تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رپورتاژ آگهی, کیش, معرفی تور

راهنمای سفر هوایی از تهران به کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کیش یکی از جزیره‌های پرطرفدار ایران است که در طول سال مسافرت‌های زیادی به آن انجام می‌شود. این جزیره محلی برای تفریحات آبی و لذت از ساحل دریای خلیج فارس شده و در اغلب اوقات خانواده‌ها یا گروه‌های دوستانه راهی آن‌جا می‌شوند. یکی از شهرهای ایران که مسافران زیادی را راهی جزیره کیش می‌کند، تهران است. در ادامه این مطلب سعی کردیم تا راهنمایی کامل برای سفر به کیش بنویسیم. با مطالعه این مطلب قطعا یک قدم به این سفر با تور کیش نزدیک‌تر می‌شوید.

راهنمای سفر هوایی از تهران به کیش

سفر به کیش چه محاسنی دارد؟

برترین و بهترین جزیره توریستی ایران را شاید بتوان کیش دانست. این جزیره با انواع مکان‌های دیدنی که گل سرسبد همه آن‌ها دریا و ساحل است، توانسته محبوبیت خوبی بین مردم به‌دست آورد. در این جزیره امکانات به اندازه کافی وجود دارد و همین باعث می‌شود، احساس امنیت در طول سفر را از دست ندهید. امکاناتی مثل هتل‌های باکیفیت، انواع اماکن باکیفیت تفریحی، رستوران‌ها، کلوپ‌ها و… که روزمرگی را در سفر از بین می‌برند. شما می‌توانید در این سفر رویایی با اقوام جنوبی ایران بیش از قبل آشنا شوید.

چگونه به کیش برویم؟

راه‌های پیشنهادی کیش رفتن به نسبت شهر محل سکونتتان متفاوت است. برای افرادی که در تهران هستند، بهترین راه شرکت در تور تهران کیش و سفر به دفترهای مسافرتی است. با این‌کار همه امکانات موردنیاز سفر را دراختیار دارید و سفر بدون دردسری را پشت سر می‌گذارید. اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارند همه کارهای مسافرت را خودشان انجام دهند، پیشنهاد می‌کنم با خرید بلیط هواپیما در کم‌تر از دو ساعت به جزیره بروید و لذت سفر بدون مشکلات را بچشید. بااین‌حال هستند افرادی که با خودرو شخصی یا اتوبوس راهی این جزیره می‌شوند؛ دراین‌صورت پس از رسیدن به بندر عباس باید سوار لنج شوند تا ادامه سفر را با لنج بروند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

راهنمای سفر هوایی از تهران به کیش

آب و هوای کیش چگونه است؟

کیش یکی از شهرهای جنوبی ایران است. شهرهای جنوبی همیشه به گرما و رطوبت بالا معروف بوده‌اند. کیش نیز از این قائده مستثنا نیست و آب‌وهوای آن بسیار گرم و شرجی است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر مسائل مالی سفر مدنظرتان نیست، به جز زمستان راهی این جزیره نشوید؛ اما اگر می‌خواهید پول کم‌تری بپردازید، بهتر است در تابستان سفر کنید. در فصل تابستان گرمای کیش باعث می‌شود قیمت‌های هتل و بلیط بسیار کاهش یابد و تقریبا هیچکس به این جزیره نرود!

مکانهای دیدنی معروف کیش

همان‌طورکه گفته شد کیش مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد که با بازدید از آن‌ها هیچگاه دچار روزمرگی نخواهید شد. هرکدام از آن‌ها شکل مختلفی از سرگرمی را برای شما به‌ارمغان می‌آورند؛ پس چه بهتر است که در طول سفر از بیشتر آن‌ها بازدید کنید.

دریا و بازیهای آبی

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های هر شهر ساحلی، دریا و تفریحات آبی است. کیش با ساحلی که دورتادور آن به‌واسطه خلیج فارس ایجاد شده توانسته یکی از بهترین پیشنهادات برای این نوع تفریح باشد. در ساحل جزیره کیش کلوپ‌های تفریحی و انواع امکانات تفریحات آبی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بهترین تفریح آبی عمرتان را تجربه کنید.

شهر زیرزمینی کاریز

تونل‌های قدیمی همیشه یکی از محل‌های ماجراجویی بچه‌ها بوده؛ تا جایی‌که بسیاری از قنات‌ها را همین کودکان و افراد جست‌وجوگر کشف کرده‌اند. تونل‌های زیرزمینی کاریز در شهر کیش یکی از مجموعه‌های باستانی و دیدنی کیش محسوب می‌شود که با بازسازی و ترمیم آن به شهری نورانی در دل زمین تبدیل شده است. شما می‌توانید با بازدید از این قنات‌ها به بازارچه‌های زیرزمینی و سفره‌خانه‌های زیرزمینی هم سری بزنید.

جزیره هندورابی

اگر در جزیره کیش دنبال موقعیتی بکر و دست‌نخورده می‌گردید که هنوز شکل توسعه یافته به خود نگرفته و مردم آن بومیان قدیمی هستند، سری به هندورابی بزنید. این جزیره قدیمی که به کیش چسبیده است، یکی از مقرهای پرتقالی‌ها در زمان اشغال کیش بوده و هنوز هم بازمانده‌ سلاح‌های آن‌ها در جزیره وجود دارد. ساحل و خانه‌های قدیمی آن‌جا شما را با سبک زندگی و رفتار عرب‌های قدیمی ایران آشنا می‌کند.

هتل های کیش

یکی از صنعت‌های مهم در شهرهای توریستی هتل‌ها به‌شمار می‌روند که از اهمیت بسیار زیادی هم برخودار هستند. داشتن محلی برای سکونت موقت آن هم در شهری غریب بسیار مهم است. هتل‌های کیش که از باکیفیت‌ترین هتل‌های کشور محسوب می‌شوند، درطول سال پذیرای تعداد زیادی مسافر هستند که از اقصی نقاط ایران راهی این جزیره می‌شوند.

راهنمای سفر هوایی از تهران به کیش

هتل ترنج

هتل ترنج برترین و بهترین هتل کیش به‌حساب می‌آید که روی دریا با منظره‌ای رویایی ساخته شده است. این هتل چوبی اتاق‌های زیادی با امکانات کامل روی دریا دارد که محلی مناسب برای سفرهای خانوادگی است. شما می‌توانید لذت زندگی روی دریا را در هتل پنج ستاره ترنج تجربه کنید.

کلام آخر

اگر برای سفر به کیش مردد هستید، بهتر است نظر کسانی را که به این جزیره رفته‌اند، جویا شوید. تابه‌حال کسی نبوده که از سفر به این جزیره ناراحت باشد. زندگی در شهری با قوانین مخصوص و تفریحاتی که در شهری مثل تهران نیست، می‌تواند تجربه مناسبی باشد. اگر از افرادی هستید که قبلا به این جزیره رفته و در تور تهران کیش شرکت کردید، نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *