تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, کیش

جاهای لاکچری کیش را بیشتر بشناسید | Kish luxury places 

جاهای لاکچری کیش

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا جاهای لاکچری کیش را به شما علاقمندان به سفر معرفی کنیم پس اگر به دنبال مکانهای لوکس در کیش میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.بدون شک بازدید از مکانهای لکوس و دیدنی جذابیت دیگری دارد در ادامه لیستی از بهترین جاهای دیدنی کیش که جزء مکان های لاکچری کیش نیز به حساب می آید آشنا خواهیم کرد.

یکی از پرطرف دارترین مقاصد گردشگری در ایران جزیره کیش می باشد که سالانه پذیرای گردشگران زیادی از مناطق مختلف کشور و خارج از کشور می باشد. جزیره کیش دارای مکانهای تاریخی و مکانهای مدرن گردشگری میباشد که در سفر به این جزیره می توانید از آنها بازدید کنید. جزیره به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده‌ است.


پیشنهاد محل اقامت :

کیش، جزیره‌ای در میان خلیج فارس، در هر فصلی از سال پذیرای بسیاری از مسافران است. قدم زدن در ساحل کیش در هنگام غروب آفتاب، منظره‌ای را در ذهنتان ثبت می‌کند که تا همیشه به یاد خواهید داشت. آبی نیلگون دریا، نسیم خنک ساحل، و سکوت و آرامش که بر جزیره حاکم است، یکی از بهترین سفرها را برایتان رقم می‌زند.
در جزیره کیش، هتل‌های ساحلی و 5 ستاره تا 2 ستاره را می‌توان رزرو کرد که به جاهای دیدنی هم نزدیک هستند. بسیاری از هتل‌ها در قسمت شرقی قرار دارند که در فاصله کمی از مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید مروارید، زیتون، پردیس، و مریم قرار گرفته‌ اند.
با توجه به اینکه در چه فصلی از سال به جزیره کیش سفر می‌کنید، هزینه اقامتتان متفاوت خواهد بود. در روزهای عید نوروز و تعطیلات رسمی، قیمت هتل‌ها در کیش نسبت به روزهای عادی و فصول خلوت‌تر، افزایش دارد. برای سفرهای اقتصادی و کم‌هزینه‌تر، به سراغ یکی از هتل‌های 2 ستاره کیش می‌توانید بروید. هتل‌های 4 و 5 ستاره هم بهترین خدمات و امکانات یک سفر رویایی به کیش را فراهم کرده‌اند. در سایت اسنپ‌تریپ امکان رزرو اتاق دلخواهتان در هتل کیش با تخفیف و بهترین قیمت در بسیاری از روزهای سال، وجود دارد.

 

تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال یکی از جدیدترین مکان های تفریحی کیش می باشد که در سال 1399 افتتاح شده است و چشم اندازی زیبا به خیلخ فارس دارد . تله کابین کیش توسط یک شرکت سوئیسی بنام هلدینگ bmf طراحی و ساخت شده است. این شرکت یکی از خوش سابقه ترین شرکتها در زمینه طراحی و ساخت دستگاهی شهربازی و تله کابین است که با استاندارهای روز جهانی تله کابین میکا مال کیش را طراحی و ساخته است پس با خیالی آسوده میتوانید از این تله کابین استفاده کنید . این تله کابین دارای کابین های لاگچری و معمولی است که میتوانید باتوجه به بودجه خود بلیط این تله کابین را تهیه کنید

تله کابین میکا مال کیش | Mica Telecabin

کشتی های تفریحی

کی از تفریحات بسیار عالی جزیره کیش گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی است. کشتی های تفریحی در نوع گوناگون شبانه، آکواریوم و قایق های کف شیشه ای علاقه مندان به گشت و گذار را پذیرایی می کنند.گشت دریایی کشتی های تفریحی شبانه در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت 21 آغاز شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.

کشتی های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن بزرگترین پارک آبی روباز ایران می باشد و در رایدهای پرهیجان و تند و تیز و متنوع، استخرها و جکوزی های آرامش بخش برای تجربه یک تفریح فوق العاده قابل استفاده هستند. پارک آبی اوشن کیش به عنوان یکی از منحصربه فردترین پارک های آبی روباز ایران و خاورمیانه در این چند سال شناخته گردیده است و اکثر مسافرینی که به جزیره کیش سفر می کنند، حتماً از خدمات این پارک آبی استفاده می کنند و خاطرات هیجان انگیزی را برای خود به وجود می آورند.

پارک آبی اوشن کیش

هتل دریایی ترنج

هتل دریایی ترنج کیش یک هتل دریایی بی نظیر و از مکان های لاکچری کیش است که نمونه اش را تنها در جزایر مالدیو و کارائیب قرار دارد. هتل ترنج در اصل دارای دو بخش است. یکی هتل ساحلی ۴ طبقه و دیگری واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده اند.

هتل ترنج کیش

مجموعه آوای خلیج فارس

مجتمع آوای خلیج فارس مجتمع فرهنگی – تفریحی بزرگی است که در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده و خدمات متنوعی را به مسافرین خود ارائه می‌کند. از امکانات این مجتمع می‌ توان به رستوران، کلوپ کودکان، اسکله، کافی‌شاپ، آمفی‌تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال خاورمیانه اشاره کرد. همه این امکانات در کنار هم باعث شده تا این مجتمع از جاهای لوکس کیش به حساب آید.

مجتمع آوای خلیج فارس یک مجتمع تفریحی-فرهنگی بوده که در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش بنا شده است. این مجمتع امکانات و خدمات بسیاری را به مراجعین خود ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

“رستوران، کلوپ کودکان، اسکله، کافی‌شاپ، آمفی‌تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال خاورمیانه”

آدرس: انتهای بلوار اندیشه، مجموعه آوای خلیج فارس

جاهای لاکچری کیش

پارک دلفین ها

مجموعه‌ ای به مساحت ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره‌ی کیش قرار دارد که به پارک دلفین‌ های این شهر شهرت یافته است. در این منطقه از جزیره می‌توان گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایی مانند دلفین و شیر دریایی را مشاهده کرد که به یکی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار در این شهر تبدیل شده است.

دیدنی های کیش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *