تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, مازندران

منطقه توریستی کرفون | بابلسر 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

منطقه توریستی کرفون

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی بابلسر شما را با منطقه توریستی و گردشگری کرفون که منطقه ای بکر و زیبا در 13 کیلومتری بابلسر است آشنا خواهیم کرد. در ادامه با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

مختصری درباره بابلسر بدانید :

شهر بابلسر یکی از شهرهای شمالی زیبا است که دارای اماکن زیبا و متفاوت گردشگری و توریستی است. این شهر زیبا که در ابتدا مشهد سر نام داشته در سال 1311 تغییر نام داده است و امروزه با نگین مازندران مشهور است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

نام مشهد سر به این علت انتخاب شده که سر امامزاده ابراهیم (علیه السلام) ، برادر حضرت امام رضا (علیه السلام) در آنجا مدفون گردیده است.

شهرستان بابلسر، از شهرهای ساحلی در استان مازندران است که لقب یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمالی کشور را به خود اختصاص داده است. منطقه ای بسیار سرسبز و باطراوت که طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبا و خارق العاده ی آن، تمام گردشگران و توریست های سراسر جهان را مجذوب و مسحور خود ساخته است.

منطقه توریستی کرفون

 منطقه توریستی کرفون – بابلسر ، یکی از مناطق بکر با چشم اندازی بی نظیر در شهرستان بابلسر است که در فاصله ی ۱۳ کیلومتری از جاده ی ساحلی بابلسر به ساری، واقع شده است. آرامش کم نظیر، غروب زیبای خورشید، ساحل زیبا و صدای امواج خروشان لذتی شگرف را به مسافران و گردشگرانی که در این منطقه حضور می یابند، خواهد قسمتید. از امتیازات ویژه ی این منطقه می توان به کمپانی تعاونی پره کرفون، اشاره کرد که در ساحل قرار گرفته و مسافران می توانند با خیالی آسوده، ماهی های تازه ی دریای خزر را تهیه کنند.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. اسکیپ روم

    واقعا همه جای ایران خیلی زیباست ! ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *