تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

حمل و نقل عمومی مارماریس ترکیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

حمل و نقل عمومی مارماریس ترکیه

در این مقاله از مقالات کشور ترکیه قصد داریم تا شما را با حمل و نقل عمومی در شهر مارماریس ترکیه آشنا کنیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

حمل و نقل عمومی در این شهر مبتنی بر تاکسی اختصاصی، تاکسیهای ون اشتراکی می باشد.تاکسیهای این شهر نسبتا گران هستند.

نرخ اولیه تاکسی متر در بدو ورود به وسیله در حدود 2 دلار می باشد و بعد از طی یک مسیر 10 کیلومتری در حدود 20 الی 30 دلار می بایست پرداخت نمود. این تاکسیها فقط به طور اختصاصی اقدام به سوار کردن  مسافر می نمایند.

تاکسیهای دیگر تاکسیهای ون هستند که در شهر مارماریس به نام دل موش نام گذاری میشوند و ظرفیت 10 سرنشین را دارا بوده و به طور اشتراکی مورد استفاده مسافران قرار می گیرند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این تاکسیها در خطوط مشخصی حرکت می نمایند و کرایه آنها ثابت بوده و برای هر نفر در 1.5 لیر جدید می باشد. این خودروها در طی مسیر خود دارای ایستگاه نمی باشند و بنابه در خواست مسافر توقف می نمایند.

حمل و نقل عمومی مارماریس ترکیه
حمل و نقل عمومی مارماریس ترکیه

بر اساس حمل و نقل عمومی در مارماریس، گردشگردان می توانند با استفاده از دولماس (Dolmus)، تاکسی، تاکسی دریایی یا با اجاره ی ماشین در مارماریس جابه جا شوند. دولماس یکی از محبوب ترین و رایج ترین وسیله ها است، اضافه بر این، گردش توسط تور اتوبوس در مارماریس معروف است به ویژه آن هایی که راهنما دارند بهترین گزینه برای بازدیدکنندگان است. از مرکز مارماریس و بخش قدیمی شهر می توان، به راحتی با پیاده روی، دیدن کرد.

دولماس ارزان ترین و راحت ترین راه برای جابه جایی در مارماریس است. این وسیله ها از مرکز شهر حرکت می کنند، بیشتر از فروشگاه تانساس (Tansas) و هرجایی که بخواهید شما را پیاده می کنند. خطوط دولماس زیادی موجود است که گردشگران را به هر جایی که بخواهند می برند. دولماس ها تا ساعت ۲ بامداد کار می کنند.

حمل و نقل عمومی مارماریس ترکیه
حمل و نقل عمومی مارماریس ترکیه 

همچنین مینی بوس های زیادی برای اطراف شهر و روستاها مثل Hisaronu، Datca، Koycegiz و غیره موجود است.

برای شهرهای Icmeler و Turunc از مارماریس تاکسی های دریایی موجود است که برای گردشگران بسیار محبوب است.

تاکسی ها در مارماریس زرد رنگ هستند و علامت تاکسی نیز روی سقف آن ها قابل مشاهده است.

اجاره ماشین در مارماریس بسیار راحت و کارآمد است به خصوص برای کسانی که می خواهند بیشتر گردش کنند. اجاره ماشین چند مزیت عالی دارد مانندا شما می توانید آزادانه طبق برنامه ریزی خود گردش کنید و نگران ازدست دادن تور اتوبوس نباشید. همچنین به این معناست که می توانید از مکان های بیشتری دیدن کنید و به خوبی از وقتتان استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای اجاره ماشین این است که دیگر نگران پیدا کردن تاکسی در فرودگاه یا پیدا کردن وسیله حمل و نقل عمومی مناسب در شهر که با آن ها آشنایی ندارید، نیستید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *