تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش, معرفی هتل

 بهترین هتل های کیش از نظر مسافران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

خوشبختانه در جزیره کیش تعداد هتل‌های متنوع زیادی از لوکسترین هتل‌ها گرفته تا ارزانترین و قیمت مناسبترین هتل ها برای هر بودجه و سلیقه ای وجود دارند. جزیره کیش از محبوبترین مقاصد سفر در بین گردشگران شناخته شده است. بنابراین، با توجه به این مسئله و  اینکه بهترین فصل سفر به جزیره کیش دو فصل پاییز و زمستان می باشد و سالانه گردشگران زیادی در این ایام سال به کیش سفر می کنند قطعا پیدا کردن هتل مناسب با امکانات رفاهی عالی کار سخت و دشواری خواهد بود. پس، بهترین کار این است که قبل از سفر لیستی از بهترین هتل‌های جزیره کیش را از لوکس‌ترین تا قیمت مناسبترین هتل‌های کیش برای خودتان تهیه کنید تا با ارزیابی‌هایی که انجام می‌دهید بتوانید بهترین و مناسبترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. خوشبختانه متنوع بودن هتل‌ها در جزیره کیش دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است و با یک بررسی کلی و توجه به نظرات مسافران دیگر راحتر می توانید هتلی که می خواهید را انتخاب کنید. در این مقاله به سراغ  بهترین هتل های کیش از نظر مسافران رفته و آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

برای انتخاب هتل‌های خوب در جزیره کیش باید به امکانات و خدماتی که ارائه می دهند و همچنین شرایط خودتان توجه زیادی داشته باشید چرا که این مسائل به شما کمک خواهند کرد تا بهتر و سریعتر بتوانید برای اقامت خود در جزیره زیبای کیش هتل مناسب را انتخاب و اقدامات مربوط به رزرو آنرا قبل از آنکه سفرتان را آغاز کنید انجام دهید. برخی از هتل‌های جزیره کیش به خاطر قیمت مناسبی که دارند مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند، برخی به خاطر امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند و برخی دیگر به خاطر موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی کیش، مراکز تفریحی و مجتمع‌های تجاری این جزیره دارند از نظر مسافران بهترین می‌باشد.

فهرست بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

همیشه انتخاب بهترین‌ها از میان تعداد بسیار زیاد گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار دارد کار سخت و دشواری خواهد بود. به همین خاطر ما سعی کردیم تا با در نظر گرفتن همه سلیقه‌ها و بودجه ها نظرات مختلفی را جمع آوری کرده و با توجه به این نظرات تعدادی از بهترین هتل‌های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم. طبیعی است که بهترین بودن همیشه از نظر دیگران معنای متفاوتی دارد. اما با تمام این اوصاف در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های کیش چه از لحاظ قیمت و چه از نظر موقعیت مکانی و خدمات مناسبی که ارائه می‌دهند تهیه شده و در اختیارتان قرار داده شده است تا برای سفر به جزیره کیش راحتر بتوانید هتل مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در نظر داشته باشید برای رزرو هتل های زیر وبسایت های زیادی هستند که به ارائه خدمات پرداخته اند. حتما بعد از انتخاب هتل مورد نظر از بین بهترین سایت های رزرو هتل مجله پلازا (https://www.plaza.ir) گزینه‌ای را که برای شما مناسب تر است انتخاب کرده و هتل خود را از آن رزرو نمایید.

 بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

1-هتل ترنج

یکی از بهتری هتل‌های جزیره کیش از نظر مسافران، هتل 5 ستاره ترنج است که از جمله خاصترین و ممنحصر به فردترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌آید. هتل 5 ستاره ترنج به خاطر موقعیت و طراحی خاص و بی نظیری که دارد از جمله هتل‌های این جزیره است که در میان گردشگران محبوبیت بسیار زیادی بدست آورده است. این هتل پنج ستاره که در واقع اولین هتل دریایی در خاورمیانه محسوب می‌شود دارای امکانات فوق العاده است.

هتل 5 ستاره ترنج جزیره کیش، که از جمله بهترین هتل‌های کیش برای ماه عسل نیز به شمار می آید دارای اتاق ها و سوئیت های کاملا مجهز به امکانات رفاهی عالی می باشد.

در این هتل پنح ستاره می توانید از خدمات عمومی همچون: فضای رمانتیک، ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی نیز بهره مند شوید.

  • آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

2-هتل داریوش

از دیگر هتل‌های جزیره کیش که از نظر مسافران بهترین هتل در این جزیره به محسوب می‌شود، هتل 5 ستاره داریوش است که در شمال شرق جزیره زیبای کیش نزدیک به ساحل شرقی در سال 1382 ساخته شده است. این هتل 5 ستاره دارای  184 اتاق، سوییت و کاباناهای مجلل است که چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریا و باغ دارند. هتل پنج ستاره داریوش جزیره کیش بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که برای اقامت خود در این جزیره به دنبال هتل های لوکس و مجلل می باشند و قیمت هتل برایشان چندان مهم نمی باشد.

این هتل 5 ستاره  به خاطر موقعیت مکانی مناسبی که دارد به مجتمع سارینا ۱، پردیس ۲ و ساحل خلیج فارس دسترسی بسیار آسان و راحتی دارد. در ضمن در مجمعه هتل 5 ستاره داریوش جزیره کیش امکانات رفاهی و خدمات متنوع بسیاری همچون: بالکن، استخر، رخت آویز، پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران، سالن بدنسازی، زمین ورشی ، ترانسفر فرودگاهی و… نیز وجود دارد.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

3-هتل ویدا 

از جمله جدیدترین و به روزترین هتل‌هاای 5 ستاره جزیره کیش می‌توان به هتل ویدا اشاره کرد که تنها 3 سال است به مجموعه هتل‌های این جزیره اضافه شده است اما با سابقه کوتاهی که دارد از نظر مسافرانی که به این جزیره سفر کرده و در این هتل اقامت داشته اند جزء بهترین‌ها به شمار می‌آید.

هتل 5 ستاره ویدا در یک ساختمان 11 طبقه ساخته شده است و در مجموع دارای 144 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل می باشد. هتل  ویدا که فاصله ای کوتاهی تا ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف جزیره کیش دارد، ارائه دهنده خدمات متنوع بسیاری همچون: رستوران، اینترنت رایگان، استخر، فضای سبز، پارک کودک، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، سونا، جکوزی، آرایشگاه، خدمات تهیه بلیط و… می باشد.

  • آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

4-هتل فلامینگو

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش، هتل فلامینگو است که از هتل‌های 4 ستاره معروف در این جزیره می‌باشد و به عنوان بهترین هتل‌های جزیره کیش از نظر مسافران شناخته شده است.

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در سال  سال ۱۳۷۶ ساخته شده است و به طور کلی 5 طبقه با 200 باب اتاق است که امکانات رفاهی مناسب و کاملی را در اختیار مسافران خود قرار داده است. این هتل چهار ستاره به خاطر موقعیت مکانی بسیار مناسبی که دارد، دسترسی آسانی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

  • آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

 بهترین هتل های کیش از نظر مسافران5-هتل آرامیس

اما، از دیگر هتل‌های 4 ستاره کیش، که جزء بهترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌آیند، هتل 4 ستاره آرامیس است که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان این هتل چهار ستاره در 4 طبقه بنا شده است و در مجموع دارای 64 باب اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد.

این هتل 4 ستاره به خاطر موقعیت مکانی بسیار مناسبی که دارد به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله پردیس ۱ بسیار نزدیک می باشد. از جمله امکانات عمومی که هتل 4 ستاره آرامیس به مسافران خود ارائه می دهد می توان به مواردی همچون: رستوران، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت با هزینه، خدمات خشکشویی و… اساره کرد.

  • آدرس: کیش، میدان پردیس

6-هتل لیلیوم

اگر بخواهیم از میان بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران، هتل 4 ستاره که از امکانات عالی برخوردار می باشد را به شما معرفی کنیم، هتل لیلیوم یکی دیگر از این هتل ها می باشد که در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در صنعت گردگشری در جزیره کیش آغاز کرده است. هتل 4 ستاره لیلیوم یک هتل 8 طبقه با 154 باب واحد اقامتی می باشد که بسیار مدرن بوده و به امکانات رفاهی مناسب مجهز شده است.

این هتل چهار ستاره دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید جزیره کیش همچون رویال مال، سارینا ۲ و پردیس های ۱ و ۲ دارد. هتل لیلیوم با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی دلنشین و به یادماندنی، اقامتی سرشار از آرامش را برای مسافران خود فراهم آورده است.

  • آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

7-هتل آرامش

اگر برای اولین بار است که به جزیره کیش سفر می کنید و دوست دارید که در هزینه سف صرفه جویی کنید اما به دنبال بهترین هتل برای اقامت هستید پیشنهاد ما به شما هتل 3 ستاره آرامش است که فاصله چندان زیادی هم با دریا ندارد. هتل 3 ستاره آرامش که یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران می باشد  در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل زیبا در ۳ طبقه بنا ساخته شده است و دارای ۶۷ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد همچنین به بازار زیتون، بازار مریم و بازار ونوس جزیره کیش دسترسی آسان و راحتی دارد.

  • آدرس: کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون

8-هتل پارس نیک

یکی دیگر از بهترین هتل‌های 3 ستاره کیش از نظر مسافران، هتل پارس نیک است که در سال ۱۳۷۰ افتتاح و جهت بهبود سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل سه ستاره در 2 طبقه بنا ساخته شده است و مجموعا دارای 37 باب واحد اقامتی است که از امکانات رفاهی کاملی برخوردار می باشند.

هتل سه ستاره پارس نیک از جمله بهترین هتل‌های جزیره کیش است که تنها 10 دقیقه با بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس در مرکز جزیره فاصله دارد.

  • آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم تعداد هتل‌های جزیره کیش بسیار زیاد است و برای هر نوع سلیقه و بودجه ای در این جزیره هتل و اقامتگاه وجود دارد. در حقیقت در سفر به جزیره کیش دستتان برای رزرو هتل کاملا باز می باشد. اما از آنجایی که بهترین فصل سفر به جزیره زیبای کیش فصل پاییز و زمستان می باشد و تعداد گردگشرانی که در این فصل از سال به جزیره کیش برای تفریح و خرید سفر می کنند بسیار زیاد می باشد بهترین کار این است که با ارزیابی و بررسی هایی که انجام میدهید قبل از سفرتان بهترین گزینه را با توجه به شرایط و بودجه مالی خود انتخاب و اقدامات رزرو آنرا انجام دهید. یادآوری می کنیم که از نظر همه مسافرانی که به جزیره کیش سفر کرده و در هتل های این جزیره اقامت داشته اند بهترین ها معنای مختلفی دارد. برخی از مسافران بهترین بودن را در هتل های لوکس و مجلل با امکانات و خدمات رفاهی عالی می دانند، برخی دیگر بهترین بودن را در هتل هایی می بینند به به دریا نزدیک است و برخی دیگر بهترین بودن را هتل های ارزان قیمت می دانند. ما پیشنهاد میکنیم از بین بهترین سایت های رزرو هتل در ایران با توجه به نظر مسافران یکی را برای رزرو هتل خود انتخاب نمایید.

با تمام این اوصاف ما سعی کردیم با توچه به تمامی نظرات تعدادی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران را( چه از لحاظ قیمت، چه دسترسی به جاذبه های دیدنی، تفریحی و مراکز خرید) در این مقاله به شما معرفی کنیم تا بهتر و راحتر بتوانید هتل مورد نظرتان را در جزیره کیش برای اقانت انتخاب کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *