تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

معرفی بهترین رستوران های کیش | Kish 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های کیش

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی ایران سفری به کیش خواهیم داشت و در آن بهترین رستوران های کیش را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

جزیره کیش یکی از جزایر زیبا واقع در خلیج فارس می باشد. این جزیره هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران است. در جزیره کیش یکی از موارد قابل توجه و مهم بهترین رستوران کیش از نظر مسافران می باشد. در جزیره کیش تعداد زیادی رستوران، فست فود و… می باشد که بی شک تصمیم گیری در مورد انتخاب آنها بسیار مشکل می باشد با این وجود در مورد بیشتر این رستوران ها در فایل رستوران های کیش توضیحات کامل داده گردیده است.

اکثر رستورانهای جزیره کیش انواع غذا های سنتی، فرنگی و فست فود را دارند و برخی از آنها علاوه بر سرو غذا برای مهمانان موسیقی زنده را فراهم کرده اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش یک رستوران با دکور داخلی از سنگ و صخره که بسیار شیک و جالب است. نورپردازی خاص این رستوران در شب، منظره ای رویایی را به وجود می آورد. در منوی این رستوران، غذایی هست به اسم بروشه فرانسوی که زبانزد همه است و در کل، منوی رستوران کوه نور کیش طوری تنظیم شده که تمام سلیقه های غذایی را پاسخگو باشد. رستوران کوه نور، موسیقی زنده و کافی شاپ هم دارد.

آدرس: میدان امیرکبیر، رو به روی دانشگاه کیش

تلفن: 0764424808

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا

رستوران میر مهنای کیش، یکی از رستوران های خوب و شناخته شده ی جزیره ی کیش است، که در کنار متل تاپ رز قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی

تلفن: 07644422855

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش

فودلند کیش

در رستوران فودلند کیش، سه سالن اصلی تعبیه شده و هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، جوابگوی هر سلیقه ای هستند. هدف اصلی از تأسیس رستوران فودلند، ارائه ی غذای با کیفیت، متنوع و با استاندارد بین المللی، جهت خدمت رسانی می باشد. تنوع غذایی این رستوران در جزیره ی کیش و شاید کل کشور منحصر به فرد بوده و هم اکنون بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای گوناگون در منوی غذایی این رستوران موجود است.

همچنین وجود قسمت مجزایی برای ارائه ی انواع فست فود هم در نظر گرفته شده و برندهای غذایی معروفی چون  republic، fudo، lime، chill out، cafe در آن، جا خوش کرده اند و به راستی این مجموعه نخستین رستورانی است که معنای یک فود کورت واقعی را برای مهمانان خود ترسیم می کند.

در فضای رستوران فودلند کیش، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی گردیده است، یک کافی شاپ مدرن جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام “لیالی” به همراه پذیرایی چای و قلیان که بعد از سرو غذا در تالارهای اصلی، به راحتی نمی توان از کنار آن ها گذشت. اکثر مواد غذایی و ادویه جات مصرفی این رستوران از خارج از کشور و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی صنایع غذایی تهیه خواهد شد.

آدرس: مرجان، پایان لاین غربی بازار بین المللی مرجان

تلفن: 07644466333بهترین رستوران های کیش

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی کیش، تنها رستوران ساحلی جزیره کیش است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش هم معرفی خواهد شد. رستوران توتی فروتی وابسته به کمپانی اینترتوریست کیش بوده و با هدف ارائه ی غذاهای فرنگی، همراه با یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 آغاز به کار کرد. این رستوران با سرمایه گذاری اولیه ی 6 میلیارد ریال در بهترین و پرترددترین نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله ی تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد. مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن، ساختمان رستوران را تشکیل می دهد.

رستوران توتی فروتی کیش شامل دو آشپزخانه ی مجزا،کافی شاپ، دفتر اداری، سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته گردیده است و مکانی جذاب با دید به دریا است که می توانید در آنجا بنشینید و هم از منظره لذت ببرید و هم هرچه که دوست دارید سفارش بدهید. هم اکنون این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد. شایان ذکر است که این رستوران جهت سلامت مشتریان خود، دارنده ی استاندارد SFBB  از سال 2010 نیز هست.

آدرس: اسکله ی جدید، پایان بلوار دریا

تلفن: 09347698454بهترین رستوران های کیش

شاندیز صفدری

یکی از رستوران های خوب دیگر جزیره ی کیش، رستوران شاندیز صفدری کیش با غذاهای ایرانی است. انواع کباب ها و چلو ماهیچه در منوی این رستوران دیده می شود. کیفیت عالی غذاهای این رستوران دلیل معروفیت و شلوغی همیشگی اینجاست. در ضمن، شب ها در این رستوران موسیقی زنده برای مهمان ها برقرار است.

آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

تلفن: 09020098076

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش

رویال استار

یکی از بهترین رستوران های جزیره که هم برای ساکنین و هم برای مسافرین سرویس دهی بی نظیری دارد، رستوران رویال استار کیش است. طراحی داخلی سالن و کیفیت غذاهای این رستوران کم نظیر است. به ویژه بشقاب غذاهای دریایی اش را بهتر است امتحان کنید.

آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

تلفن: 07644454071بهترین رستوران های کیش

رستوران سنتی پوریا

یکی از رستوران های معروف و گران قیمت کیش که دارای ظرفیتی 200 نفره است، رستوران سنتی پوریا است که در میان گردشگران و مردم بومی بسیار طرفدار دارد. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای اصیل ایرانی و خاورمیانه بوده که با بهترین طعم و کیفیت به دست مشتریان می رسد. معماری و دکوراسیون این رستوران، سنتی و ایرانی است که فضای دلپذیری را رقم زده است. از امکانات این رستوران می توان به فضای بازی مخصوص کودکان، پارکینگ و موسیقی زنده اشاره کرد.

آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس کیش

تلفن: 09347682096

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش

کافه رستوران پارمیس پلاس

در صورتی که در پی محیطی آرام هستیدکه ساعات استراحت خود را در آن سپری کنید حتماً به کافه رستوران پارمیس پلاس کیش سری بزنید. این رستوران فقط لذت بردن شما از جزیره کیش را ملاک سرویس دهی اش قرار داده است.

آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس

تلفن: 09347695669

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش

خانه سوخاری

رستوران خانه سوخاری کیش در نوار رستوران های پشت بازار بزرگ مروارید (ایوان مروارید) واقع شده است و انواع مرغ سوخاری کنتاکی، پیتزا، ساندویچ، سالاد و پیش غذا را عرضه می کند. خانه سوخاری دارای سالن و تراس است و همچنین دارای پیک بیرون بر رایگان در محدوده شهرک صدف نیز هست. این رستوران گزینه ی مناسبی به لحاظ کیفی و قیمت آن است. از میان غذاهای این رستوران، مرغ دابل دان و انواع پیتزاها بسیار محبوب هستند.

آدرس: ایوان مروارید

تلفن: 07644458485بهترین رستوران های کیش

رستوران پدیده کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است. این رستوران در سال 1389 احداث شد. در مقابل آن، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس هم به ثبت رسیده است. به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران، یکی از جاذبه های دیدنی کیش هم محسوب می شود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد.

غذاهای متنوع و با کیفیت، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی به وسیله ی پرسنل با اخلاق رستوران، محبوبیت آن را دو چندان نموده است. یکی دیگر از مواردی که این رستوران را به پدیده ی کیش معروف نموده است این است که رستوران، در ارتفاع 42 متری از سطح زمین ساخته شده و کف آن، تماما از شیشه ی زخیم و نشکن است.

آدرس: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

تلفن: 07644471068

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

  2. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

  3. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *