تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دیدنی های استانبول

رستوران های ایرانی استانبول { به همراه آدرس و توضیحات } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اگر علاقمند به سفرهای خارجی هستید و مایلید در طول سفرتان، همچنان غذاهای ایرانی را امتحان کنید، می‌توانید سفری به استانبول داشته باشید. در استانبول، انواع رستوران‌های ایرانی وجود دارد که شما براساس نوع ذائقه غذایی خود، می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را میل نمایید. رستوران‌های ایرانی موجود در استانبول، بهترین طعم غذا را به شما ارائه می‌دهند. بدون‌شک، سفر به استانبول، زدن یک تیر و دونشان است؛ چراکه هم سفری به خارج از کشور خواهید داشت و هم غذاهای بی‌نظیر ایرانی را در آنجا میل می‌کنید. آیا می‌دانید که بهترین رستوران های ایرانی استانبول کدام‌اند؟ این رستوران‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران ایرانی ریحون (Reyhun Iranian Restaurant)

در سال ۱۳۹۳، رستوران ریحون ایرانی در استانبول تأسیس شد. این رستوران، تا به امروز  توانسته یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر استانبول باشد. رستوران ایرانی ریحون، دارای سالنی بزرگ و همچنین روباز بوده که در آن، بهترین غذاهای ایرانی طبخ می‌شوند. ناگفته نماند که رفتن به این رستوران از نظر هزینه، بسیار صرفه‌ اقتصادی دارد و شما با پرداخت کمترین مبلغ، می‌توانید یک غذای ایرانی فوق‌العاده میل کنید؛ اگر سری به منوی غذایی این رستوران بزنید، با غذاهای ایرانی چون کباب کوبیده، کباب سلطانی، شیشلیک، جوجه کباب حلزونی، کباب وزیری، کباب برگ و… مواجه خواهید شد.

آدرس: ترکیه، استانبول بی اوغلو، محله توم توم، خیابان ینی کارسی، شماره 26.1

تلفن: 00902122451500


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساعت کاری: 12 ظهر تا 11 شب

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران شیراز ( Şiraz Restaurant)

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی که در استانبول پرآوازه است، رستوران شیراز نام دارد؛ اگر شما نیز در سفرتان به ترکیه و شهر استانبول به دنبال خوردن غذاهای ایرانی اصیل هستید، می‌توانید به رستوران شیراز سر بزنید. این رستوران، همان‌طور که از نامش پیدا است، یک رستوران ایرانی محسوب می‌شود. به شما به هنگام ورود به آن، حس ناب شیراز منتقل خواهد شد. این رستوران، مکانی دنج و آرام دارد و وجود پرسنل باتجربه و خوش‌اخلاق را می‌توان از دیگر مزیت‌های این رستوران دانست. در منوی غذای رستوران شیراز، شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل و ایرانی را مشاهده نمایید که هر کدام با طعمی بی‌نظیر طبخ می‌شوند.

آدرس: ترکیه، استانبول، کادیکوی، خیابان مودا، خیابان علی صراف شماره 7

تلفن:009055324533145

ساعت کاری: 6 عصر تا 1 بامداد

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران آسمان ( Asuman)

رستوران آسمان از دیگر رستوران‌های محبوب ایرانی در استانبول به شمار می‌رود؛ اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های استانبول هستید، کافی است سری به این رستوران بزنید. تعداد رستوران‌های ایرانی موجود در استانبول زیاد بوده؛ اما رستوران‌های ذکر شده، از جمله رستوران‌ آسمان، توانسته طرفداران خاص خود را پیدا کند. این رستوران، در مرکز استانبول قرار دارد و شما می‌توانید از هر مسیری به آن دسترسی یابید. در آشپزخانه‌های این رستوران‌، بوی ادویه‌های ایرانی دل هر مسافری را می‌برد؛ بنابراین در صورت سفر به استانبول، حتما سری به رستوران ایرانی آسمان بزنید. بی‌شک از طعم غذاهای بی‌نظیر آن به وجد خواهید آمد.

آدرس: ترکیه، استانبول، فاتح، آکسارای، بلوار آتاتورک، شماره ۱۵۸

تلفن: 00902125112737

ساعت کاری: 12 ظهر تا 9 شب

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران شهرزاد (Restaurant Shahrzad)

رستوران شهرزاد در استانبول نیز بسیار موردپسند ایرانیان قرار دارد. این رستوران به علت موقعیت جغرافیایی خوب و نزدیکی به میدان تقسیم، همواره میزبان ایرانیان عزیز است. رستوران شهرزاد، یک محیط بسیار جادار و بزرگ بوده که برای هر ایرانی یک حس آرامش را به ارمغان می‌آورد؛ اگر شما ساکن استانبول هستید و هوس غذاهای ایرانی کرده‌اید، بی‌شک به هنگام ورود به این رستوران، حال‌وهوای ایران را استشمام می‌کنید. در این رستوران، غذاهای ایرانی فوق‌العاده‌ای طبخ می‌شوند. هرکس به این رستوران برود، بدون‌ شک بوی غذاهای ایرانی او را وسوسه خواهد کرد.‌ در صورتی که نگاهی به منوی این رستوران‌ها بزنید، با غذاهایی چون زرشک پلو با مرغ، انواع کباب، چلو ماهی و… مواجه خواهید شد.

آدرس: ترکیه، استانبول، تقسیم، محله شهیت مختار، خیابان آکارکاسی، شماره24

تلفن: 00905398930815

ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران نایب استانبول ( Nayeb Restaurant)

اگر دنبال رستورانی با روح‌ونوای ایرانی در استانبول هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران نایب است این رستوران بزرگ نزدیک به ۱۲۰ نفر ظرفیت دارد و بهترین غذاها و سرویس‌دهی را برای ایرانیان در نظر گرفته است. شما در این رستوران، می‌توانید وعده صبحانه، ناهار و شام را میل کنید. این وعده‌ها در انواع مختلف برای مشتریان سرور می‌شوند. در رستوران نایب، شاهد پخش موسیقی زنده هستیم که همین‌ مورد، سبب جذب علاقه‌مندان به موسیقی به این رستوران می‌شود. به هنگام سفر به استانبول، شما می‌توانید از این رستوران باصفا بازدید کنید. ناگفته نماند که این رستوران، فضایی سنتی و ایرانی دارد و در آن هیچ‌گونه غذای بین‌‌المللی و ترکی خاصی موجود نیست و تنها به طبخ غذاهای ایرانی اختصاص دارد.

آدرس :ترکیه، استانبول، فاتح، سحرمینی، خیابان تورگات ازل میله

تلفن: 00902125876846

ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران ایرانی سودی ( Sudi Iranian Restaurant)

در منطقه آتاشهیر رستوران ایرانی، سودی قرار دارد. این رستوران، یکی از رستوران‌های ایرانی تاسیس شده در استانبول است که همیشه جمعیت زیادی از ایرانیان در آن مشغول به گشت‌وگذار هستند.‌ رستوران ایرانی سودی در سال ۲۰۱۹ بنا گردید. از دیگر مزیت‌های این رستوران می‌توان به وجود انواع پیش‌غذاها و دسرهای لذیذ ایرانی اشاره کرد. دکوراسیون این رستوران، جذابیت خاصی دارد و ایرانیان به هنگام ورود به آن، احساس غربت نخواهد داشت. گویا در یکی از رستوران‌های تاسیس شده در ایران پای نهاده‌اند. نکته حائز اهمیت این بوده که این رستوران به صورت بیرون‌بر نیز خدمات می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید از غذاهای این رستوران میل کنید.

آدرس: Trendist Dükkan B12 No:21 Atapark Caddesi / 34758 / İstanbul

شماره تلفن: 0090216266036

ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران سنتی ایرانی زلفا (Zolfa Iranian & Vegan Restaurant)

از سری رستوران‌های ایرانی تأسیس شده در استانبول می‌توان به رستوران سنتی ایرانی زلفا اشاره ‌کرد. این رستوران در طبخ غذاهای ایرانی بسیار شهرت دارد. این رستوران در دسته بهترین رستوران‌های ایرانی تأسیس شده در استانبول جای دارد و توانسته خوش‌‌آوازه باشد. ایرانیان بسیاری از این رستوران بازدید می‌کنند. شما در این رستوران، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی به همراه پیش‌غذا و دسر را میل نمایید. این رستوران، از نظر هزینه در مقایسه با سایر رستوران‌ها، دارای کیفیتی عالی است. ناگفته نماند این رستوران به تمامی اقشار جامعه توجه دارد و برای افراد گیاه‌خوار نیز غذای مخصوص طبخ می‌کند. طبق نظرسنجی که هرساله صورت می‌گیرد، اکثر مراجعین از کیفیت غذاهای این رستوران رضایت دارند و شما بدون هیچ نگرانی خاصی، می‌توانید غذاهای رستوران زلفا را تست کنید.

آدرس: Maslak, Porsche Servis karşısı, Ahi Evran Cd., 34398 Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تلفن: 00902123463846

ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب

رستوران های ایرانی استانبول

رستوران ایرانی زعفران

اگر قصد گشت‌وگذار در استانبول را دارید و می‌خواهید مسیری را طی کنید که منتهی‌الی آن به یک رستوران ایرانی برسد، به شما رستوران زعفران را پیشنهاد می‌کنیم. شما در مسیر رستوران زعفران، شاهد خیابان‌های قدیمی و باشکوه استانبول هستید. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی به همراه دسر سرو می‌گردد که هرکس براساس نوع سلیقه خود، می‌تواند آن‌ها را تست کند. بی‌شک رستوران زعفران نماد یک رستوران ایرانی در استانبول است و شما در آنجا حال‌وهوای ایران را احساس خواهید کرد.

آدرس :ترکیه، استانبول، فاتح، محله‌ی امین سینان، خیابان پیر لوتی، پلاک 30

تلفن: 00902126382212

ساعت کاری: 7 صبح تا 11 شب

رستوران های ایرانی استانبول

کلام پایانی

پس از گشت‌و‌گذار در استانبول و بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر، نوبت به صرف یک غذای خوشمزه می‌رسد. رستوران‌های ایرانی متعددی در شهر زیبای استانبول وجود دارند و دوستداران غذاهای ایرانی می‌توانند در سفرشان به استانبول، به این رستوران‌ها سر بزنند. از جمله رستوران‌ های ایرانی باکیفیت استانبول می‌توان به رستوران‌های ایرانی ریحون، شیراز، آسمان، شهرزاد و… اشاره کرد. با رفتن به این مدل رستوران‌ها، حال‌وهوای ایران و غذای ایرانی برای شما تداعی خواهد شد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *