تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کرج

کافه های کرج { لیست لوکس ترین کافی شاپ ها + آدرس } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه‌ها به عنوان مکان هایی که به ملاقات دوستان و خانواده و همچنین لذت بردن از نوشیدنی های گرم و سرد مشهورند، همواره محبوبیت بالایی در بین افراد دارند. شهر کرج با مکان‌های طبیعی زیبا و هوای مناسب، هدف گردشگران و کسانی که می‌خواهند از طبیعت لذت ببرند، محسوب می‌شود که به همین دلیل میزان تقاضا برای کافه ها در این شهر نیز بسیار بالاست. کافه‌ها بسته به منو، قیمت، روباز یا سرپوشیده بودن و… متفاوت هستند؛ اما به نظر شما کدام کافه‌ها از لحاظ طراحی، منو، خدمات و فضا برتری دارند؟ قبل از رفتن به کافه‌ها بهتر است ابتدا اطلاعاتی مختصر درباره این موارد به دست آورید. در ادامه این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا با بهترین کافه های کرج بیشتر آشنا شوید.

کافه لامیراژ

کافه لامیراژ واقع در مهرشهر کرج از شیک‌ترین و معروف‌ترین کافه‌های این شهر محسوب می‌شود. اگر به دنبال مکانی برای گذراندن اوقت فراغت در آخر هفته‌ها هستید، به این کافه با منوی متنوع سری بزنید. این کافه دارای فضای سرپوشیده و روباز است. جذابیت طراحی نوشیدنی‌ها به محبوبیت این کافه می‌افزاید. اگر از افرادی هستید که به اشتراک گذاشتن عکس‌ها علاقه دارید، می‌توانید در آلاچیق‌های این کافه عکاسی کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارید. در منوی این کافه امروزه غذاهای دریایی نیز یافت می‌شود.

همچنین این مکان دارای پرسنلی مجرب است که با مشتریان بهترین رفتار را دارند. به طور کلی کافه لامیراژ جزء بهترین کافه‌های کرج بوده که مشتریان را با فضای زیبا و منحصر به فرد خود شگفت زده می‌کند. با توجه به تمامی امکاناتی که کافه لامیراژ ارائه می‌دهد، بدون شک یک مقصد بسیار مناسب برای گذراندن وقت با خانواده یا دوستان استاین کافه از ساعت 12 الی 24 آماده پذیرایی از مشتریان است.

  • cafelamirage
  • 📍CORNER OF 100 EAST ST
    SHARDARI BLVD,MEHRSER,KARAJ
    📞334 19041
    📞334 20932

بهترین کافه های کرج

کافه صاحبقرانیه مهرشهر

کافه صاحبقرانیه مهرشهر در بلوار شهرداری مهرشهر کرج یک مکان جذاب و دوست داشتنی برای علاقه‌مندان به فضای گرم و دلنشین کافه‌ها است. این کافه با طراحی منحصر به فرد، امکانات کامل و فضایی آرامش‌بخش، به افراد فرصتی می‌دهد تا تجربه‌ای خاص از حضور در یک محیط صمیمی دست پیدا کنند. این کافه دو طبقه بوده که یکی از سالن‌هایش سقف شیشه‌ای دارد که در روزهای برفی چشم‌انداز زیبایی ایجاد می‌کند. منوهای صبحانه این کافه بسیار تکمیل است و مطمئن باشید از امتحان کردن غذاهای منو پشیمان نخواهید شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین مراسم‌هایی خاص مانند سالگرد عروسی، جشن تولد، شب یلدا، ولنتاین و.. را نیز می‌توانید در این کافه برگزار کنید. فضای این کافه برای عکاسی کردن بسیار مناسب است. در کل کافه صاحبقرانیه مهرشهر با همه امکانات و تجهیزات مدرن، جایگاه ویژه‌ای در میان کافه‌های شهر کرج دارد. در صورتی که به دنبال یک مکان دلپذیر و دوست‌داشتنی به منظور لذت بردن از لحظاتی آرام هستید، باید به کافه صاحبقرانیه مهرشهر سری بزنید.

بهترین کافه های کرج

کافه بلانچ عظیمیه

کافه بلانچ عظیمیه با طراحی زیبا و مدرن که در سبک وین و پاریس است، فضای دلنشین و منحصر به فردی به مشتریان ارائه می‌دهد. این کافه دارای فضای بازی برای مصرف سیگار و قلیان است. فضای داخلی این کافه با نورپردازی مناسب، مبلمان راحت و رنگ‌آمیزی هماهنگ، بسیار دلپذیر است. منو این کافه شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه، چای، نسکافه، شیرینی‌جات و صبحانه است.

⏰ :8:00 AM – 24:00 PM
☎️ : 026-3428 7472
☎️ :026-32566400
📲 : 09037009179

https://www.instagram.com/blanch_cafe/?hl=fa

کافه وینتیج

کافه وینتیج ظاهری آمریکایی دارد. این کافه دارای سه قسمت سرپوشیده، فشای باز و فضای نیمه باز است. در فضای سرپوشیده امکان سیگار کشیدن وجود ندارد و اگر بوی سیگار برایتان ناخوشایند است می‌توانید در پیاده روس بزرگ کنار در کافه که میز و صندلی وجود دارد بنشینید. در بخش نیمه باز، میز و صندلی‌های چهار نفره وجود دارد. در این بخش می‌توانید سیگار بکشید. همچنین منوی کافه رستوران وینتیج پر از گزینه‌های خوشمزه و متنوع است. منوی این کافه شامل کیک و دسر و انواع غذاهای فرنگی است.

 

کافه کلاژ

کافه کلاژ روبروی دانشگاه هنر کرج واقع شده و همانطور که از نامش پیداست محلی هنری است. کافه کلاژ با محیطی گرم و دوستانه، منوی متنوع و خدمات بی‌نظیرش، محلی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت دوستان محسوب می‌شود. این کافه فضای کوچکی داشته و مناسب دانشجویان است؛ چراکه بعد از گذراندن یک روز طولانی در دانشگاه، می‌توانید با دوستان‌تان به اینجا سری بزنید و از نوشیدن یک فنجان قهوه لذت ببرید. این کافه منویی پر از انواع قوه‌های ترکیبی و اسنک‌ها داشته که تمام آنها قیمت مناسبی دارند. لازم به ذکر است که در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

بهترین کافه های کرج

کافه رستوران رسپی

کافه رستوران رسپی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌ها در شهر کرج است. این مجموعه به عنوان یک کافه و رستوران همزمان عمل کرده و از فضای داخلی زیبا و طراحی مدرن برخوردار است که همواره مشتریان را مجذوب می‌کند. یکی از جذابیت‌های بزرگ کافه رستوران رسپی، منوی متنوع غذاهایی است که ارائه می‌دهد. حلزون با کره و جفری و شاه میگو از غذاهایی بوده که در این مکان ارائه می‌شود. ضمناً تمامی غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می‌شوند.

این کافه رستوران دارای میزهای چوبی و صندلی‌های چرمی راحت بوده که باعث ایجاد احساس صمیمیت می‌شود. دکوراسیون زیبای ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک در این مکان موجب ایجاد یک فضای آرام و دلپذیر برای مشتریان می‌شود. کافه رستوران رسپی با کیفیت بالای خدمات و غذا و محیط دلپذیر محبوبیت زیادی در بین مردم کرج و شهرهای اطراف پیدا کرده است. اگر به دنبال یک مکان با فضای دلنشین و منوی غذاهای متنوع هستید، به شدت توصیه می‌شود که کافه رستوران رسپی را امتحان کنید و تجربه‌ی خوبی را در این مکان داشته باشید.

  • آدرس:کرج،مهرشهر،بلوار پاکدل
  • تلفن رزرو: 02633424274 , 02633424296📞
  • recipe_restaurant@

بهترین کافه های کرج

کافه اکتو

کافه اکتو یکی از محبوب‌ ترین کافه ها در شهر کرج بوده که با منو و طراحی منحصر به فرد خود، تجربه‌ای متفاوت را به مشتریان ارائه می‌دهد. این کافه با هماهنگی آرامش‌بخش رنگ‌ها و دکوراسیونی شیک و هنرمندانه، فضایی منحصر به فرد و دوستانه فراهم می‌کند. علاوه بر دکوراسیون داخلی، منوی کافه اکتو نیز مملو از کیک‌ها و دسرهای فوق‌العاده است. همچنین در منوی کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سردو دسرهای بسیار خوش طعم و جدید وجود دارد.

اگر به دنبال یک جای دنج و دوستانه جهت استراحت، کار یا خواندن کتاب هستید، کافه اکتو یکی از گزینه‌های محبوب و مناسب در کرج است. شما در این محل زیبا و آرامش بخش می‌توانید اوقات فراغت خود را پر کرده و لذت ببرید یا با دوستان خود دیدار کنید.

  • آدرس: گوهردشت، بلوار رستاخیز، نبش ششم خیابان دکتر حسابی،
    02634411524
    09124625934
    Work hours : 10:00 to 23:30
  • menudigital.ir/octo_cafe

کافه لانژ عظیمیه

کافه لانژ عظیمیه یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین کافه‌های موجود در شهر کرج است. این کافه در منطقه عظیمیه واقع شده است. این کافه روی یک دریاچه مصنوعی ساخته شده و دارای آلاچیق‌هایی زیبا است. با طراحی شیک و مدرن، این کافه فضایی راحت و دلنشین برای ملاقات با دوستان یا خانواده ارائه می‌کند. همچنین کارکنان مجرب و حرفه‌ای کافه لانژ آماده استقبال و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

کافه لانژ عظیمیه با یک منوی گسترده و متنوع از نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها و غذاهای خوشمزه افراد زیادی به خود جلب می‌کند. از بستنی ها و کیک های تازه تهیه شده، تا ساندویچ ها و پیتزاهای لذیذ، این کافه همه نیازهای غذایی شما را برطرف می کند. جدیدترین تکنولوژی‌های قهوه سازی نیز در کافه لانژ استفاده می‌شود، که به شما امکان می‌دهد انواع قهوه‌های مختلفی را بنوشید و لذت ببرید.

با توجه به فضای دلنشین کافه، مکانی مناسب برای برگزاری مراسم‌های مختلف است. آیا  قصد برگزاری جشن تولد یا مهمانی دارید؟ کافه لانژ عظیمیه با توجه به نیازهای شما، برنامه ریزی دقیقی را برای شما انجام داده و امکانات و خدمات لازم را فراهم می‌کند. این کافه واقع در ضلع شمالی پارک ایران زمین، مکانی عالی برای تفریح و استراحت است. بنابراین اگر به دنبال یک کافه بزرگ، زیبا و مدرن در شهر کرج هستید، کافه لانژ عظیمیه یکی از بهترین انتخاب هاست. با فضای راحت و دلنشین، منوی گسترده و خدمات عالی، این کافه همچنان در دل‌های مردم شهر محبوبیت خاصی دارد.

کافه کاراکتر مهرشهر

از لحظه ورود به کافه کاراکتر مهرشهر، با یک فضای خاص و چشم نواز مواجه می‌شوید. دکوراسیون داخلی کافه نیز با رنگ‌ها و الگوهای منحصر به فردی مزین شده و جذابیت آن را دوچندان می‌کند. مصرف سیگار در این کافه آزاد است. همچنین در برخی مناسبت‌ها موسیقی نیز در این کافه وجود دارد که مهمانان از نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوع می‌توانند از خود پذیرایی کنند. محصولاتی که در کافه کاراکتر مهرشهر عرضه می شوند، نیز به همان اندازه جذاب هستند. این مکان انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع قهوه‌ها و ترکیبات مختلفش را ارائه می‌دهد. از جمله نکات جالب کافه کاراکتر مهرشهر، فضای دوستانه و صمیمی بوده که در این مرکز برقرار است.

  • ساعت کاری: 9:30 – – 24
  • کافه و رستوران: 02691010091 ، 02691010092
  • گالری: 02691010090
  • تلگرام و واتس اپ: 09900910089
  • menudigital.ir/character

بهترین کافه های کرج

کافه سئول گوهردشت

کافه سئول گوهردشت یکی از محبوب‌ترین و بهترین کافه‌های شهر کرج است. این مجموعه با ارائه غذاهای کره‌ای و دکوراسیون داخلی‌اش نیز ارادت خود را فرهنگ کره نشان داده است. در کافه سئول گوهردشت، منوی گسترده‌ای از نوشیدنی‌های گرم و سرد ارائه می‌شود. نوشیدنی‌های متنوعی از قبیل قهوه‌های اسپرسو، لاته، موکا، چای‌های مختلف، آبمیوه‌های تازه و کوکتل‌های منحصربه‌فرد را می‌توان در اینجا یافت. کافه سئول گوهردشت مکانی بسیار دلنشین و ایده‌آل برا گذراندن اوقات فراغت با دوستان است. فعالیت این کافه از ساعت 11 تا 22 آغاز می‌شود.

  • اولـیــــن کــافــه کُـــره ای در کـــرج
  • 📍جهانشهر،خیابان کسری جنوبی ، نرسیده به بیمارستان کسری ، نبش کوچه اربابی
  • 📞 09011195084

بهترین کافه های کرج

کافه پلاس عظیمیه

از دیگر کافه‌های محبوب شهر کرج کافه پلاس عظیمیه است. این کافه با محیطی آرام و دلنشین، امکانات مناسب و نوشیدنی‌های خوشمزه، مکانی ایده‌آل برای دیدار با دوستان یا لذت بردن از چای یا قهوه به تنهایی است. دکوراسیون داخلی کافه پلاس عظیمیه بسیار زیبا و مدرن است؛ چراکه با استفاده از رنگ‌های آرام و مناسب، فضا بسیار صمیمی و دوستانه طراحی شده است. صندلی‌های راحت همراه با نورپردازی ملایم، محیطی دلنشین را ایجاد کرده است. کافه پلاس عظیمیه انواع مختلفی از نوشیدنی ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از قهوه های گرم و سرد، چای‌های متنوع، نوشیدنی های گازدار و بدون گاز، نوشابه‌ها و دمنوش‌های گیاهی متنوع لذت ببرید.

همچنین می‌توانید از دسرها، کیک و شیرینی‌های خوشمزه که در کافه موجود است، سفارش دهید. این کافه دو طبقه بوده و در طبقه پایین ممنوعیت استعمال دخانیات وجود دارد؛ اما در طبقه دوم می‌توانید سیگار بکشید. پرسنل کافه پلاس عظیمیه بسیار مهربان و حرفه‌ای هستند و همواره تلاش می‌کنند تا به بهترین شکل به مشتریان خدمت‌رسانی کنند. اگر در کرج حضور دارید و به دنبال یک کافه شیک و دلنشین هستید، کافه پلاس عظیمیه گزینه‌ عالی است. به علت داشتن محیطی دلنشین و خدماتی با کیفیت، این کافه به شما تجربه لذت بخشی از وقت گذراندن در یک مکان ارام و دوستانه را می‌دهد.

  • Breakfast,lunch and dinner
    ⏰: 8:30-24
    📞: 026-32500000
  • عظیمیه، میدان گلستان کافه رستوران پلاس

بهترین کافه های کرج

سخن پایانی

این کافه‌ها با فضایی منحصر به فرد و دکوراسیونی جذاب، مکان‌هایی ایده‌آل برای دیدار با دوستان یا خانواده محسوب می‌شود. همچنین در برخی از این کافه‌ها می‌توانید سالگردها و جشن تولدها را نیز برگزار کنید. رفتار مناسب پرسنل، منوی متنوع و سرآشپزان حرفه‌ای کافه رستوران‌ های کرج باعث محبوبیت بیشتر بین مردم می‌شوند. مطمئن باشید با رفتن به یکی از این کافه‌ها و امتحان نوشیدنی‌ های دلخواه‌ تان تجربه‌ ای عالی خواهید داشت.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *