحد از نور بسیار خوب و کافی برخوردار است. ظاهر زیبا و عجیب این برج خیره کنندست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

نکته ی مهم در این برج، شکل دادن بتن به گونه ای است که حتی خلل و فرج کاکتوس نیز در آن رعایت شده است. با این که برج از لحاظ بخش تکنولوژی خیلی قوی نیست، اما تاثیری که در کاهش دی اکسید کربن در محیط اطرافش می گذارد، قابل توجه و یک امتیاز برای آن محسوب می شود.

برج کاکتوس هلند
برج کاکتوس هلند

این برج بتنی ، برجی مسکونی و در حال ساخت در هلند است. همچنین یک ویژگی ممتاز دیگری که این برج را شاخص کرده است، طراحی خاص آن از لحاظ دستیابی واحد های مسکونی به فضای سبز و نور طبیعی خورشید است. این امر با طراحی شطرنجی بالکن های دایره ای برج به دست آمده است.

این بالکن ها که طبق طراحی صورت گرفته، مملو از گیاهان خواهند بود، علاوه بر ایجاد نمای بصری زیبا، با توجه به تعداد و حجم زیاد بالکنها، در رفع آلودگی هوی محیطی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

برج کاکتوس هلند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *