تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ویزا

آیا می توانم با پاسپورت دومینیکا در اروپا زندگی کنم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پاسپورت دومینیکا یکی از جذاب‌ترین گذرنامه‌ها برای شهروندان ایرانی است. پروسه اخذ این پاسپورت نسبت به سایر گذرنامه‌ها کوتاه است و با وجود آن می‌توان بدون ویزا به کلیه کشورهای عضو اتحادیه شینگن و کانادا سفر کرد. عدم نیاز به سوابق مدیریتی و مدرک زبان نیز جزو جاذبه‌های گذرنامه دومینیکا است.

آیا می توانم با پاسپورت دومینیکا در اروپا زندگی کنم؟

پاسپورت دومینیکا

اگر به دنبال یک گذرنامه قدرتمند و بدون دردسرهای اضافی برای سفر به کشورهای اروپایی و کانادا هستید؛ جهت اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام کنید. دومینیکا در همسایگی آمریکا قرار دارد و تنها کشوری است که به ایرانیان در پروسه زمانی کوتاه گذرنامه می‌دهد.

با درخواست پاسپورت دومینیکا می‌توانید در یک بازه سه تا ۶ ماهه گذرنامه‌ای معتبر دریافت و با آن به اغلب کشورهای اروپایی، کانادا و حتی آمریکا سفر کنید. در صورتی که حتی با وجود گرین کارت آمریکا، کارت اقامت کشورهای اروپایی و کارت پی‌آر کانادا نیز این امکان برای شما به آسانی میسر نمی‌شود؛ زیرا باید چندین سال در این کشورها زندگی کنید. بنابراین بهترین گزینه برای اغلب ایرانیان اخذ گذرنامه دومینیکا با رنکینگ جهانی 30 است. با این پاسپورت تردد بین‌المللی شما آسان و آزاد است و امکان سفر به بیش از 140 کشور جهان را دارید.

اخذ پاسپورت دومینیکا علاوه بر موارد ذکر شده مزیت‌های دیگری نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • دارندگان گذرنامه دومینیکا ‌می‌توانند برای سایر اعضای خانواده از جمله: فرزندان زیر 30 سال، همسر، والدین، مادربزرگ و پدربزرگ بالای 65 سال نیز پاسپورت تهیه کنند.
  • مزایای شهروندی و داشتن گذرنامه دومینیکا به نسل های بعدی دارندگان پاسپورت مذکور، منتقل می شود.
  • دارندگان این پاسپورت به راحتی می‌توانند در بسیاری از کشورها تجارت کنند و به عبارت دیگر آزادی تجاری برای آنان فراهم می‌شود.
  • با گذرنامه دومینیکا می‌توانید در کشور دومینیکا اقامت و تحصیل کنید و همچنین شغل مناسب داشته باشید.
  • دارندگان گذرنامه دومینیکا بدون محدودیت می‌توانند تابعیت دوم داشته باشند. این افراد بدون درخواست اقامت، امکان تبدیل شدن به یک شهروند دومینیکایی را دارند.
  • اعتبار گذرنامه دومینیکا ده ساله است که البته امکان تمدید آن به صورت مادام العمر نیز وجود دارد.

زندگی در کشورهای اروپایی با پاسپورت دومینیکا

زندگی در اغلب کشورهای اروپایی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اخذ پاسپورت دومینیکا است. دارنده این پاسپورت به راحتی می‌تواند در هر 180 روز از سال، 90 روز را بدون ویزا در اکثر کشورهای قاره اروپا اقامت داشته باشند. به عبارت دیگر شما می‌توانید به عنوان شهروند دومینیکا و بدون روادید نصف روزهای سال را در حوزه شینگن و اروپا زندگی کنید.

آیا می توانم با پاسپورت دومینیکا در اروپا زندگی کنم؟

لیست نام کشورهای اروپایی که با داشتن پاسپورت دومینیکا و بدون ویزا به مدت 90 روز  می توان در آنها زندگی و اقامت کرد، در جدول زیر آمده است.

نام کشور نام کشور نام کشور

اسپانیا

لیختن اشتاین فنلاند

ایتالیا

جمهوری چک دانمارک

فرانسه

لوکزامبورگ

لتونی

بلغارستان مجارستان

نروژ

بلژیک

پرتغال واتیکان

لیتوانی

سان مارینو آلمان
انگلستان مالت

قبرس

ایرلند موناکو

هلند

ایسلند

مونته نگرو ترکیه

سوئیس

لهستان کرواسی
سوئد یونان

اتریش

اسلواکی مجارستان

آندورا

اسلوونی رومانی

چطوری پاسپورت دومینیکا بگیرم؟

جهت اخذ پاسپورت دومینیکا از دو طریق سرمایه‌گذاری و کمک بلاعوض به دولت دومینیکا می‌توان اقدام کرد.

  • در روش سرمایه‌گذاری متقاضیان باید بودجه‌ای حداقل معادل 200 هزار دلار را در شرکت یا پروژه‌ای صرف کنند. به این طریق دولت دومینیکا فرصت‌های شغلی مناسبی را فراهم می‌کند تا این امر موجب شکوفایی اقتصادی کشور شود. خرید سهام نیز یکی دیگر از روش‌های اخذ گذرنامه دومینیکا است که از این طریق متقاضی پاسپورت می‌تواند وارد چرخه اقتصادی کشور شود. (در روش خرید سهام نمی‌توانید تا مدت پنج سال سهام خود را بفروشید؛ حتی اگر سهام مذکور دچار افت قیمت شوند.)
  • با کمک بلاعوض به دولت دومینیکا نیز می‌توان نسبت به دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام کرد. در این روش باید 100 هزار دلار به صندوق ایالتی دومینیکا کمک کنید که نسبت به روش سرمایه‌گذاری جهت اخذ گذرنامه، کم هزینه‌تر محسوب می‌شود.

فرد متقاضی جهت اخذ پاسپورت دومینیکا باید همانند سایر گذرنامه‌ها شرایط مورد نظر مراجع ذیربط را نیز داشته باشد. برخی از این شروط عبارتند از:

  • یکی از این شروط لازم، داشتن حداقل 18 سال سن است. (افراد وابسته متقاضی پاسپورت باید زیر 30 سال سن داشته باشند که البته در مورد والدین این شرط بالای 65 سال است.)
  • فرد درخواست کننده باید از سلامتی کافی برخوردار باشد. (سلامتی متقاضی با انجام آزمایش‌های مختلف پزشکی و دریافت نتیجه مطلوب احراز می‌شود.)
  • متقاضیان گذرنامه دومینیکا باید سابقه کیفری در هیچ کشوری نداشته باشند و در واقع پرونده کیفری آنها پاک باشد.
  • مراجع ذیربط باید به وجوه مورد نظر فرد متقاضی جهت سرمایه‌گذاری و پوشش هزینه‌های اضافی، دسترسی قانونی داشته باشند.

یادآوری می‌شود که جهت دریافت اغلب گذرنامه ها نیاز به دانش و مدرک زبان و همینطور شرط مدیریتی است، در صورتی که برای دریافت پاسپورت مذکور به این شروط نیازی ندارید.

آیا می توانم با پاسپورت دومینیکا در اروپا زندگی کنم؟

موسسه مهاجرتی ویزاگرد متخصص در اخذ پاسپورت دومینیکا

چنانچه شما هم می‌خواهید جهت اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام کنید؛ با کارشناسان موسسه مهاجرتی ویزاگرد مشورت کنید. ویزاگرد یکی از مجموعه‌های تخصصی در امر گذرنامه، ویزا و مهاجرت است. این دپارتمان که یکی از مجموعه‌های شرکت «رویاگشت» است با هدف ارائه خدمات باکیفیت در زمینه مهاجرت، اخذ ویزا و پاسپورت تأسیس شده است. شرکت ویزاگرد با بهره‌گیری از تجربه و دانش کارشناسان خود توانسته است رضایت اغلب مشتریان خود یعنی متقاضیان پاسپورت و مهاجرت را برآورده سازد. دغدغه کارشناسان این مجموعه به اشتراک گذاردن دانش خود به مشتریان است تا تجربه یک سفر خوب را برای آنها به یادگار بگذارند.

ویزاگرد در کلیه امور مربوط به ویزا، گذرنامه و مهاجرت مانند: اقامت، سرمایه گذاری، تحصیل، کاریابی، تابعیت، شهروندی، هزینه زندگی، وکیل مهاجرت و وقت سفارت شما را همراهی می‌کند. به این ترتیب هرگونه نگرانی، نیاز و ابهام در ذهن مشتریان این مجموعه برطرف می‌شود. شما هم می‌توانید جهت دریافت پاسپورت دومینیکا از هر طریق (سرمایه گذاری یا کمک بلاعوض) به موسسه معتبر مهاجرتی ویزاگرد مراجعه کنید. مشاوران و کارشناسان مجموعه مذکور شما را در تمامی مراحل دریافت پاسپورت یاری می‌کنند. در ادامه راه در صورت تمایل جهت اخذ ویزای شینگن و امور مربوط به مهاجرت نیز می‌توانید روی همراهی این گروه کاربلد حساب کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *