تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
غذاهای ایرانی, مشهد

بهترین رستوران های طرقبه مشهد را بیشتر بشناسید 

شکم گردی در یکی از مکانهای توریستی مشهد

آیا تا به‌ حال به شهر معروف طرقبه واقع در مشهد سفر کرده‌اید؟ آیا به‌ دنبال یک رستوران خوب در این شهر دیدنی و جذاب هستید؟ طرقبه منطقه‌ ای است که علاوه‌ بر جذابیت خود غذاهای بسیار معروفی نیز دارد. شما می‌توانید برای میل کردن غذاهای این منطقه به رستوران‌ های طرقبه رفته و با سفارش یک غذای بسیار خوشمزه از طعم آن‌ ها لذت ببرید.

طرقبه یکی از مناطق بسیار دیدنی و البته خاص در مشهد است که آب‌ و هوای بسیار مناسبی دارد. در این منطقه جهت رفاه حال گردشگران، مراکز رفاهی متعددی بنا گردیده‌اند. یکی از این مراکز، رستوران‌های معروف این منطقه بوده که حجم زیادی از آن‌ ها را می‌توان در اطراف رودخانه‌های معروف آن مشاهده کرد. در نظر داشته باشید که رستوران‌های این ناحیه تنها به این مناطق محدود نمی‌شوند و در دیگر نقاط این منطقه خوش ‌آب‌وهوا نیز وجود دارند.

همچنین رستوران‌هایی که در این منطقه به چشم می‌خورند از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به‌ طوری که نمی‌ توان یک لیست کامل از بهترین رستوران‌ های طرقبه را جمع‌ آوری نمود؛ اما اگر به این منطقه سفر کرده‌اید و به‌ دنبال یک رستوران خوب و عالی هستید تا بتوانید یک وعده غذای خوش‌ طعم را میل کنید، می‌توانید سری به رستوران‌ هایی که در ادامه آمده‌ اند بزنید.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران تشریفات طرقبه

آیا به‌ دنبال میل کردن غذای محلی طرقبه مشهد هستید ؟ رستوران تشریفات طرقبه یکی از رستوران‌ های بسیار معروف در این منطقه است که شما می‌ توانید انواع غذاهای محلی این منطقه را با طعمی فوق‌ العاده در این رستوران پیدا کرده و سفارش دهید. همچنین می‌توانید غذاهای معروف آن که شامل شیشلیک و ماهیچه می‌شوند را سفارش دهید و آن را میل کنید. در نظر داشته باشید که می‌ توانید در منوی این رستوران علاوه‌ بر غذاهای محلی از غذاهای فست فودی آن نیز سفارش داده و از مزه‌ آن‌ ها لذت ببرید.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران چهار فصل عنبران

اگر به طرقبه سفر کرده باشید به‌طور حتم تابلوی بزرگ رستوران چهار فصل عنبران را دیده‌اید. رستورانی که در ابتدای ورودی این مکان زیبا قرار گرفته و سردری بسیار شیک دارد. درِ ورودی این رستوران با دو مجسمه‌ شیر برنجی تزئین شده که توانسته چشم‌انداز بسیار خوبی را به ارمغان بیاورد. دقت داشته باشید که این رستوران به‌دلیل برخورداری از باغ اختصاصی، گاوداری و استخر پرورش ماهی تمامی مواد اولیه برای طبخ غذا در آن ارگانیک و به‌صورت تازه هستند. همچنین در این رستوران برای تهیه انواع سالاد، ترشیجات و لبنیات از مواد کاملا سالم استفاده می‌شود. علاوه‌بر آن تهیه این مواد غذایی در محیطی کاملا تمیز انجام می‌گیرد.

امروزه رستوران چهار فصل عنبران جهت پذیرایی هرچه بهتر از مشتریان، خود را به بهترین و مناسب‌ترین ابزارها تجهیز کرده تا علاوه‌بر ارائه خدمات هرچه بهتر، خیال شما را از بابت تمامی مسائل راحت کند.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران قصر خورشید، رستورانی در بهشت

رستوران قصر خورشید یکی دیگر از رستوران‌ های بسیار عالی در طرقبه است که در محیطی بسیار عالی قرار دارد. این رستوران در سال‌های اخیر ساخته شده و از تازه‌ترین رستوران‌های طرقبه به‌شمار می‌رود که همین موضوع باعث شده تا از فضای داخلی شیکی برخوردار باشد. به عنوان مثال به هنگام ورود به این رستوران با نورپردازی‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. این فضا به قدری خاص است که می‌توان آن را تنها در دیگر کشورها مشاهده کرد.

همچنین می‌توانید جهت صرف انواع غذاها از فضای باز این مجموعه استفاده کنید. فضایی که حریم شخصی در آن به‌صورت کامل رعایت شده و شما می‌توانید به همراه خانواده خود از قسمت VIP این مجموعه بهره‌مند شوید. دقت داشته باشید که این رستوران دارای منو کافه نیز بوده و شما می‌توانید انواع کیک‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های مختلفی را در این منو بیابید و میل کنید.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران سران

رستوران سران یکی از رستوران‌ های بسیار معروف در طرقبه است. رستورانی که به عنوان یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ های این شهر شناخته می‌شود. شما می‌توانید در این رستوران انواع و اقسام غذاها را سفارش دهید و از طعم فوق‌العاده آن‌ ها لذت ببرید.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران آبشار، رستورانی در کنار رودخانه

اگر به همراه جمع دوستانه خود به طرقبه سفر کرده‌اید و قصد دارید تا در یک محیط صمیمی و دوستانه غذایی را میل کنید، رستوران آبشار طرقبه مشهد می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما می‌توانید علاوه‌بر صرف غذا در یک محیط کاملا دوستانه، تجربه ماهیگیری را نیز داشته باشید. همچنین قادر خواهید بود تا در این مکان زیبا ساعات مفرحی را برای خود رقم بزنید.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران سید و پسران

آیا به‌ دنبال یک رستوران سنتی در طرقبه هستید؟ اگر از دسته افرادی به‌شمار می‌روید که به رستوران‌ های سنتی علاقه داشته و علاقه‌مند هستید تا غذای خود را در این سبک از رستوران‌ها میل نمایید، پیشنهاد می‌شود سری به رستوران سید و پسران در منطقه طرقبه بزنید. این رستوران فضایی بسیار دلنشین و آرامی دارد که می‌توانید با سفارش غذا در محیطی بسیار آرام، از صرف غذا در فضای موجود نهایت لذت را ببرید.

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

سخن پایانی

طرقبه یکی از مناطق بسیار دیدنی و جذاب در شهر مشهد است که هر ساله گردشگران مختلفی جهت بازدید از این مکان زیبا به این شهر سفر می‌کنند. شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار در این شهر به سراغ رستوران‌های معروف این منطقه رفته و غذای مورد علاقه خود را در یکی از این رستوران‌ها میل نمایید. دقت داشته باشید که قادر خواهید بود تا در این منطقه، رستوران‌های مختلفی را بیابید؛ اما بهتر است بدانید که این منطقه از مشهد رستوران‌های بسیار عالی و مناسبی را در خود جاید داده که برخی از آن‌ها به عنوان بهترین رستورا ن‌ های طرقبه به‌ حساب می‌ آیند.


منبع مقاله : مجله گردشگری گردشرو : gardeshro.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *