تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

۱۰جاذبه تفریحی برای کودکان در تهران 

تهران، پایتخت ایران، شهری پر از جاذبه‌های تفریحی برای کودکان است. از شهربازی‌های هیجان‌انگیز گرفته تا موزه‌های آموزشی، کودکان می‌توانند در تهران اوقات خوشی را سپری کنند. در اینجا 10 مورد از بهترین جاذبه‌های تفریحی تهران برای کودکان آورده شده است. اگر قصد سفر به تهران را دارید، بهتر است قبل از سفر با جاذبه های این شهر آشنا باشید و لیستی از مراکز تفریحی شهر که برای کودکان مناسب هستند را بشناسید.

شهربازی چمران

شهربازی چمران یک شهربازی سرپوشیده بزرگ با انواع وسایل بازی برای کودکان در تمام سنین است. این شهربازی همچنین دارای یک سینمای 7 بعدی و یک بولینگ است. شهربازی چمران یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شهربازی‌های تهران است. این مجموعه در مرکز فرهنگی ورزشی شهید چمران واقع شده است و دارای انواع وسایل بازی برای کودکان و نوجوانان است.

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر یک شهربازی سرپوشیده دیگر است که در مجتمع کوروش واقع شده است. این شهربازی دارای انواع وسایل بازی، از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک و ماشین های کوبنده است. در سفر به تهران و بازدید از مراکز خرید تهران مثل مجتمع کوروش، می توانید برای ساعاتی کودکانتان را در این شهربازی سرگرم کنید.

10جاذبه تفریحی برای کودکان در تهران

سرزمین عجایب تیراژه

سرزمین عجایب تیراژه یک پارک موضوعی با چندین زمین بازی، یک باغ وحش کوچک و یک آکواریوم است. سرزمین عجایب یک مرکز سرگرمی در تهران، ایران است که در مجتمع تجاری تیراژه واقع شده است. این شهربازی دارای بیش از 50 دستگاه بازی مختلف است که برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

دکترلند

دکترلند یک مرکز آموزشی و تفریحی است که به کودکان اجازه می دهد در لباس پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان پزشکی بازی کنند. دکترلند یک شهربازی آموزشی در تهران که در خیابان شریعتی واقع شده است. با رزرو هتل در مرکز شهر، دسترسی خوبی به این مجموعه خواهید داشت. این شهربازی با هدف آشنایی کودکان با دنیای پزشکی و علوم مرتبط با آن ایجاد شده است.

دکترلند دارای بخش های مختلفی است که هر کدام به موضوع خاصی از پزشکی اختصاص دارد. برخی از این بخش ها عبارتند از:

بخش اتاق عمل:

در این بخش، کودکان می توانند با وسایل و تجهیزات اتاق عمل آشنا شوند و نقش پزشک و پرستار را بازی کنند.

بخش دندانپزشکی:

در این بخش، کودکان می توانند با تجهیزات دندانپزشکی آشنا شوند و دندان های عروسک ها را معاینه و درمان کنند.

بخش آزمایشگاه:

در این بخش، کودکان می توانند با تجهیزات آزمایشگاهی آشنا شوند و آزمایش های مختلف را انجام دهند.

بخش بیمارستان:

 در این بخش، کودکان می توانند با بخش های مختلف بیمارستان آشنا شوند و نقش بیمار را بازی کنند.

10جاذبه تفریحی برای کودکان در تهران

سرزمین لی‌لی‌پوت

سرزمین لی‌لی‌پوت یک پارک موضوعی است که به کودکان اجازه می دهد در دنیای کوچکی که مخصوص آنها ساخته شده است، بازی کنند. در زمان رزرو هتل خود از فلای تودی، بهتر است موقعیت هتل را در جایی انتخاب کنید که دسترسی مناسبی به مراکز تفریحی مناسب کودکان داشته باشید.

باغ موزه مینیاتور

باغ موزه مینیاتور یک پارک موزه است که در آن ماکت های کوچک از مکان های تاریخی و فرهنگی ایران در مقیاس 1:25ساخته شده است. این باغ موزه محل مناسبی برای آشنا کردن کودکان باهنر و تاریخ و فرهنگ ایران است و برای ساعاتی کودکان و نوجوانان شما را سرگرم خواهد کرد.

باغ کتاب تهران 

باغ کتاب تهران یک مجموعه فرهنگی است که شامل کتابخانه، نمایشگاه و چندین زمین بازی است. باغ کتاب یک مجموعه بزرگ فرهنگی هنری و تفریحی است که کودکان و نوجوانان شما را با دنیای خلاقیت آشنا می کند. علاوه بر خرید کتاب و محصولات فرهنگ، این مجموعه فرصت تجربه کارهای خلاقانه را برای کودکان شما فراهم می کند.

پارک آبی انقلاب 

پارک آبی انقلاب یک پارک آبی سرپوشیده با انواع سرسره ها و استخرها است. اگر دوست دارید تا یک روز هیجان انگیز و مفرح با انواع تفریحات آبی به کودکان خود هدیه دهید، این مجموعه برای شما مناسب است. انواع سرسره های آبی و مهیج و استخرهای سرپوشیده برای کودکان و نوجوانانی که عاشق بازی با آب هستند مناسب است.

  1. پارک آبی انقلاب تهران

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک یک پارک موضوعی با مجسمه های دایناسورها است. فضایی رویایی که کودکان شما را به دنیای هیجان انگیز و عجیب دایناسورها سوق می دهد. اگر کودکان شما به داستان های خیالی دایناسورها و موجودات منقرض شده علاقه دارند این پارک پیشنهاد خوبی برای سرگرمی آنها در سفر به تهران است.

راهنمای رزرو ارزان هتل در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید ارزان بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند. آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است. می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید.

همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات 24 ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

اگر قصد سفر به تهران را دارید می توانید قبل از رزرو هتل در فلای تودی، لیست هتل های شهر و مراکز تفریحی نزدیک به آنها را مشاهده و بهترین هتل و مرکز اقامتی را برای خود انتخاب کنید تا سفری بی نقص به پایتخت تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *