تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
سنگاپور, معرفی هتل

معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل های لوکس ارزان سنگاپور

هتل های لوکس ارزان سنگاپور : سنگاپور یکی از مقاصد گردشگری در جنوب آسیا است که داری فرهنگ غنی است که داری غذاهای الهام‌بخش، معماری‌های عالی و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد،

  سنگاپور همچینن دارای رستوران و هتل‌های لوکس و در سطح جهانی است که می توانید یک اقامت به یاد ماندنی داشته باشید سنگاپور هم مثل مناطق گردشگری جهان دارای هزینه های بالایی است که باعث می شود برخی گردشگر از سفر به این کشور جذاب و دیدنی خود داری کند اما نگران نباشید در این مقاله ما شما را با هتل های لوکس و ارزان قیمت این کشور آشنا میکنیم تا یک سفر شگفت انگیز و ارزان قیمت داشته باشید پس با ما همراه شوید.

 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 

معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور
هتل های لوکس ارزان سنگاپور

به‌طور معمول، سنگاپور یک مقصد گران‌قیمت برای گردشگران است. اما این بدان معنا نیست که گردشگران در این کشور نمی‌توانند با هزینه کمتر گردش کنند. یافتن مکان‌ها و فعالیت‌های ارزان‌قیمت در این کشور کار چندان دشواری نیست. در این مقاله هتل‌های ارزان‌قیمت سنگاپور را که در شهر‌های مختلف آن قرار دارند و گردشگران از طریق آن‌ها می‌‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید با آ‌ن‌ها آشنا شوید. البته این هتل‌ها هیچ‌کدام لوکس و عالی نیستند و ظریف‌کاری‌های خاص خود را نیز ندارند، اما راحت هستند و گردشگران می‌توانند اقامت خوبی در آن‌ها داشته باشند.

هزینه سفر به کوالالامپور

همه چیز در مورد سفر به مالزی

هتل Amrise

هتل های لوکس ارزان سنگاپور
هتل های لوکس ارزان سنگاپور

هتل Amrise در منطقه Geylang قرار دارد. این هتل تنها از ۲ ستاره بهره می‌برد و هزینه‌های اقامت در آن نیز پایین هستند. گفتنی است که این هتل جایگاه هفتم را در بین اقامتگاه‌های محبوب سنگاپور دارد. هتل Amrise دارای ۵۸ اتاق برای میهمانان است که از ویژگی‌های آن‌ها نیز می‌توان به تهویه هوا اشاره کرد. هتل مذکور ۲۴ ساعته باز است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به خشک‌شویی و مرکزی برای خرید اشاره کرد. یکی از شهرت‌های این هتل به کارکنان آن باز می‌گردد که عملکرد بسیار خوبی دارند و آموزش‌دیده‌ هستند. گردشگران با اقامت در هتل Amrise، فاصله اندکی با بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر خواهند داشت که در این بین می‌‌توان به آبنمای Wealth Padang و موزه هنر سنگاپور اشاره کرد. مراکز تجاری زیادی نظیر Suntec Singapore و Singapore Expo نیز در اطراف این هتل قرار گرفته‌اند. بدین نکته نیز توجه داشته باشید که هتل Amrise در فاصله ۱۳.۳ کیلومتری از فرودگاه Changi سنگاپور قرار گرفته است.

خوشمزه ترین غذاهای خیابانی در مالزی 

معرفی باغ پرندگان مالزی

هتل Asphodel Inn

هتل های لوکس ارزان سنگاپور
هتل های لوکس ارزان سنگاپور

منطقه کوچک هندی‌های سنگاپور، مکانی است که یکی دیگر از هتل‌های ارزان‌قیمت در آن قرار گرفته است. Asphodel Inn هتلی ۱ ستاره است که با وجود قیمت اقامت پایین، خدمات خوبی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. گردشگران می‌توانند اتاق خود را از بین ۵۵ اتاق معمولی و اتاق‌های برتر انتخاب کنند. این هتل اقامتگاهی کوتاه یا طولانی‌مدت برای گردشگران است. امکانات نسبتا خوبی نیز در آن وجود دارد که باعث می‌شوند تجربه خوبی در آن داشته باشید. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، خشک‌شویی، پارکینگ رایگان و پاسخگویی ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل مذکور در فاصله اندکی از مرکز Mustafa ،Haji Lane و خیابان Orchard قرار دارد. مجتمع خرید Raffles City و تئاتر Esplanade نیز از سایر مکان‌های موجود در اطراف این هتل هستند.

هشت روز سفری خوش به مالزی و سنگاپور

لذت خرید در مارینایی ، سنگاپور را تجربه کنید

هتل Fragrance – Elegance

راهنمای سفر به سنگاپور
هتل های لوکس ارزان سنگاپور

Fragrance – Elegance یک هتل ۲ ستاره در سنگاپور است که در حاشیه منطقه کوچک هندی‌ها قرار دارد و آسایش خوبی برای گردشگران فراهم می‌کند. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به فاصله نزدیک آن با Chinatown Heritage Center که یک مکان تاریخی است، اشاره کرد. موزه ملی سنگاپور و معبد Veeramakaliamman نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. در کنار حس و حال خاصی که در منطقه هندی‌ها وجود دارد، گردشگران می‌‌توانند از بهترین غذاهای هندی نیز در رستوران‌های این منطقه لذت ببرند. از امکانات موجود در هتل Fragrance – Elegance می‌توان به کنترل دمای اتاق، تلویزیون، پخش‌کننده DVD، چای‌ساز یا قهوه‌‌ساز، تلفن با امکان شماره‌گیری مستقیم، حمام، لوازم بهداشتی و سشوار اشاره کرد. کافه‌تریای موجود در هتل نیز مکانی است که می‌توانید در آن یک وعده ناهار دلپذیر داشته باشید. در این هتل استعمال دخانیات آزاد است و یک زمین تنیس نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است. در این مقاله از کجارو با بهترین هتل‌های ارزان قیمت سنگاپور آشنا شدیم که اقامت در آ‌ن‌ها می‌تواند هزینه‌هایتان را کاهش دهد. نظر شما در خصوص سنگاپور چیست؟ آیا یکی از مقاصدی است که دوست دارید به آن سفر کنید؟

سفر به لنکاوی مالزی

اولین سفر به مالزی با رعایت این نکات

مالزی وارث میراث فرهنگ اسلام، چین و غرب


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *