تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

چگونه با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی سرمایه گذاری امن در ترکیه داشته باشیم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ترکیه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای مناسب برای سرمایه‌ گذاری در جهان شناخته می‌شود. این کشور که با ایران هم مرز است اقتصادی روبه‌رشد و نرخ تورمی بسیار پایین دارد. به همین دلیل نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی را به خود جلب نموده است.

اگر شما هم می‌خواهید در بازار پرسود ترکیه سرمایه‌ گذاری کنید باید با یکی از شرکت‌های حقوقی معتبر که سابقه درخشان در این زمینه دارند، همکاری نمایید. ما به شما مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی را پیشنهاد می‌کنیم زیرا راه‌های قانونی را برای شما به ساده‌ترین شکل ممکن درآورده و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه را برای شما فراهم می‌کند.

فراموش نکنید که تاکنون بسیاری از سرمایه‌گذاران در دام کلاهبرداران افتاده و ضررهای هنگفتی را متحمل شده‌اند. بنابراین ضروری است که با یک وکیل حقوقی باسابقه و متبحر در مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی مشورت کرده و تمام کار سرمایه‌گذاری خود را با کمک این مشاوران انجام دهید.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی سرمایه گذاری امن در ترکیه

آیا می‌دانید به چه روش‌هایی در می‌توان در ترکیه سرمایه‌گذاری کرد

راه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در خاک کشور ترکیه وجود دارد. اگر شما هم تمایل دارید تا از بازار پررونق این کشور سود خوبی را به دست آورید، راه‌های متنوعی را پیش رو دارید. در ادامه هر یک از این روش‌ها را به طور مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سرمایه‌گذاری از راه خرید زمین

یکی از مطمئن‌‌ترین و پرطرفدارترین راه‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف مانند ترکیه، خرید زمین یا ملک است. بازار مسکن کشور ترکیه بسیار پررونق بوده و شما می‌توانید ارزش پولی خود را حفظ کرده و از سود افزایش قیمت آن بهره‌مند شوید.

اگر تمایل دارید فقط برای خود و خانواده‌تان در ترکیه اقامت دائم بگیرید، می‌توانید هر خانه‌ای با هر قیمتی را در خاک این کشور خریداری نمایید. اما اگر ارزش خانه‌ای که خریداری می‌کنید بیشتر از ۴۰۰ هزار دلار باشد، گذرنامه ترکیه هم به شما داده می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید به همه کشورهای اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای جهان بدون نیاز به دریافت ویزا یا تنها با دریافت ویزای فرودگاهی، سفر کنید.

سرمایه‌گذاری با کارآفرینی

اگر شما هوش و سرمایه راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در ترکیه را داشته باشید به راحتی می‌توانید سرمایه اولیه خود را در این کشور چند برابر کنید. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در کشور ترکیه، انتخاب‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد.

شما می‌توانید یک رستوران، هتل کافه یا شرکت‌ فناوری اطلاعات را در این کشور راه‌اندازی نمایید. کمترین سرمایه‌ای که برای شروع یک کسب‌وکار در ترکیه نیاز دارید، ۱۰ هزار لیره است. البته با همکاری مشاوران مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی، کارهای دریافت مجوز شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. پس از پنج۵ سال کار در این کشور می‌توانید برای دریافت گذرنامه ترکیه هم اقدام کنید.

کسانی که به تحصیل در ترکیه می‌پردازند در زمان فارغ‌التحصیلی، آمادگی ایجاد شغل مناسب را دارند. پس با کارآفرینی در این کشور، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل خواهید کرد. در این صورت واجد شرایط دریافت اقامت دائم و پس از آن شهروندی ترکیه می‌شوید.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی سرمایه گذاری امن در ترکیه

سرمایه‌گذاری از طریق بانک‌ها

اگر هدف شما از سرمایه‌گذاری دریافت شهروندی کشور ترکیه است می‌توانید در بانک‌های این کشور سرمایه‌گذاری کنید. برای این کار به حداقل ۵۰۰ هزار دلار سرمایه نیاز دارید که باید برای ۳ سال در یکی از بانک‌های ترکیه سپرده‌گذاری شود. پس از آن می‌توانید برای دریافت پاسپورت ترکیه اقدامات لازم را انجام دهید.

در طول این مدت به سرمایه‌ای که در بانک سپرده‌گذاری کرده‌اید، سود بانکی تعلق می‌گیرد. اما مبلغ کل باید تا ۳ سال در رهن دولت ترکیه باشد. پس از آن مبلغ سرمایه آزاد شده و می‌توانید کارهای مربوط به اقامت خود را انجام دهید. از معایب این روش سرمایه‌گذاری می‌توان به سود کم بانکی و همچنین نوسانات قیمت لیر اشاره کرد.

سرمایه‌گذاری از طریق تبادل کالا

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم ترکیه درگاهی مناسب برای تبادل کالا با اروپاست. سرمایه‌گذارانی ایرانی که به صادرات کالا از ترکیه می‌پردازند علاوه بر سود بسیار بالا، هزینه حمل‌ونقل کمی را هم پرداخت می‌کنند زیرا ایران با کشور ترکیه هم مرز است. برای این کار باید شرکتی را در خاک ترکیه به ثبت برسانید و سپس از طریق آن به واردات و صادرات کالا از ایران به ترکیه یا بالعکس بپردازید.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید برند

اگر نمی‌خواهید از صفر شروع کرده و برندی را برای خود ایجاد کنید می‌توانید یکی از برندهای فعال در خاک ترکیه را خریداری نمایید و به سود بسیار خوبی برسید. شما می‌توانید به تجارت برندهای مختلف پوشاک، وسایل الکترونیکی و لوازم آرایشی بپردازید.

ترکیه میزبان توریست‌ها و گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیاست. خریدوفروش انواع لوازم فوق می‌تواند سود بسیار خوبی برای شما داشته باشد. البته این نوع سرمایه‌ گذاری تنها به همین چند مورد محدود نمی‌شود. خرید هتل، کافه یا رستوران نیز سود بسیار کلانی را عاید شما خواهد کرد. در کنار آن نیز می‌توانید تابعیت کشور ترکیه را دریافت و در این کشور به صورت دائم اقامت کنید.

سرمایه‌گذاری از طریق بورس

بورس کشور ترکیه نیز بسیار فعال است و شرکت‌های خارجی بسیاری در آن سرمایه‌ گذاری کرده‌اند. رشد بورسی ترکیه در چند سال اخیر بسیار زیاد بوده به همین دلیل توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب نموده است. برای استفاده از این روش سرمایه‌گذاری بهتر است دانش کافی برای تحلیل نمودارهای بورسی را داشته باشید تا بتوانید از نوسانات قیمت در این بازار سود کافی را به دست آورید.

فراموش نکنید که بازار بورس در هر کشوری مانند شمشیر دو لبه است و اگر نتوانید به خوبی روندهای صعودی و نزولی آن را تجزیه‌وتحلیل و نتیجه‌گیری کنید، ممکن است ضررهای بسیار هنگفتی را تجربه نمایید.

سخن آخر

در این مطلب تمام روش‌های سرمایه‌ گذاری در کشور ترکیه را به شما آموزش دادیم. اگر شما هر یک از روش‌های فوق را برای دریافت اقامت و تابعیت کشور ترکیه انتخاب کرده‌اید باید حتماً زیر نظر یک مشاوره حقوقی کارهای مهاجرتی خود را انجام دهید. اینجاست که مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی با ارائه خدمات خود به شما یاری رسانده و مسیر را برای شما کوتاه می‌کند.

شرکت حقوقی هزاران تجربه موفق داشته و با تمام قوانین کشور ترکیه آشناست. همچنین روش‌های کلاهبرداری در این کشور را می‌شناسد و مشتریان خود را از آن‌ها دور نگه می‌دارد. پس اگر می‌خواهید پس از سرمایه‌گذاری به هدف اصلی خود برسید، از کمک‌های مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی استفاده کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *