تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

رستوران های روباز غرب تهران | شکم‌گردی در پایتخت 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شکم‌گردی و صرف غذا در رستورانی شیک با طعم‌های دانشین، بسیار لذت‌بخش است. تهران رستوران‌های بسیاری را در خود جای داده؛ اگر در پایتخت زندگی می‌کنید یا قصد تهران‌گردی را دارید، به‌طور قطع تا‌ به‌ حال با‌ چالش پیدا کردن یک رستوران لوکس و با‌کیفیت مواجه شده‌اید. غرب تهران، جزء مناطق پررفت‌وآمد پایتخت محسوب می‌شود که اکثر رستوران‌های آن به‌ علت مجاورت با‌ دریاچه چیتگر، از آب‌ و‌ هوای مناسب‌ تری نسبت به سایر مناطق این شهر برخوردار هستند. رستوران‌های رو‌باز غرب تهران، جزء بهترین رستوران‌های پایتخت به‌شمار می‌روند. علاوه‌بر کیفیت بالا‌ی منو، به‌ علت فضای سبز طبیعی و چشم‌ انداز بی‌ نظیر، این رستوران‌ ها حال‌و‌هوای خاصی دارند که لذت صرف غذا را چندین برابر می‌کند.پس اگر به دنبال بهترین رستوران های روباز غرب تهران میگردید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

چه رستوران های روبازی در غرب تهران قرار دارند؟

رستوران ایوان برج میلاد، رستوران ژوان، درویش فرحزاد، رستوران ترمه یا باغ صبا، رستوران دورهمی، رستوران آبشار، رستوران‌های روباز بام ‌لند، کافه رستوران اسکای لانژ، مجنون کافه، کافه السا و.‌‌.. جزء زیباترین کافه رستوران‌های روباز غرب تهران به‌شمار می‌روند که به شرح زیر هستند.

رستوران ایوان برج میلاد

رستوران ایوان برج میلاد در ضلع غربی برج و جنب مهمانسرا قرار ‌دارد. مجاورت این رستوران با ‌برج میلاد، امکان تفریح و گشت‌وگذار بیشتری را برای شما فراهم‌ می‌کند. سبک رستوران ایوان تلفیقی از سنتی و مدرنیته است و هر شب با اجرای موسیقی زنده از مراجعه‌کنندگان استقبال می‌کند. همچنین این رستوران، چشم‌انداز حیرت‌انگیزی را از نقاط مختلف تهران به نمایش می‌گذارد و می‌توان در آنجا به تماشای دل‌انگیز غروب آفتاب نشست. این رستوران از پارکینگ و امکانات جانبی برخوردار بوده که علاوه‌بر غذای باکیفیت، امکان رفاه بیشتر را برای شما به همراه دارد.

رستوران های روباز غرب تهران

کافه رستوران ژوان

کافه رستوران ژوان، از پرطرفدارترین رستوران‌های غرب در سعادت آباد به‌شمار می‌رود. این رستوران هم از فضای باز و هم فضای بسته برخوردار است و برای هر سلیقه‌ای مطلوب به نظر می‌رسد. فضای این رستوران کوچک و تقریبا باغچه مانند است. تزئین غذا‌ها و ظروف لوکس مورد استفاده، این رستوران را از سایرین متفاوت ساخته‌اند. کافه رستوران ژوان محلی مناسب برای یک قرار رمانتیک یا یک دور‌همی دوستانه را فراهم می‌آورد. کافه ژوان در سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا و نرسیده به صراف‌های جنوبی واقع شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران های روباز غرب تهران

رستوران درویش فرحزاد

رستوران درویش در غرب تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزاد واقع شده است. این مکان نوعی رستوران سنتی محسوب می‌شود و در محیط آن پرندگانی همچون قو به چشم می‌خورند که جذابیت این مکان را چند برابر کرده‌اند. رستوران فرحزاد، هم از محیط باز و هم محیط بسته برخوردار است و در مکانی دنج و به ‌دور از ترافیک و شلوغی قرار گرفته است. منوی متنوع این رستوران، هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. علاوه‌بر آن، مه‌پاش‌ها و محیط دل‌انگیز و سرسبز، می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما و همراهانتان رقم بزنند. این رستوران در محله‌ پرطرفدار سرو قرار دارد.

رستوران های روباز غرب تهرانرستوران ترمه

رستوران سنتی ترمه را باغ صبا نیز می‌خوانند. این رستوران در منطقه ورزشی تفریحی باغ صبا قرار دارد. این رستوران از محیطی بزرگ و مناسب برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها برخوردار است. اجرای موسیقی زنده، حال‌و‌هوای رستوران را بسیار جذاب‌تر می‌کند. در این رستوران می‌توان جلوه‌های باشکوه معماری ایرانی را مشاهده کرد؛ همچنین نقاشی‌های اسطوره‌های ایرانی بر دیوارهای این مکان به چشم می‌خورند‌ و ظروف مورد استفاده همگی سنتی هستند. این رستوران بی نظیر در پونک، بلوار فلاح‌زاده، خیابان اورگ شمالی، ابتدای باغستان واقع شده است.

رستوران های روباز غرب تهران

رستوران دورهمی

فضای رستوران روباز دورهمی، بسیار دل‌انگیز و خاص است. آب‌نما و فضای ‌سبز این رستوران، جلوه‌ بسیار خاص و دلپذیری را برای‌ شما رقم می‌زند. رستوران دورهمی در منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و نزدیک بودن آن به دریاچه‌ چیتگر با آب‌وهوا خوب این منطقه، سبب جذابیت بیشتر این رستوران شده است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. همچنین رستوران دورهمی ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارد و آلاچیق‌های زیبا و متنوعی در این مکان تعبیه شده‌اند. این رستوران زیبا در چیتگر، بلوار کوهک، نسیم ۱۰، پشت تالار دشت شقایق قرار دارد.

رستوران های روباز غرب تهران

رستوران آبشار

رستوران آبشار، یکی از بهترین رستوران‌های روباز غرب تهران است. این رستوران در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و در بالاترین نقطه کوهستان قرار دارد. نمای سنگی این رستوران بسیار جذاب بوده و از داخل و خارج از چیدمان جذاب و خاصی برخوردار است. علاوه‌بر سالن‌های مختلف، در خارج از سالن‌ها و در فضای بیرون رستوران نیز، میز و صندلی قرار داده شده‌اند که هنگام صرف غذا به شما امکان تجربه‌ احساسات جالب و متفاوتی را می‌دهند. این رستوران در همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، آبشار تهران، ورودی پارکینگ 5-4، بعد از گیت دوم واقع گردید.

رستوران های روباز غرب تهران

رستوران های روباز بام لند

بام‌ لند، فضایی فوق‌العاده زیبا در اطراف دریاچه چیتگر است. در این منطقه کافه رستوران‌های روباز فراوانی وجود دارند. چشم‌انداز اغلب این رستوران‌ها به سمت دریاچه چیتگر بوده که آرامش عجیبی را برای افراد به ارمغان می‌آورند. مناظر زیبای رستوران‌های بام لند، بر جذابیت و زیبایی آن‌ها افزوده و محبوبیت رستوران‌های بام لند را دوچندان می‌کنند.

رستوران های روباز غرب تهران

کافه رستوران اسکای لانژ

کافه روباز اسکای لانژ در طبقه بیست و یکم، یک هتل پنج ستاره واقع گردید. بالکن این رستوران، چشم‌انداز زیبا و خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. برای کسانی که به تماشای شب‌های تهران علاقه‌مند هستند، این رستوران گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. این رستوران از دو طبقه تشکیل شده و حدودا ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. از بهترین مبلمان در این فضا استفاده شده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی آن به چشم می‌خورند. تراس این رستوران اکثرا شلوغ بوده و شما می‌توانید بعد از صرف غذا به پارک ژوراسیک یا بوستان پرواز بروید. کافه رستوران اسکای لانژ در سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی 33، هتل اسپیناس پالاس واقع شده است.

رستوران های روباز غرب تهران

مجنون کافه

یکی از کافه رستوران‌های لوکس، با لوکیشن عالی و چشم‌انداز بی‌نظیر در شهرک غرب، مجنون کافه نام دارد. این کافه‌ دنج، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از پارک فدک شهرک غرب را به نمایش می‌گذارد و حال‌و‌هوای خاص و منوی متنوع آن از طرفداران فراوانی برخوردار است. در این کافه امکان کشیدن سیگار وجود داشته و مکانی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین خوشمزه‌ترین پیتزاها در مجنون کافه سرو می‌شوند. مجنون کافه در خیابان ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک واقع شده است.

رستوران های روباز غرب تهران

کافه السا

کافه السا جزء کافه رستوران‌های روباز غرب پایتخت به‌حساب می‌آید. قهوه‌های این کافه بسیار معروف هستند و به محض ورود، عطر قهوه را در این مکان احساس خواهید کرد. امکان نداشته که از طرفداران قهوه باشید؛ اما این کافه‌ دنج و بی‌نظیر را نشناسید. در کافه السا انواع برند قهوه توسط پرسنل بو‌داده و آسیاب می‌‌شوند‌ و در نتیجه انواع قهوه با کیفیت فوق‌العاده تهیه می‌گردند. کافه السا در سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان رامشه، نبش بن‌بست مهرداد واقع شده است.

رستوران های روباز غرب تهران

سخن پایانی

کافه رستوران‌های روباز، به ‌علت برخورداری از فضای باز، سرسبزی و چشم‌انداز آرامش‌بخش، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و با ایجاد حسی دل‌انگیز، لذت صرف غذا را چند برابر می‌کنند. به‌ علت داشتن فضای خاص و دنج، این نوع رستوران‌ها انتخاب مناسبی برای انواع جشن‌ها، دور‌همی‌ها، قرار‌های دوستانه، خانوادگی و… محسوب می‌شوند. در نتیجه اگر قصد صرف یک وعده‌‌ خوش‌طعم در فضایی دلنشین همراه با آرامشی وصف‌ناپذیر را دارید، یا علاقه‌مند هستید تا در کنار دوستان یا خانواده لحظات به‌یادماندنی را سپری نمایید، رستوران‌های روباز مناسب‌ترین گزینه خواهند بود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *