تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی, یونان

تور مجازی آتن ، یونان بصورت تصاویر ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور مجازی آتن یونان

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی برای شما علاقمندان به سفر و گردشگری که تا بحال موفق نشدید به یونان و شهر آتن سفر کنید. تور مجازی آتن را آماده نموده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید در ادامه با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

یونان (به یونانی: Ελλάδα) (Hellas) کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است. این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و از شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای مدیترانه احاطه شده و از غرب به دریای یونان نزدیک است. «یونان» نام فارسی این کشور است و این نام از ایونیا منطقه یونانی‌ نشین آسیای صغیر گرفته شده‌است. یونان از محبوب ترین مکان های جهان با جاذبه های گردشگری باستانی و مدرن مانند موزه های دوران باستان و سایت های باستان شناسی و شهرها است. همه آنها آثار تاریخی هستند که الهام بخش آموزش و پرورش و فرهنگ مدرن در سراسر جهان است که شهر آتن پایتخت این کشور می باشد . نام این شهر تاریخی از آتنا ایزدبانوی خرد و جنگ و الهه نگهبان این شهر گرفته شده ‌است.از بناهای تاریخی این شهر می توان به کرآکروپولیس مشرف بر شهر می باشد. بقایای یونان باستان شامل پارتنون ، اِرِختئوم، و معبد آتنا نیکه .در نزدیکی محل آگورای قدیمی (بازار) تِسئوم قرار دارد، و در جنوب آکروپولیس تماشاخانه دیونوسوس واقع شده ‌است. در جنوب شرقی، دروازه ها دریانوس و ستون‌های معبد المپیان زئوس قرار دارد اشاره نمود که در ادامه با سفر مجازی به آتن با این جاذبه ها بیشتر آشنا خواهید شد

     


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

نکاتی که قبل از سفر به یونان بهتر است درباره آن بدانید : 

واحد پول یونان : واحد پول یونان یورو می باشد. اسکناس های یورو در یونان 5، 10، 20، 50، 100، 200 و 500 یورو و سکه ها 1، 2، 5، 10، 20 و 50 سنتی و یک و 2 یورویی هستند. اسکناس های جعلی 100 و 200 یورویی در یونان زیاد پیدا می شود. بهترین راه تشخیص واقعی یا جعلی بودن یک اسکناس دیدن همه جای آن با چشم غیر مسلح می باشد. در همه اسکناس های اصل یک نوار هولوگرام (یا اگر بیشتر از 50 یورو باشند یک وصله در یک انتهای آن) و در انتهای دیگر این اسکناس ها یک چاپ سایه دار وجود دارد. به علاوه ی اینکه یک نخ امنیتی هم در وسط اسکناس واقعی گذاشته شده است.

غذا و نوشیدنی در یونان : در یونان مجموعه غذا خوری و رستوران های زیادی وجود دارند که غذاهای بین المللی سرو می کنند. اما توریست ها اغلب ترجیح می دهند به موزاکایا یا کالاماری بروند. رستوران های یونانی غذاهای دریایی و آبدار در کنار روغن زیتون سرو می کنند و در واقع زیتون و روغن زیتون جز جدا نشدنی تمام منوها در یونان است. علیرغم دستمزدهای نسبتا پایین در یونان، اکثر یونانی ها حداقل هفته ای یک بار با خانواده یا دوستان خود به رستوران می روند. جو حاکم بر رستوران های یونان همیشه آرام و غیر رسمی است. تعداد نادری از رستوران ها در قسمت های شیک تر آتن و تعدادی از هتل های مهم قرار دارند. نوشیدنی در یونان از گذشته تا امروز همراه با غذا سرو می شود. در یونان تعداد زیادی کافه هم وجود دارد.

بهترین زمان برای سفر به یونان از نظر قیمت : سه فصل مختلف در یونان  وجود دارد که روی قیمت های سفر تاثیر می گذارد: از ماه اکتبر تا آوریل (اواسط مهر تا اوایل اردیبهشت) قیمت ها پایین هستند، از ماه می تا جون و سپتامبر (اواسط اردیبهشت تا اواسط تیر و اوایل مهر) قیمت ها متوسط اند و ماه های جولای و آگوست (اواسط تیر تا آخر شهریور) قیمت ها بالا می باشند. در عید پاک هم احتمالا قیمت ها هنوز بالا هستند. بنابراین بهترین فصل سفر به یونان از نظر قیمت، فصل پاییز و زمستان می باشد.

جاذبه های یونان,آتن



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *