تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ادامه تحصیل, رپورتاژ آگهی, مقالات آموزشی

تحصیل در کانادا در ۳ دانشگاه برتر جهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تحصیل در کانادا و اقامت در این کشور با وجود دانشگاه‌ های بزرگ و سطح بالای آن بسیار جذاب است. در این نوشته سه دانشگاه مطرح کانادایی را معرفی کرده‌ایم.

ویزای تحصیلی کانادا را با توسط وکیل رسمی دادگستری موسسه دِ وَ ک دریافت کنید و در بهترین دانشگاه های برتر جهان تحصیل کنید.

دانشگاه‌های کانادا از بهترین کیفیت و سطح آموزشی برخوردار هستند. بسیاری از آنها به همین دلیل نیز در زمره بهترین دانشگاه‌های جهان طبقه بندی می‌شوند. همین موضوع باعث شده است که بسیاری از علاقمندان تحصیلات تکمیلی، به دنبال این هستند تحصیل در یکی از بهترین محیط‌های آکادمیک جهان را تجربه کنند. در این نوشته می‌خواهیم شما را با 3 دانشگاه سطح اول این کشور آشنا کنیم. جالب است بدانید کشور کانادا در سال 2019 برنامه جدی‌تری برای جذب دانشجویان خارجی تدارک دیده است؛ که این ویژگی احتمال دریافت اقامت کانادا از این طریق را ساده‌تر خواهد کرد.

دانشگاه مک گیل در شهر مونترال

دانشگاه مک گیل را باید مشهورترین دانشگاه کشور کانادا دانست. تقریبا هر کسی که جستجویی ساده در این زمینه داشته است نام این دانشگاه بزرگ و قدیمی را شنیده است. این دانشگاه در مرکز شهر مونترال قرار گرفته و مجموعه‌ای دانشجویان کانادایی و خارجی در رشته‌های مختلف را پذیرا شده است. دانشگاه مک گیل به نسبت از شهریه بالایی برخوردار است؛ اما راه‌های گوناگونی وجود دارد که از معافیت‌های پرداخت شهریه بهره ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

به طور دقیق‌تر تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه مک گیل حدود 18000 دلار در سال هزینه دارد؛ که در صورت دریافت معافیت پرداخت، می‌تواند به عدد 1500 دلار در سال کاهش یابد.

تحصیل در کانادا فقط تجربه آکادمیک نیست؛ و زندگی با مردم این کشور نیز می‌تواند تجربه هیجان انگیزی باشد. مونترال از جمله شهرهای کانادا است که هنوز ساختار کلاسیک خود را حفظ کرده و در آنجا می‌توانید زندگی کانادایی واقعی را تجربه کنید. همچنین هزینه‌های زندگی در مونترال به نسبت سایر شهرهای بزرگ کانادا، از جمله تورنتو، بسیار کم‌تر بوده، که این مسئله برای دانشجویان خارجی می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

دانشگاه مک گیل کانادا

دانشگاه کوئین در شهر کینگ استون

 کینگستون شهری نسبتا کوچک است که حد فاصل بین شهرهای مونترال و تورنتو واقع شده است. دانشگاه کوئین نیز در این شهر قرار دارد. این دانشگاه را می‌توان از جمله استانداردترین دانشگاه‌های کانادا دانست؛ که تجربه تحصیل در یک محیط علمی کاملا استاندارد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هزینه تحصیل در دانشگاه کوئین در دوره کارشناسی برای دانشجویان خارجی نزدیک به 27 هزار دلار کانادا است. این عدد برای دوره کارشناسی ارشد حدود 15 هزار دلار کانادا تخمین زده می‌شود.

شهر کوئین شهری نسبتا آرام و زیبا است. کوچک بودن این شهر باعث شده است که هزینه‌های زندگی در آن نیز به نسبت شهرهای بزرگ کانادا کمتر باشد. در نهایت شهرت این دانشگاه در رشته‌های مهندسی، حقوق، پزشکی، علوم سیاسی و جغرافی در کانادا، زبانزد است.

دانشگاه یورک در شهر تورنتو

 بسیاری از افراد برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا ، علاقمند به حضور در دانشگاه‌های مستقر در شهر تورنتو هستند. تحصیل در کانادا بسیار جذاب است؛ اما زندگی در شهری بزرگ و متنوع مثل تورنتو نیز بسیار جذاب خواهد بود. تورنتو از بسیاری لحاظ برای مهاجران شهری جذاب‌تر است. در درجه اول تنوع فرهنگی در این شهر بسیار زیاد است. در نتیجه شما احساس یک خارجی را نخواهید داشت. این موضوع به خصوص برای ایرانیان بسیار بیشتر است. چراکه امکان ندارد در این شهر باشید و با ایرانیان مواجه نشوید.

فارغ از این موضوع امکانات بسیار زیاد این شهر و وجود دانشگاهی همچون یورک، شانس مناسبی برای دریافت ویزای تحصیلی ایجاد می‌کند. دانشگاه یورک از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در نتیجه تقریبا برای هر رشته تحصیلی، امکان پذیرش از این دانشگاه وجود دارد. از سویی این دانشگاه امکانات جانبی خوبی برای دانشجویان فراهم می‌کند که باعث کاهش هزینه‌های زندگی می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به خوابگاه‌های مناسب آن اشاره کرد.

تحصیل در دانشگاه یورک به نسبت ارزان است. این هزینه برای دانشجویان خارجی مقطع کارشناسی حدود 20 هزار دلار کانادا و برای مقطع کارشناسی ارشد حدود 12 دلار کانادا است.

دانشگاه مک یورک تورنتو


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *