تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, مشهد

بهترین هتل های مشهد + توضیحات کامل و آدرس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین هتل های مشهد

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی مشهد درباره بهترین هتل های مشهد و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهند سخن خواهیم گفت.پس اگر قصد سفر به مشهد را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانید به بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی کشورمان ایران مشهد است که به خاطر وجود امام هشتم شیعیان حضرت علی لبن موسی الرضا (ع) در این شهر، مسافران و زائران بسیاری به این شهر سفر می کنند و دارای گردشگران از کشورهای مختلف نیز هست . مشهد با مساحت 31335 کیلومترمربع بعنوان بزرگترین استان ایران محسوب می شود که در حدود یک پنجم مساحت کل ایران را شامل می شود . همانطور که می بینید این شهر دارای وسعت زیادی است برای رفتن به مکانهای دیدنی و زیارت باید شناخت خوبی از مشهد داشته باشید. تا در این شهر بزرگ برای پیدا کردن مکان مورد نظرتان گیج نشوید .

شهر مشهد به واسطه‌ ی وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، به پایتخت فرهنگی ایران بدل شده است. رونق تمامی فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی این شهر مدیون میزبانی امام مهربانی‌ها، امام رضا علیه‌السلام است. در این مقاله تصمیم داریم به مطالبی از شهر مشهد بپردازیم که در مقالات دیگر کمتر به آن پرداخته شده‌ است. شاید با این راهنما بتوانیم خدمتی به زائران شهر مشهد مقدس کرده باشیم. برای سفر به مشهد می‌توانید با هواپیما، قطار، اتوبوس و یا وسیله‌ی شخصی اقدام به سفر کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای شروع می‌توانید در هر زمان و هر مکانی از طریق سایت تلویزیون رضوی، به زیارت مجازی امام رضا (ع) بپردازید و ضریح امام هشتم (ع) را به صورت زنده مشاهده کنید.

وضعیت آب و هوای شهر مشهد

شهرستان‌ های مختلف استان خراسان رضوی آب‌ و هوای گوناگونی دارند. بعضی از شهرستان‌ های مرتفع از بارندگی بیشتری برخوردارند، اما در مجموع استان خراسان، استانی معتدل و خشک است. در سال‌ های اخیر به علت مصرف بالای آب، کل استان و به ویژه شهر مشهد در معرض خشکسالی قرار گرفته است. این مسئله تا جایی پیشرفته که گاهی آب سطح شهر جیره‌بندی می‌شود. خوشبختانه در سه سال گذشته با تمهیداتی که اندیشیده شده‌، مشکل کمبود آب شهر برطرف شده است.

زائران و مسافران حرم امام رضا (ع)، در تمامی فصول سال به شهر مقدس مشهد مراجعه می‌کنند. در ایام برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان، وفات امام رضا (ع) و همچنین تعطیلات عید نوروز، شهر مشهد شلوغ‌ ترین ایام سال را تجربه می‌کند. سالانه بالغ بر ۳۰۰ میلیون زائر به مشهد مقدس سفر کرده و به زیات ثامن‌ الحجج، حضرت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) می‌آیند.


هتل الماس 2 مشهد  پنج ستاره

هتل الماس 2 مشهد در اواخر اسفند ماه سال 1395 با هدف خدمت گذاری به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 26 طبقه مشتمل بر 21 طبقه مثبت و 5 طبقه منفی می باشد که 217 باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل، در طبقات یکم تا شانزدهم واقع شده اند. همچنین برخی از این واحدها با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبک های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، هندی، ترکی، رومی و عربی طراحی شده اند. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) می باشد، قرار گرفته که موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم مطهر می شود. هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد با بهره گیری از امکاناتی همچون سالن چند منظوره، رستوران گردان و امکانات ورزشی و تفریحی، آسایش و رضایت خاطر مهمانان را به همراه داشته است. شایان ذکر است هتل الماس دومین هتل از گروه هتل های الماس در شهر مقدس مشهد می باشد.

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل قصر طلایی مشهد در سال 1389 به بهره برداری رسید. این هتل با مساحت حدود 5000 متر مربع در 16 طبقه بنا شده و با 357 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. فاز دوم هتل بین المللی قصر طلائی نیز با زیربنای حدود 70000 متر مربع با دکوراسیون مجلل و نمای رو به حرم امام رضا (ع) در حال ساخت می باشد. هتل قصر دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی مانند پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور، امپریال با امکانات کامل اقامتی می باشد. اتاق های آتریوم این هتل که در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده اند، به دلیل قرار گرفتن در مرکز هتل نمای رو به آتریوم دارند. از نکات قابل توجه هتل پنج ستاره قصر طلایی می توان به موقعیت مکانی هتل در خیابان امام رضا اشاره کرد.

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

هتل پردیسان مشهد در فضایی بالغ بر 33000 متر مربع و در سال 1380 به بهره برداری رسید. این هتل در 5 طبقه، با 162 واحد اقامتی شامل انواع اتاق، سوئیت با دکوراسیون زیبا، آماده ارائه خدمات به مهمانان و زائران گرامی است. رستوران ها، کافی شاپ ها و برخی امکانات ورزشی، از نقاط مثبت هتل پنج ستاره پردیسان می باشد. محوطه وسیع این هتل نیز فضای مناسبی جهت گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم کرده است. از دیگر نقاط مثبت این هتل، نزدیکی به دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

هتل هما 1 مشهد پنج ستاره

هتل هما 1 مشهد عضو گروه هتل های هما در سال 1352 با عنوان هتل هایت به بهره برداری رسید. بعد از انقلاب در سال 1384 بازسازی و مقاوم سازی سازه این هتل آغاز شد و پس از طی 9 سال، در تیرماه سال 1396 فعالیت خود را مجددا آغاز نمود. هتل هما 1 در ساختمان اصلی شامل شش طبقه و 126 اتاق، در فاز ویلایی دارای 3 باب سوئیت و در فاز آپارتمانی دارای سه طبقه و 6 واحد می باشد. محوطه سرسبز در این هتل فضای دلپذیری را برای گذران اوقات فراغت میهمانان مهیا کرده است. به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل هما 1، دسترسی به ایستگاه حمل و نقل عمومی به آسانی میسر می گردد. همچنین فاصله ی حداکثر 5 کیلومتر از حرم مطهر رضوی، بیمارستان قائم و مراکز خرید از دیگر مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره هما 1 مشهد به شمار می آید. قابل توجه میهمانان محترم، فاز ویلایی و فاز آپارتمانی هتل هما 1 با فاصله ی حدودا 250 متری از ساختمان اصلی واقع شده اند، همچنین فاز آپارتمانی هتل هما 1 فاقد آسانسور می باشد.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

هتل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل درویشی مشهد در سال 1386 و در فاصله 1.3 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شد. این هتل در 20 طبقه ساخته شده و واحد های اقامتی در طبقات اول تا شانزدهم واقع شده اند. هتل درویشی شامل بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و غیر سرپوشیده در قالب روف گاردن با طراحی زیبا می باشد که آماده پذیرایی از زائران و مهمانان گرامی است. هتل پنج ستاره درویشی مشهد با دارا بودن خدمات و امکانات اقامتی مناسب پذیرای زائران حرم مطهر امام رضا در پایتخت معنوی ایران می باشد.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

هتل قصر (بین المللی) مشهد پنج ستاره

هتل قصر بین المللی مشهد با مساحتی حدود 20000 متر مربع در سال 1367 افتتاح شد. این هتل در 11 طبقه و با 310 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان بنا شده است. در فروردین 1391 نام هتل قصر، به هتل قصر الماس تغییر داده شد و در خرداد 1393 با گرفتن درجه پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر مجددا تغییر نام یافت. هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تا مرکز شهر، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد. طراحی مجلل هتل پنج ستاره قصر مشهد فضای اقامتی دلنشینی را به زائرین و مسافرین ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل قصر بین المللی می توان به رستوران های آن اشاره کرد.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد پنج ستاره

هتل مدینه الرضا مشهد در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در 12 طبقه با 9 طبقه اقامتی و حدود 320 باب اتاق در سال 1392 به بهره برداری رسید. واحد های تجاری، تجهیزات ورزشی و تفریحی، رستوران ها و کافی شاپ ها، برخی از امکانات هتل پنج ستاره مدینه رضا می باشد. از دلایل انتخاب هتل مدینه الرضا، فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار بزرگ مرکزی مشهد می تواند باشد.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد پنج ستاره

هتل قصر الضیافه مشهد در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) و در قسمت ورودی صحن هدایت حرم مطهر واقع شده است. این هتل در دو طبقه بنا شده و دارای 57 واحد اقامتی است. هتل قصر الضیافه از لحاظ موقعیت مکانی منحصر به فرد می باشد، زیرا تنها هتلی است که بخشی از آن در حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل پنج ستاره قصر الضیافه مشهد با مجهزترین امکانات آماده سرویس دهی به زائران گرامی امام رضا (ع) می باشد.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

هتل پارس مشهد پنج ستاره

هتل پارس مشهد در زمینی به مساحت 5 هکتار و در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. این هتل در سال 1374 ساخته شد و در سال 1382 بهره برداری از هتل آغاز شده است. واحد های اقامتی هتل پارس در دو ساختمان مجزا با 5 طبقه، در محوطه هتل قرار دارند. یک ساختمان مرکزی که لابی و پذیرش هتل در آن واقع شده نیز در بین دو ساختمان اقامتی واقع شده است. لابی هتل پارس، با سقف شیشه ای، در سال 1390 بازسازی شد. فاصله کوتاه هتل پنج ستاره پارس تا نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های اقامت در این هتل به شمار می آید.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *