تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
شیراز

پارک آبی کوثر | تجربه یک روز هیجان انگیز در شیراز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تجربه هیجان و بالا رفتن آدرنالین در سفر می‌تواند بسیار موثر و جذاب باشد. زمانی که به شیراز سفر می‌کنید، در کنار جاذبه‌های دیدنی بسیار باشکوه این شهر، می‌توانید راهی پارک آبی کوثر شوید و از امکانات مهیج و دلهره‌آور آن لذت ببرید. بی‌شک با رفتن به این مجموعه تفریحی و بهره بردن از تفریحات موجود می‌تواند یکی از خاطرات خوش و جذاب سفر شما به این شهر رویایی باشد. امکانات بسیار متنوعی در پارک آبی کوثر شیراز وجود دارد تا بتواند به سادگی به انواع نیازات مسافران و گردشگران پاسخ دهد و آنها را به هیجانی وصف نشدنی برساند. در اصل پارک آبی کوثر بخشی از مجموعه تفریحی و ورزشی کوثر به‌ حساب می‌آید که شما می‌توانید ساعات طولانی را در این مجموعه به سر ببرید.

پارک آبی کوثر

معرفی پارک آبی کوثر

در وهله اول باید بدانید که ظرفیت پارک آبی کوثر 300 نفر بوده که شما می‌توانید به راحتی بلیط آن را تهیه کنید. تجهیزات موجود در پارک آبی کوثر شیراز از استاندارهای جهانی پیروی کرده و شما به سادگی می‌توانید از وسایل و امکانات موجود در مجموعه بهره برده و در کنار دوستان و اعضای خانواده بهترین لحظات را سپری کنید. برای حضور در پارک آبی شما محدودیت جنسی ندارید و به راحتی هم آقایان و هم بانوان محترم می‌توانند از وسایل بازی موجود لذت ببرند؛ اما باید توجه داشته باشید که زمان‌بندی مشخصی وجود دارد که شما باید در زمان تعیین شده به پارک آبی مراجعه کنید.

تجهیزات و امکانات موجود در پارک آبی کوثر شیراز شامل سونا، وسایل بازی ویژه کودکان، سالن‌های بدنسازی، چاله فضایی، جکوزی، استخر، سرسره‌های مهیج، توپ موج، موسیقی در زیر آب، ماساژ، ایستگاه آبمیوه، کافی شاپ می‌شود. شما به سادگی می‌توانید از تجیهزات و امکانات موجود بهره ببرید و شادی و سرزندگی را به خود باز گردانید. توجه داشته باشید که آب موجود در استخر و پارک آبی کوثر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هیچگونه آسیبی به پوست و چشمان شما وارد نمی‌کند.

زمانی که در میان آب‌های پاکیزه و تمیز پارک آبی کوثر شنا می‌کنید یا از سرسره‌های پر پیچ‌وتاب آن به پایین می‌آیید، می‌توانید از موسیقی دل‌انگیز موجود لذت ببرید؛ چراکه ترکیب آن با صدای آب می‌تواند جانی دوباره به شما ببخشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

خدمات درمانی و ورزشی پارک آبی کوثر شیراز

زمانی که مجموعه پاک آبی کوثر را بر می‌گزینید، می‌توانید در کنار تفریحات شادی‌آور و مهیج از امکانات خاص دیگری نیز بهره ببرید. خدمات درمانی و ورزشی موجود در مجموعه می‌توانند به شما کمک کنند تا سلامتی خود را باز یابید و درصدد تقویت آن برآیید. وجود قسمت‌های مختلف در پارک آبی باعث می‌شود تا خواسته‌های شما در هر زمینه‌ای به نحو احسنت پاسخ گفته شود.

انواع خدمات درمانی توضیحات
ماساژ و حمام مغربی برای زدودن استرس، انواع تنش و فشار از روح و جسم خود، باید از ماساژ بهره برد. در پارک آبی کوثر شیراز می‌توانید با کمک گرفتن از تیمی مجرب، از ماساژ درمانی بهره ببرید و روح و جسم خود را التیام بخشید. حمام مغربی نیز می‌تواند شما را به پاکسازی پوست برساند و از ماساژ نیز بهره‌مند سازد.
غواصی اگر فردی مبتدی هستید، بدون نگرانی می‌توانید از خدمات آموزشی استفاده کنید غواضی را فراگیرید. همچنین اگر با غواصی کردن آشنایی دارید، نیز می‌توانید غواصی کنید و نهایت لذت را ببرید.
سونا و جکوزی وجود دو سونا خشک و وجود دو جکوزی با دماهای مختلف در پارک آبی شما را سرزنده می‌کند. البته شرایط برای پیاده‌روی در آب و وجود حوضچه آب سرد از دیگر مواردی است که شما از آنها لذت خواهید برد.
ورزش درمانی برای رفع مشکلات فیزیکی و حرکتی مختلف می‌توانید از ورزش درمانی زیر نظر اساتید خبره و مربیان ماهر استفاده کنید. مشکلات آرتوروز، دردهای موجود در کمر و لگن و… مواردی هستند که با ورزش درمانی بهبود پیدا می‌کنند.
آکوا فیت یکی از بهترین ورزش‌ها برای لاغری، آکوا فیت است. اگر با مشکلات کمر درد، زانو درد و مشکلات لگن و کمر روبه‌رو هستید، می‌توانید از آکوا فیت استفاده کنید و به لاغری دست یابید.

سانس های پارک آبی کوثر شیراز

باید توجه داشت که پارک آبی کوثر همه روزه پذیرای متقاضیان است. شرایط برای استفاده از پارک آبی هم برای آقایان و هم بانوان محترم فراهم است تا همه اقشار جامعه بتوانند اوقاتی خوش داشته باشند. توجه داشته باشید که شما با هر بلیط می‌توانید 90 دقیقه در مجموعه حضور داشته باشی که 70 دقیقه آن مربوط به پارک آبی می‌شود و 20 دقیقه آن برای استفاده از دوش و رختکن است.

  • سانس بانوان: روزهای فرد از ساعت 14:30 الی 17:30 / جمعه از ساعت 10 الی 12:30
  • سانس آقایان: روزهای زوج و جمعه از ساعت 14:30 الی 23:30 / روزهای فرد از ساعت 19:30 الی 23:30

آدرس پارک آبی کوثر شیراز

برای رسیدن به پارک آبی کوثر شیراز می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده یا از طریق وسایل نقلیه شخصی استفاده نمایید و به این مجموعه مهیج برسید. آدرس دقیق مجموعه “شیراز، بلوار فرهنگ شهر -‍‍ ایستگاه ۱۱” برای رسیدن به پارک آبی می‌توانید از وسایل نقلیه زیر و مسیرهای مربوطه استفاده کنید.

  • خودرو شخصی: در ابتدا خود را به محله فرهنگ شهر براسنید و به سمت بلوار اصلی آن بروید. بلوار اصلی یعنی بلوار شهید رجایی که پس از آن باید وارد شهید رجایی 27 شوید که دقیقا مقابل بیمارستان امیر قرار دارد. پس از آن می‌توانید مجموعه تفریحی را ببینید.
  • اتوبوس: یکی دیگر از مسیرهای مورد استفاده برای رسید به پارک آبی کوثر، اتوبوس است. برای این منظور باید از خط 39 استفاده کنید و در استگاه مربوطه، یعنی استگاه استخر کوثر پیاده گردید.
  • مترو: با استفاده از مترو و ایستگاه احسان می‌توانید خود را به مجموعه تفریحی برسانید.

سخن پایانی

با سفر به شهر شیراز و وجود جاذبه‌های بسیار باشکوه شما را متحیر می‌سازد؛ اما باید در کنار همه دیدنی‌ها، از مجموعه پارک آبی کوثر نیز بهره برد و ساعاتی بسیار به‌یادماندنی در کنار خانواده داشت. بانوان و آقایان می‌توانند در زمان‌های مشخص و تعیین شده به پارک آبی مراجعه کنند و از تجهیزات به‌روز و باکیفیت موجود نهایت لذت را ببرند. تمیزی و استاندارد بودن تجهیزات و مناسب بودن آب و تهویه مطبوع از فاکتورها و ویژگی‌های ممتاز پارک آبی کوثر شیراز است. وجود خدمات درمانی نظیر ورزش درمانی، آکوا فیت، ماساژ درمانی و…. از دیگر خدماتی بوده که در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از آنها نهایت لذت را ببرید.

پارک آبی کوثر


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *