تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ادامه تحصیل, مهاجرت و اقامت

مطمئن ترین راه مهاجرت تحصیلی به روسیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شرکت مهاجرت تحصیلی رادوتا تمامی خدمات مهاجرت تحصیلی به روسیه را که شامل اخذ ویزا، ثبت نام دوره پادفک حضوری و آنلاین ، اخذ دعوتامه از دانشگاه، ثبت نام آزمون A2 زبان روسی، ثبت نام کورس اصلی دانشگاه، ثبت نام بورسیه تحصیلی روسیه و اخذ پذیرش تضمینی دانشگاه های روسیه را به انجام می رساند.

شرکت رادوتا با داشتن شش سال سابقه و تمرکز روی مهاجرت تحصیلی به کشور روسیه در کنار برخورداری از تیم کارشناسان متخصص در ایران و روسیه ، در سریع ترین زمان ممکن خدمات مهاجرت تحصیلی را به انجام می رساند.

مهاجرت تحصیلی به روسیه

کارشناسان با تجربه رادوتا از مسیر و روند مهاجرت تحصیلی به روسیه به خوبی مطلع بوده و تمام جزییاتی که افراد به آنها نیاز خواهند داشت را در جلسات مذاکره بیان میکنند. جلسه مشاوره رادوتا به دو صورت حضوری و تلفنی کاملا رایگان برگزار می شود که همه افراد از دانش و تجربه کارشناسان رادوتا بهره مند شوند.شرکت رادوتا دارای قرارداد رسمی با دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران می­باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مزایای تحصیل در روسیه

سطح بالای دانشگاه های روسیه

دانشگاه های روسیه دارای رتبه جهانی بسیار خوبی هستند. برای اخذ پذیرش در این دانشگاه ها نیازی به شرکت در آزمون­های سخت ورودی نیست و همینطور گرفتن ویزای تحصیلی روسیه آسان تر، هزینه زندگی و شهریه دانشگاه­ها نسبت به دانشگاه-های اروپایی پایین­تر و در سطح معقولی قرار دارد.

دانشگاه­های روسیه به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته باعث یادگیری عمیق و باکیفیت دانشجویان میشوند.

در سراسر دنیا کشور روسیه به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل پزشکی شناخته شده است.

اخذ آسان ویزای تحصیلی روسیه

یکی از بهترین مزیت های کشور روسیه برای تحصیل که روسیه را متمایز از کشور های اروپایی میکند سریع بودن روند پذیرش دانشجو و امکان اخذ ویزای تحصیلی در کمتر از یک ماه می باشد.

هزینه پایین زندگی در روسیه

تمامی هزینه­ها از شهریه دانشگاه گرفته تا هزینه زندگی در روسیه بسیار پایین­تر از سایر کشورهای اروپایی است. دانشگاه­های روسیه نسبت به تمامی دانشگاه­های اروپا آلمان ، فرانسه ، ایتالیا و … هزینه شهریه پایین­تری دارند.

برای یک زندگی ایده­آل دانشجویی به طوری که دانشجو احساس کاستی حین تحصیل در روسیه نداشته باشد و بتواند با کیفیت مناسب زندگی کند هزینه­ها در حدود 400 تا 500 دلار در ماه است. به خاطر داشته باشید که این هزینه در کشور آلمان برابر 800 دلار است.

به یاد داشته باشد که گروه رادوتا به واسطه همکاری­های گسترده در روسیه باهدف رفاه دانشجویان تخفیفات ویژه هتل­ها و همینطور تخفیفات ویژه شهریه دانشگاه­ها را برای شما دانشجویان عزیز فراهم کرده است.

مهاجرت تحصیلی به روسیه

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های روسیه

شرکت رادوتا با داشتن تجربه چندین ساله در در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشور روسیه و اعزام صدها دانشجو به این کشور، جایگاه بالاتری نسبت به رقبای خود کسب کرده است. با توجه به توافقاتی که شرکت رادوتا با دانشگاه­های برتر روسیه داشته و همینطور همکاری­هایی که شرکت رادوتا با دانشگاه­های روسیه دارد این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده است که به صورت تضمینی و بدون شرکت در آزمون­های سخت ورودی در دانشگاه های روسیه، در هر رشته تحصیلی که علاقه­مند باشند در سریع­ترین زمان ممکن پذیرش بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پذیرش تضمینی با مشاوران ما تماس بگیرید.

فاصله کم دو کشور ایران و روسیه

یکی دیگر از مزیت های انتخاب روسیه برای مهاجرت تحصیلی زمان کوتاه پرواز بین دوکشور است. این زمان برای پرواز بین تهران به مسکو برابر سه ساعت می باشد.

عدم نیاز به اثبات تمکن مالی

جهت مهاجرت تحصیلی به بسیاری از کشورها، دولت برای کسب اطمینان لازم از پرداخت هزینه های زندگی و دانشگاه متقاضی، شرط تمکن مالی را برای صدور ویزا گذاشته اند به این شکل که متقاضی مبلغ قابل توجهی را باید در حساب بانکی خود داشته باشد. از مزایای کشور روسیه عدم نیاز به اثبات تمکن مالی جهت صدور ویزا می باشد.

امکان اخذ پذیرش تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

مهاجرت تحصیلی به روسیه برای تحصیل در رشته پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی و همینطور سایر رشته های علوم تجربی یکی از مطمئن ترین راه های مهاجرت تحصیلی مییاشد.در طی سال های اخیر با سخت تر شدن قبولی رشته های مذکور در کنکور سراسری دانش آموزان زیادی اقدام به مهاجرت تحصیلی به روسیه میکنند.

خوابگاه­های دانشجویی و هتل­ها برای اسکان دانشجویان

یکی از مهمترین مسائل برای تحصیل در روسیه، اسکان دانشجویان است. برای اسکان دانشجویان دو راه وجود دارد:

1) استفاده از خوابگاه دانشجویی که در همه دانشگاه­ها در داخل محوطه دانشگاه یا در فاصله کمی از دانشگاه قرار دارد

هزینه این خوابگاه ها در حدود 10 دلار در ماه می­باشد.

2) استفاده از هتل و هاستل: خوشبختانه شرکت رادوتا طی قرارداد­هایی که با هتل­های یونست، سالوت و کاسموس دارد امکان بهره­مند شدن دانشجویانی که از طریق شرکت رادوتا اقدام به مهاجرت تحصیلی می­کنند را فراهم کرده است. طی این قرارداد­ها دانشجویان با پرداخت 20 درصد از هزینه واقعی اقامت در هتل­های مذکور زندگی می­کنند.

دانشگاه های روسیه دارای رتبه جهانی بسیار خوبی هستند. برای اخذ پذیرش در این دانشگاه­ها نیازی به شرکت در آزمون­های سخت ورودی نیست و همینطور گرفتن ویزای تحصیلی روسیه آسان­تر، هزینه زندگی و شهریه دانشگاه­ها نسبت به دانشگاه­های اروپایی پایین­تر و در سطح معقولی قرار دارد

مهاجرت تحصیلی به روسیه

دانشگاه­های روسیه

دانشگاه­های روسیه به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته باعث یادگیری عمیق و با­کیفیت دانشجویان می­شود

در سراسر دنیا کشور روسیه به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل پزشکی شناخته شده است

طبق رتبه بندی QS دانشگاه های صنعتی شریف با رتبه 380، دانشگاه صنعتی امیر­کبیر با رتبه 434 و دانشگاه تهران با رتبه 501 دانشگاه های اول، دوم و سوم ایران در رتبه بتدی QS هستند.

حال مطابق جدول زیر نگاهی بیاندازید به رتبه بندی QSبرای دانشگاه­های روسیه:

رتبه جهانی

رتبه کشوری

دانشگاه

75

1

دانشگاه دولتی مسکو لومونسوف

230

2

دانشگاه پلی تکنیک بومن مسکو

260

3

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک

264

4

دانشگاه ایالتی تومسک (TSU)

270

6

دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ

308

8

دانشگاه ملی تحقیق – دانشکده اقتصاد (HSE)

322

15

دانشگاه فدرال کازان

317

13

دانشگاه رودن

651

37

دانشگاه سچینوا

دوره پادفک جهت آمادگی برای شروع تحصیل در روسیه

پادفک یک دوره 6 تا 12 ماهه است که به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می شود. این دوره شامل دروس زیست، شیمی، و زبان روسی است.توجه داشته باشید که بعضی دانشگاه ها شرط ورود به کورس اصلی دانشگاه را گذراندن این دوره می دانند.

به طور کلی این دوره دانشجو را برای گرفتن مدرک A2 زیان روسی و همچنین برای شرکت در کلاس های دانشگاه و تحصیل در روسیه آماده می­کند.

شرکت رادوتا به واسطه قرارداد های خود با بهترین داشگاه های روسیه تخفیفات ویژه­ای را به متقاضیان ارائه می کند این امر موجب کاهش چشمگیر هزینه های تحصیل در روسیه می شود.

مزایای دوره های اختصاصی پادفک رادوتا:

  1. فراگیری زبان روسی جهت تحصیل و زندگی بهتر در روسیه

  2. افزایش شانس قبولی در دانشگاه های معتبر روسیه

  3. پادفک مورد تایید تمامی دانشگاه های روسیه

  4. برگذاری دوره با تخفیف ویژه و به صورت کامل

جمع بندی

در این مقاله به مزیت ها و هزینه های تحصیل و بورسیه روسیه در کشور روسیه که باعث افزایش جذابیت تحصیل در روسیه شده است اشاره کردیم. علاوه بر این با انتخاب شرکت رادوتا برای انجام امور مهاجرت تحصیلی به روسیه میتوانید از پیشنهادات ویژه رادوتا جهت کاهش هزینه ها و همچنین تسریع انجام امور به واسطه داشتن کارشناسان حرفه ای، برخوردار شوید.

سایت شرکت رادوتا: Radotagroup.com

شماره تماس جهت ارتباط با مشاوران:02188928590


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *