تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
سوئیس

دریاچه زوریخ سوئیس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دریاچه زوریخ سوئیس

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی سوئیس قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای سوئیس یعنی دریاچه زوریخ را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

زوریخ یکی از شهرهای معروف در اروپا است که کیفیت زندگی در آن بسیار بالا است؛ با برنامه سفر در این شهر می توانید به دیدن جاذبه های منحصر به فرد این شهر بروید و سفری با خاطرات خوش را تجربه نمایید. یکی از جاذبه های طبیعی این شهر، دریاچه زوریخ است که در جنوب شرقی شهر زوریخ قرار دارد.


مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دریاچه زوریخ که در زبان محلی (Swiss-German) به آن Zürisee گفته می شود در جنوب شرقی شهر زوریخ قرار دارد، وسعت آن در حدود 88 کیلومتر مربع و عمیق ترین بخش آن 143 متر می باشد.

دریاچه ی خمیده و موزی شکل زوریخ بین کانتون های زوریخ، «سن گالن» (St.Gallen) و «شویتز» (Schwyz) قرار گرفته و شهر زوریخ، بزرگ ترین شهر سوئیس، در سمت غرب آن قرار گرفته است. این دریاچه در گذشته بیشتر مسیری برای عبور و مرور و حمل و نقل بود؛ اما امروزه به مکانی پرطرفدار برای گردش تبدیل گشته و منزلگاه های ساحلی آن بسیار دلپذیر شده اند. عاشقان ورزش، خوشگذرانی و جهانگردی می توانند به فعالیت های جالب بسیاری در دریاچه یا اطراف آن سرگرم شوند. شناگاه های گوناگون، ورزش های آبی هیجان انگیز، استراحت در ساحل سبز دریاچه، غذاهای محلی، فعالیت های خانوادگی یا فستیوال های مهیج در این منطقه با منظره ی زیبای دریاچه لذتی دوچندان ایجاد می کنند.

دریاچه زوریخ سوئیس
دریاچه زوریخ سوئیس

شناگاه های گوناگون، ورزش های آبی هیجان انگیز، استراحت در ساحل سبز دریاچه، غذاهای محلی، فعالیت های خانوادگی یا فستیوال های مهیج در این منطقه با منظره ی زیبای دریاچه لذتی دوچندان ایجاد می کنند. اغلب نقاط اطراف ساحل در تمام اوقات سال خدمات قایق سواری ارائه می دهند. دو کشتی بخار پره دار تاریخی در این منطقه محبوب هستند.در تابستان دریاچه ی زوریخ یک مقصد گردشگری پرطرفدار شناخته می شود. رستوران های متنوع با چشم اندازهایی تماشایی از دریاچه با غذاهای محلی و فصلی از مهمانان خود پذیرایی می کنند. غذای محبوب «فیش کنوزپرلی» (Fischknusperli) که از بدون شکت سوخاری ماهی تشکیل خواهد شد، با ماهی های تازه ی دریاچه طعمی به یاد ماندنی خواهد داشت.

دریاچه زوریخ سوئیس
دریاچه زوریخ سوئیس

در تابستان دریاچه ی زوریخ یک مقصد گردشگری پرطرفدار شناخته می شود. تفریحاتی مثل آب تنی، قایق سواری و پیک نیک در مکان های دنج آن مانند جزیره ی کوچک «لوتزلا» (Lützelau) یا جزیره ی دیدنی «اوفنا» (Ufenau) مردم را به این نقطه می کشاند. به علاوه ورزش های نوین گوناگونی مثل «موج سواری ایستاده» (stand-up paddling)، «موج سواری بادبانی» (windsurfing) یا اسکی روی آب را می توانید امتحان نمایید. در زمستان هم تفریحات متنوعی در دریاچه ی زوریخ می توانید داشته باشید. اسکیت بازان می توانند مهارت های خود را در میدان های یخ «کویْسناخت» (Küsnacht) و «ودنسویل» (Wädenswil) به نمایش بگذارند که در کنار دریاچه واقع شده اند. در صورتی که دریاچه کاملاً یخ بزند می توان روی آن اسکیت سواری کرد؛ اما آخرین باری که این اتفاق رخ داد زمستان 1963 بود.

دریاچه زوریخ سوئیس
دریاچه زوریخ سوئیس

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *