تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ویزا

سفارت نروژ در تهران + آدرس و اطلاعات تماس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

نروژ یکی از یکی از بزرگ‌ ترین کشورهای اروپا بوده که جزو یکی از کشورهای اروپایی به حساب می‌آید. این کشور به دلیل داشتن اقتصادی پایدار و قوی، داشتن جاذبه‌های تفریحی و گردشگری همواره جزو کشورهایی بوده است که همواره گردشگران بسیار زیادی را جذب خود می‌کند. به همین خاطر بسیاری از مردم ایران جهت سفر به این کشور به سفارت این کشور در ایران مراجعه می‌کنند. برخی از این افراد به دلیل داشتن اطلاعات کم در خصوص سفارت این کشور همواره با مشکلات مختلفی در زمینه سفر و اقامت رو به‌ رو بوده‌ اند. در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا سفارت نروژ در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

سفارت نروژ در تهران

سفارت نروژ

نروژ یکی از کشورهای حوزه‌ی اروپای غربی است که به دلیل نزدیکی به قطب شمال همواره دارای آب‌ و هوای سرد و زمستان‌های بسیار طولانی است. این کشور به دلیل داشتن اقتصادی پایدار و مطمئن همواره یکی از کشورهایی بوده که با ایران ارتباطات دوستانه‌ای برقرار می‌کرده است. ارتباط ایران و نروژ به سال 1280 برمی‌گردد. ارتباطات ایران و نروژ یکی از ارتباطات بسیار قوی و محکم بوده که همواره بر اساس حسن نیت دو طرف برقرار بوده و اصول تفاهم و همکاری این دو کشور همواره به صورت فزاینده است.

روابط اصلی و تأسیس سفارت ایران و نروژ به سال 1963 برمی‌گردد. البته در این سال سفارت ایران به طور رسمی در خود شهر اسلو، پایتخت این کشور تاسیس شد اما در سال‌های قبل این سفارت در دیگر کشورها بوده و از طریق این کشورها با کشور نروژ ارتباط برقرار می‌کرد. نروژ درست پس از استقلال یافتن خود اقدام به ارتباط با دیگر کشورهای جهان کرد. اما سال تأسیس سفارت نروژ در تهران برای چه زمانی است؟ در سال ۱۹۷۱، مقامات عالی رتبه کشور نروژ به ایران سفر کردند.

پس از این سال به بعد مقامات عالی رتبه ایران و نروژ همواره به کشورهای یکدیگر سفر کرده و در سفارت‌های ایران و نروژ به گفت‌وگو پرداختند. روابطی که در سفارت‌های هر دو کشور دنبال می‌شود، معمولا روابطی بر اساس روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و صنعتی استوار بوده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

چگونه می توان با سفارت نروژ در ایران ارتباط  گرفت؟

همان‌طور که در بالا گفتیم کشور نروژ از آن دسته از سفارت‌هایی است در ایران وجود دارد. افرادی که قصد سفر، مهاجرت و یا گرفتن وقت از سفارت نروژ را دارند، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی همانند وبسایت، ایمیل رسمی این سفارت خانه ( کنسولگری) و راه‌های تماسی این سفارت اقدام به درخواست کتبی خود را از طریق این راه‌ها ارسال کرده و به دنبال پیگیری آن باشند. همچنین اگر شما با مشکلات و سوالات مختلفی روبه‌رو شدید می‌توانید از طریق شماره تماس‌های این سفارت با مشاوران، افسران و کارشناسان این سفارت خانه صحبت کرده و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بذارید.

همچنین اگر شما می‌خواهید پاسپورت خود را تمدید کنید، باید حتما وقت از این سفارت گرفته و سپس در نوبت خود به این سفارت مراجعه کنید. اما اگر شما می‌خواهید اقامت کوتاه مدت، چند روزه به صورت توریستی، کاری و درمانی داشته باشید باید به سراغ وب سایت این سفارتخانه رفته و وقت نوبت جهت مراجعه به این سفارت بگیرید؛ اما اگر شما خواستار مهاجرت هستید و می‌خواهید پیگیر کارهای قانونی خود باشید باید به سراغ بخش وزارت امنیت سفارت نروژ بروید.

دقت داشته باشید روند بررسی و پیگیری مطالبات اداری، روند مهاجرت به صورت قانونی کار سختی است.

اطلاعات تماس و ساعت کاری و ایمیل سفارت نروژ

سفارت نروژ یکی از سفارت‌های بسیار بزرگ در قلب تهران است که در ادامه برخی از اطلاعات این سفارت خانه آمده است:

  • کد پستی: 1953683513
  • تلفن: 00982122291333
  • ایمیل رسمی سفارت خانه نروژ : emb.tehran@mfa.no

سفارت نروژ در کجای تهران است؟

این سفارت در تهران خیابان لواسانی (فرمانیه سابق)، خیابان دیباجی شمالی، خیابان یاسمن، پلاک ۷۲ قرار گرفته است.

سفارت نروژ در تهرانسخن پایانی

نروژ یکی از کشورهای بسیار بزرگ و خاص در قلب اروپا بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی همواره گردشگران و افراد مختلفی به دنبال گرفتن ویزا و پاسپورت و یا اقامت دائم در این کشور هستند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید پاسپورت کاری، تحصیلی، تفریحی و یا ویزای کامل خود را اخذ کنید، باید به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید. این سفارتخانه در خیابان لواسانی (فرمانیه سابق)، خیابان دیباجی شمالی، خیابان یاسمن واقع شده است. شما می‌توانید در صورت هر گونه مشکل و یا سوالی با شماره تماس‌هایی که در بالا آمده است تماس بگیرید و با مشاوران و کادر حرفه‌ای آن‌ها ارتباط بر قرار کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *