تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

شهربازی قهرمانان مشهد | تجربه یک روز هیجان انگیز در شهر امام رضا 

با توجه به آنکه شهر مشهد را می‌توان دومین شهر پرجمعیت ایران دانست، باید بدانید جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی آن متعدد بوده و شما می‌توانید با هر بار حضور در این شهر از آن‌ها بازدید نمایید. یکی از جاذبه‌های مورد علاقه تمام سنین شهربازی قهرمانان بوده که جزء مجهزترین شهربازی این کلان‌شهر به‌شمار می‌رود. فعالیت و تفریح برای تمام سنین در اینجا امکان‌پذیر خواهد بود؛ چراکه بازی‌های متنوعی در اینجا تعبیه شده است.

شهربازی قهرمانان مشهد

نشانی و ساعت کاری

ممکن است شما شهربازی قهرمانان‌ را با نام دیگر سرزمین خورشید یا شهربازی سپاد بشناسید. این شهربازی خانوادگی در حاشیه میدان خیام و بلوار خیام شمالی واقع شده است. همچنین ساعت فعالیت مجموعه را می‌توان از بازه ۵ عصر تا نیمه شب ( ساعت ۲۴ ) اعلام کرد؛ چراکه در این بازه تمامی بخش‌های شهربازی فعال بوده و شما می‌توانید از آنها بازدید نمایید. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، از بخش ذیل کمک بگیرید.

تلفن شهربازی قهرمانان مشهد: 37522222-051

مسیر دسترسی 

امروزه ممکن است عده کثیری از افراد خود را به وسیله روش‌های حمل و نقل عمومی به این شهربازی برسانند. در این مرحله ۳ راه برای رسیدن به این شهربازی مقابل شما قرار دارد؛ اتوبوس، مترو و خودروی شخصی. شما می‌توانید از بخش ذیل تمامی جزئیات این راه‌های مختلف را بررسی کرده و سپس اقدام به حرکت به سمت شهربازی نمایید.

  • خودروی شخصی
  1. حرکت از بلوار شیرازی
  2. عبور از بلوار قرنی و میدان شهدا
  3. خروج از راست در میدان فردوسی
  4. عبور از بلوار توس
  5. ورود به بلوار خیام جنوبی
  6. گذر از خیابان و رسیدن به میدان خیام
  • مترو
  1. انتخاب خط متروی خیام
  2. انتخاب خط ۸۸ و ورود به بلوار خیام
  • اتوبوس
  1. انتخاب یکی از خطوط اتوبوس در خط ۲۸، ۸۸ یا ۹۹
  2. رسیدن به میدان خیام

امکانات

همانطور که می‌دانید شهربازی سپاد یکی از مجهزترین شهربازی‌های این مجموعه بوده که شما می‌توانید انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی را تجربه کنید. در ابتدای ورودی شهربازی، شما با مجسمه رستم که یکی از اسطوره‌های شاهنامه فردوسی است، مواجه خواهید شد. جالب است بدانید این مجسمه ابهتی بسیار زیاد داشته و می‌توان قد آن را ۱۷ متر در نظر گرفت. بازی‌های موجود در شهربازی انواع مختلفی دارد که برای تمامی سنین حتی بزرگسالان نیز مناسب خواهد بود.

شهربازی قهرمانان مشهد

پارک VR

در این بخش از شهربازی، شما خودتان می‌توانید قهرمان داستان باشید! به جنگ دشمنان بروید و خودتان به وسیله سلاح با آن‌ها مبارزه کنید. این پارک که بر اساس واقعیت مجازی ایجاد شده، می‌تواند فضایی طبیعی برای شما ایجاد کرده و شما را به بطن بازی‌های ترسناک یا هیجان‌انگیز ببرد. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، یکی از تفریحات شبیه‌ساز پرواز، بازی‌های جنگی، ماشین مسابقه، سینما و سورتمه را تجربه کنید.

سورتمه

سورتمه از تفریحات به ظاهر جذاب این شهربازی است. اگر این بخش را انتخاب نمایید، هیجانی وصف نشدنی برای شما ایجاد می‌شود. اگرچه در سایر مناطق سورتمه را تفریحی زمستانی می‌دانند، اما در اینجا به دلیل تفاوت ساختار سورتمه شما می‌توانید در فصول بهار و تابستان از آن استفاده کنید. در حالت کلی سورتمه چرخ نداشته و به وسیله لیز خوردن روی زمین حرکت می‌نماید. توصیه می‌کنیم بلیط سورتمه دونفره را خریداری کرده و از پیچ و تاپ خوردن در ارتفاعات لذت ببرید.

سالتو

این تفریح برای علاقه‌مندان به تفریحات گروهی مناسب است؛ چراکه این وسیله همانند تاب بوده و با کمک زنجیری زخیم می‌تواند ۴۰ نفر را آزادانه به دور خود بگرداند.

ترن هوایی

همانطور که می‌دانید ترن هوایی از تفریحات پر پیچ و تاب بوده که می‌تواند لذت سفر به مشهد را برای شما چندین برابر سازد.

چرخ و فلک

حضور در چرخ و فلک تنها به عنوان تفریح محسوب نشده و می‌تواند برای شما نشانگر بازدید از تمامی جاذبه‌های گردشگری این شهر باشد؛ زیرا شما در ارتفاعات به بخش‌های متعددی اشراف دارید که می‌توانید نمای کلی شهر را مشاهده کنید.

بانجی جامپینگ

اگرچه این بخش جزء قدیمی‌ترین تفریحات شهربازی به شمار می‌رود اما شما می‌توانید با استفاده از آن، هیجانی وصف نشدنی را درون خود ایجاد کنید.

شهربازی کودکان

این بخش تنها مختص کودکان بوده که والدین می‌توانند با حضور در کنار دلبندانشان، به انجام تفریحاتی چون ماشین برقی، مری گرند، ترافیک کودک، قطار، تاب و سفینه ویژه کودک، ترامپولین، فیل پرنده، قو گردان، شاتل باس و کاتر پیلار بپردازند.

ترامپولین

این بخش تنها جزء تفریحات به شمار نمی‌رود؛ چراکه آن را می‌توان یکی از بخش‌های رشته ژیمناستیک دانست‌. کودک شما با پرش در صفحات فلزی ایمن، می‌تواند علاوه بر کسب هیجان، به ورزش ژیمناستیک نیز علاقه‌مند شود.

کلوپ کودک

این بخش فضای اشتراکی برای تفریح والدین و کودکان بوده که آن‌ها می‌توانند با حضور خود در کنار کودکان، به انجام تفریحاتی چون استخر توپ، اتاق بازی، استخر ماسه، ماجراجویان، میز بیلیارد و… بپردازند.

باید بدانید که این مجموعه تنها امکانات تفریحی برای شما عزیزان نداشته و شما می‌توانید از امکانات رفاهی چون رستوران و کافی شاپ‌های مختلف، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو، سرویس بهداشتی ویژه معلولین، اتاق تعویض کودک و مسجد نیز استفاده نمایید.

شهربازی قهرمانان مشهد

قیمت بازی‌های

با توجه به تغییر نرخ ریالی، نمی‌توان قیمت یکسانی برای انجام این تفریحات در نظر گرفت. در نتیجه توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید از بهای تمامی بخش‌های شهربازی با خبر شوید، با شماره تماس مجموعه در ارتباط باشید.

سخن پایانی

اگرچه بسیاری از افراد تنها از شهر مشهد مراجعه به حرم مطهر امام رضا (ع) را می‌شناسند، اما در این میان افرادی نیز وجود دارند که علاوه بر زیارت به دنبال سیاحت نیز هستند. در اقصی نقاط جهان شهربازی ها جزو یکی از سرگرم‌کننده ترین جاذبه‌های دیدنی به شمار می‌روند. این امر برای کلان‌شهری چون مشهد نیز صادق است؛ چراکه شما می‌توانید از این شهربازی و بازی‌های آن در تمام سنین به بهترین نحو استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. سید منصور

    سلام خیلی از قسمتها کار نمی کرد و ارزش ورودی گرفتن نداشت . دستگاه یو u خراب بود . کلبه وحشت خراب بود و چرخ و فلک یا همون فانفار با توجه به پولی که می گیرند و یک دور میزنه ارزش اون هزینه رو نداره و پارک ملت خیلی بهتره . ضمناً هیچ نظارتی به برخورد بی ادبانه کارکنان با مهمانان نیست و یک مشت آدم بی ادب و بی فرهنگ مسئول نظم اونجا هستند و در صورت اعتراض به بی کیفیتی بازی ها ، به جای توضیح در باره مشکل ، مثل الواتهای کنار خیابان با مهمانها رفتار میشود . روی هم رفته میشه گفت پارک ملت اصالت و کیفیت بهتری داره و وقت خودتون رو اونجا از دست ندید . باز هم میگم تجربه خیلی بدی بود . انتظامات افتضاح

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *